testvisser gezocht zuidholland


c. van kampen

21-06-2014 12:04

Voor een kleinschalige boilie productie waar het vooral gaat om top kwaliteit zoek ik een serieuze ambitieuze karper visser die als testvisser hobbymatig met mijn boilies aan de gang wil gaan om deze door te ontwikkelen en onder de aandacht te brengen.

ik hoor het graag als er interesse is.

grt chris
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-06-2014 13:29

Vertel eens wat voor boilies je wil leveren qua maten, smaken enz en wat verwacht je ermee in de toekomst te doen. Blijf het kleinschalig of ga je ermee de markt op.
Wat verwacht je van de testers en hoeveel wil je laten testen. Waar moet de tester aan voldoen ect ect.e
En vanwaar dat de visser in zuid holland moet wonen.

Verder ben ik in zuid holland woonachtig dus kom maar op stuur me maar een pb als je meer wil weten.
Let wel ik heb al een leverancier maar wil je best helpen en misschien heb je wel het ei van columbus gevonden.

Cheers
Oja joh!!!
c. van kampen

21-06-2014 13:59

beste r. de winter,

wat ik zoek is een visser die serieus met zijn hobby bezig is, ik wil graag iemand verder helpen met zijn visserij doormiddel van goed en genoeg aas en op die manier mijn aas onder de aandacht krijgen.

Ik loop al een paar jaartjes mee in de karpervisserij en weet wat er te koop is, veel is niet ok maar commercieel heel sterk, ik maak dat wat wel echt ok is en wil dit op kleine schaal onder de aandacht brengen mocht het groter worden dan zie ik wel wat ik er mee doe voorlopig is het naast mijn normale werk als hobby.

omdat jij al een aas leverancier hebt denk ik niet dat het voor mij interessant is.

thxs voor je reactie
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-06-2014 15:20

Beetje vreemd,.. omdat ik al een leverancier heb ben ik niet interessant??
je geeft net zelf aan dat veel niet ok is, maar commercieel wel sterk is,.. je weet niet wie mijn leverancier is dus misschien koop ik ook wel die commercieel sterke bollen..

Daarbij zijn vele serieuze vissers zelf aan het draaien of hebben al een leverancier, de gene die niet serieus zijn of dagjes mensen zijn, kopen vaak de bollen in de winkel.

En wie zegt dat jij maakt wel ok is,.. ja jij zelf, maar dat zeggen die sterke commerciële merken ook en vele andere leveranciers ook. Ze hebben allemaal het zelfde praatje zoals jij nu ook heb. (niet negatief bedoelt)

Leg nu eens uit wat er precies in je bol zit, precies dat doet dus niemand, maar zo speel je wel open kaart. En zo kan je juist je bol onder de aandacht brengen, maar dan heb je wel gevaar dat als het een goede bol is je er niks aan verdient, omdat andere het ook gaan maken.. en er dan misschien ook zelfs aan gaan verdienen.

Al met al zou je gewoon wat flinke kilo's kunnen draaien en die onder de man brengen gewoon simpel weg even langs het water gaan en daar de vissers de bollen geven. Hun gegevens noteren en alles en contact aanhouden. Door het hier zo neer te zetten kom je in mijn ogen geen stap verder en zal je niet je doel bereiken.

Dus ja nogmaals als ik niet interessant ben in jou ogen dan wens ik je veel succes,.. ik hoef ze in ieder geval niet meer :P :P

Owja maar wat voor smaken soorten ect ect zoals eerder gevraagd wil je gaan leveren dan?

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

21-06-2014 15:44

Stuur maar wat kilo's ben namelijk gek op testen, en over de fine tuning van de bol kunnen we altijd babbelen natuurlijk. :D

Groet, Peter

Ps btw testvissers zat hier op het forum, gratis boilies zijn ze gek op!!! :wink:
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

21-06-2014 15:50

mooi gezegd R.
en ja ik ben zo een visser die ieder weekend aan het water te vinden is.
maar wat is kleinschalige productie,wat voor een bol is het,vis,zoet,kruidig enz.
is het een ready of freezer ook dingen om rekening mee te houden,niet iedere hobbyvisser heeft een vriezer ter beschikking.
c. van kampen

21-06-2014 16:58

Heren collega vissers,

onderstaand is even nodig om de boel iets te verduidelijken:

Ik heb blijkbaar een ander idee bij een testvisser, wat ik zoek is iemand die geïnteresseerd zou zijn om met mijn boilies te gaan vissen, het lijkt mij vrij logisch dat ik hier niet direct recepten etc ga verkondigen dit is iets dat ik graag met de juiste persoon doe als er een goed contact is.

Dat mijn boilies vangen weet ik, misschien is de naam "test" visser niet ok maar zoek ik eigenlijk een soort ambassadeur, iemand die het leuk vind om in overleg met mij te komen tot een top product en uiteraard daardoor aan meer klanten (op kleine schaal).

Het is zo dat ik degene ben die er geld in stopt dus lijkt het mij ook logisch dat voordat er van alles wordt gezegd we eerst beginnen bij het begin en dat is in mij ogen niet meteen te gaan roepen wat ik allemaal zou moeten doen en of hier moet verkondigen toch? (niet rot bedoeld).

Maar goed ik wil wel vertellen dat de ingrediënten stuk voor stuk gekozen zijn op basis van aasrespons, niet vanwege lage bulk prijzen, eiwitten die echt iets doen, toevoegingen die bewezen effectief zijn, structuur die aangepast wordt aan omstandigheden als het nodig is etc etc. (en ik draai uiteraard freezers) geen conservering dat is de basis.

om even iets van "smaken" te vertellen: (eigenlijk hebben we het hier dus over mixen, de ingrediënten bepalen of je een tuna/hemp boilie of een sweet protein hebt, niet de flavour, het betreft hier geen standaard mix met steeds andere flavours of kleurstoffen).

Om nog even antwoord te geven op een eerdere vraag "waarom zuidholland" dit is omdat ik allereerst regelmatig persoonlijk contact wil hebben, ik wil graag af en toe langs komen (om bv boilies te brengen) als die persoon aan het vissen is. en het allerbelangrijkste ik beschik over een prive stek waar iemand zich volledig kan gaan uitleven en die is in deze regio.


krill / blacktruffel
sweet proteins/minamino
maplecream / aminol
lt. fish / liver

hopelijk is het zo iets duidelijker geworden.

greetzzz
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-06-2014 17:24

Sorry hoor C van Kampen, maar je ben de zoveelste al die dit wil proberen en ook al praat van ik koop me spullen op aasrespone niet om lage bulkprijzen....

nogmaals zoals ik al aangaf ga langs de waterkant eens langs je geeft al aan dat je zelf al ruimte tijd in de kaperij bezig ben, nou pak je voordeel daaruit..

Daarbij vangen mijn bollen ook en dan bedoel ik echt die ik zelf maak,.... maar die vangen niet op elk water dus ja daar heb ik dan weer me leverancier voor want die bollen vangen daar weer wel..

Maar goed ik wens je veel succes net zoals ik de andere voor jou waar je overigens niks meer van hoort heel veel succes met je kleine en misschien later wel grote onderneming.

En let wel,... wil je je onderscheiden, gooi dan je recepten eens op internet en laat de mensen zelf testen dan heb je een veel groter publiek.. en zul je een veel beter response van de mensen krijgen.
Of email mij eens jou recepten dan maak ik thuis eens wat bollen scheelt jou weer geld en misschien kan ik je wat tips geven of iets,.. PM me maar.

succes.
Oja joh!!!
c. van kampen

21-06-2014 18:13

beste r. de winter,

Om er bij voorbaat vanuit te gaan dat "je er weer zo een hebt" is niet altijd verstandig je kunt denk ik beter wanneer iemand zoiets aanbied eens kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en daarna oordelen. Misschien kun je er wel een hele goede samenwerking uit halen.

Aangezien ik al een landelijk opererend bedrijf heb, en ik ook heel goed weet wat marketing is kies ik er niet voor om langs het water aan zomaar willekeurige mensen boilies te geven. Ik ben niet aan het proberen om een groot boilie bedrijf te starten, ik maak hoogwaardige bollen en vind het leuk om te doen,

Nog leuker vind ik het als ik iemand in het veld heb die regelmatig en serieus met mijn aas vist en die resultaat daarmee heeft. Dat er van daaruit vraag ontstaat naar de boilies is ok en is op kleine schaal ook de bedoeling.

succes met je visserij!


en mixen hier plaatsen en vragen of andere er mee vangen??? nee dat wordt hem niet.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

21-06-2014 18:55

hey chris

als je nu eens aan het haringvliet, want daar vis je toch ook of niet.....gewoon naar een karpervisser loopt en daar vraagt of hij jouw boilies wil testen......nee heb je ja kun je krijgen.
en dat landelijk bedrijf van je is dat ook een hengelsport bedrijfje?
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-06-2014 21:24

Sorry hoor chris maar ik vroeg je toch om samen werken je zei zelf dat ik niet interessant ben vanwege dat ik al een leverancier heb...dus graag bij de les blijven chris.. En je wil ze niet aan een willekeurig iemand langs de waterkant geven maar wel op het forum?? Haha juist ja...

Daarbij zijn er aardig wat met het zelfde verhaal als jij voor gegaan dus logisch dat mensen en ik ook denken daar is er weer zo 1.. En als je een landelijk goedlopend bedrijf zou je bij die klanten eens vragen of gun interesse hebben in je bollen.
Ik gaf je advies en daar wil je niks mee doen... Prima.

En je recept vroeg ik om pm te sturen niet op het forum openlijk. En dat vroeg ik omdat je niks wou sturen..
Ik heb het idee dat je totaal niet weet waar je mee bezig ben en hoe je dit moet aanpakken dat is wel duidelijk nu.
Maar genoeg hierover wens je veel succes en loop niet te hard van stapel aub.

Cheers

Tip; maak wat kilo's en deel halve kilos uit met je kaartje en 06.. Dan komen ze vanzelf wel als het werkt en zeker de serieuze vissers.. Geloof me heb je meer aan..
Oja joh!!!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

21-06-2014 22:03

Chris,

Ik denk dat je deze reacties over jezelf uitgeroepen hebt. Je begint verkeerd, gaat ook nog eens vreemde antwoorden geven, of in ieder geval antwoorden geven die verkeerd uitgelegd worden en dan ook nog eens leden afvallen die op jouw eerste - en dat mag nu toch wel duidelijk zijn- zeer onduidelijke en vage aankondiging reageren.

Je hebt je strategie niet goed uitgekozen, zo maak je geen vrienden, zeker als je straks/ooit landelijk, dus groter gaat uitpakken.

Ik kijk niet naar de/je boilies, want die interesseren me geen r*t en ik woon niet in de buurt, dus geen mogelijke "test"visser. Ik ben penvisser en vis (bijna) alleen statisch op de rivier, en dat is ver uit jouw buurt en met -jawel- gekochte bollen.

Ik kijk alleen naar de posts en ik distantieer me volledig van jouw topic.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-06-2014 23:18

Maar vang je dan wel wat met je gekochte commerciele bol frenk... Want die van chris schijnen super duper bollen te zijn.

Maaruh mooi gesproken frenk...

Cheers
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

22-06-2014 00:12

Ik snap niet waarom al die nutteloze niks toevoegende reacties, als je interesse hebt reageer je en anders zeg je gewoon lekker niks, ze moeilijk is dat niet.
Mvg, Janieck
c. van kampen

22-06-2014 08:47

Frenk,

dat is prima, doe gewoon jou ding, niets mis mee
c. van kampen

22-06-2014 09:01

wally de weijer schreef:hey chris

als je nu eens aan het haringvliet, want daar vis je toch ook of niet.....gewoon naar een karpervisser loopt en daar vraagt of hij jouw boilies wil testen......nee heb je ja kun je krijgen.
en dat landelijk bedrijf van je is dat ook een hengelsport bedrijfje?


He Wally

Ik vis niet op het Haringvliet, ben er nog nooit geweest!
Maar nee ik heb geen hengelsport bedrijf, dit id hobbymatig

Grt
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-06-2014 10:16

Chris,

Hier iemand uit het veel mooiere Noord-Holland :-).
Ik negeer de negativiteit van sommige posters maar even, maar ik heb toch een paar vragen.

Je hebt blijkbaar behoefte om naast jouw landelijk opererende bedrijf de behoefte om een 2e bedrijf op te starten. Op zich logisch een ondernemer zit immers nooit stil en is altijd denkende aan uitbreiding of anders.

Wat ik opvallend vind is dat je het zoekt in een kleinschalige commerciële onderneming in de boilies.
Waarom wil je iets kleinschaligs opzetten? Als begin van een groter geheel? Of heb jij andere motieven zoals bijvoorbeeld 'beter voor de karper' etc.

Jij vraagt om een test visser, om samen de boilies te vervolmaken, maar jij weet toch ook wel dat er geen Haarlemmer olie bestaat? Het ene water is het andere niet, waardoor een knaller op jouw prive water op andere wateren net zo goed kan falen.

Dat je geen recepten wilt delen snap ik, tenzij de motieven beter voor de karper zijn, maar wellicht kun jij wel meer vertellen over wat jij precies van de visser verwacht of hoeveel de visser voor de boilies zou moeten betalen. Als ik zo tussen de regels doorlees zullen jouw boilies best prijzig zijn aangezien jij (nog) niet in bulk inkoopt en dus een hogere kostprijs hebt?

Overigens ben ik zo'n peppie die af en toe eens een visje vangt, maar als je van mening bent dat ik jouw boilies eens mag testen in Noord Holland, dan weet je mij te vinden via de PM.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-06-2014 10:53

janieck spithoff schreef:Ik snap niet waarom al die nutteloze niks toevoegende reacties, als je interesse hebt reageer je en anders zeg je gewoon lekker niks, ze moeilijk is dat niet.


ben ik het deels met je eens, maar zoals je kan zien en dan praat ik alleen voor me zelf,.. is dat ik in mijn eerste bericht aangeef dat ik dhr van kampen wil helpen, maar schijnbaar ben ik niet interessant genoeg aangezien ik al een leverancier heb. Daarbij geef ik hem nog wat tips en alles en die worden ook in de wind geslagen. dus dat andere mensen dit ook lezen en er op gaan reageren en zich ermee bemoeien is groot aangezien dit een forum is en dan merk je dat dhr c van kampen er een rommeltje van maakt en niet weet waar hij mee bezig is.

Iedereen mag zijn mening geven en alles ongezouten of gezouten het mag hier dus dan doen mensen dat.

MAAR wat ik eigenlijk ook niet snap is dat jij janieck zegt dat je niet snapt dat mensen nutteloze dingen opschrijven als ze toch geen interesse hebben, maar dit doet je nu zelf ook!!! :P

@marc: het is opbouwende kritiek wat mensen leveren daar is niks negatiefs aan tenzij je het verkeerd leest ;) en daarbij wil ik de beste man best helpen maar zoals ik net al aangaf en eerder hij wil dit niet dus wat wil de beste man dan wel,.... precies daar moet hij zelf nog achter komen hahaha.

Verder is hem al gevraagd wat hij precies wil, maar een duidelijk antwoord komt er niet dus laat hem maar eerst nadenken wat hij wil en waar hij naar toe wil en wat hij van de TESTvisser wil en wat hij wil op zijn prive water,.. al met al heb je er dus NIKS aan want straks werkt zijn bol wel op het prive water maar daar buiten niet dan heb je er toch niks aan,..

ik heb een vermoeden dat zijn prive water eerder prive thuis is en hij op zoek is naar een date ;) ipv een testvisser.

@c van kampen,.. wally vraagt wat je LANDELIJKE bedrijf is, dat het geen hengelsportzaak is weten we zo ook wel,..

ajuus.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-06-2014 11:24

@R,

Jij spreekt mij aan, waardoor ik reageer maar eigenlijk weet ik op voorhand dat het nutteloos is.

De toon maakt de muziek nietwaar? Opbouwende kritiek heeft als kenmerk dat het ook ergens iets positiefs moet zeggen, mist het dat dan is het ronduit kritiek en dus negatief. Jij legt het oordeel over opbouwend bij de lezer neer, terwijl jij geen enkele verantwoording neemt als schrijver.
het is opbouwende kritiek wat mensen leveren daar is niks negatiefs aan tenzij je het verkeerd leest


Met alle respect naar jou als persoon, maar waarom denk jij dat jij alle antwoorden hebt? Zo lees ik jouw posts namelijk veelal, zal ook in mij zitten maar ik zie zelden wil jij / kun jij zaken in jouw posts waardoor de lezer snel een dwingend toontje kan ervaren (ook hier spreek ik weer voor deze lezer).

En welke serieuze aas producent zet nu zijn / haar recepten openbaar? Jou een echt recept mailen is natuurlijk hetzelfde als het zelf op internet zetten, aangezien hij geen enkele garantie heeft dat jij dit niet alsnog doet. Of stel nu dat het echt een wereld recept is en jij hem meteen ook op de markt zet. Dat is naast de marketingmachine en prijs het enige waarin jij je kunt onderscheiden.

Jouw opmerking over de achterliggende bedoelingen, daar zou ik nog maar eens over nadenken. Laster en smaad kan soms een kanon zijn die heel erg hard terug schiet.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

22-06-2014 11:48

@Mark (1e posting) volgens mij zeg jij hetzelfde als ik, alleen geef ik nog eens aan dat C. niet duidelijk was in zijn bedoelingen, en daardoor de verkeerde reacties (reageerders/testvissers) krijgt, zonder aan te geven waarom, ik bedoel de juiste conclusies te hebben getrokken (aanname: jij hebt al een leverancier, maar wat wordt daarmee bedoeld).

Zo maak je geen vrienden
hiermee bedoel ik dat wat C. later alsnog uitlegt, hij in zijn eerste posting had moeten doen om duidelijkheid te scheppen. Anderen raken teleurgesteld (ik niet hoor), of vinden het antwoord een beetje vreemd (zo las ik het nl) en C. lijkt daarover verbaasd.

Maar goed, ik wens C. succes met zijn onderneming.
Dennis Visser
Berichten: 54
Lid geworden op: 14-07-2013 23:25

22-06-2014 12:47

Waar mensen zich al niet druk om maken.

Chris,

Ik ben een vissert uit zuid holland, regio rotterdam. Ik vis met gekochte bollen van OSB Baits op dit moment, zonder contract/ verplichtingen/ testvisser of weet ik veel hoe dat genoemd word. Stuur me een bericht met je wensen en gedachten en we gaan kijken of we elkaar ergens mee kunnen helpen.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

22-06-2014 14:53

ff gegoogled en op youtube gekeken en dan kom ik toch uit op een chris van kampen ook karpervisser op haringvliet zuid holland.
zal wel heel veel toeval zijn dat er meerdere karpervissers zijn die zo heten dan. https://www.youtube.com/channel/UCJwna_ ... nyU3g/feed
c. van kampen

22-06-2014 15:52

[quote="wally de weijer"]ff gegoogled en op youtube gekeken en dan kom ik toch uit op een chris van kampen ook karpervisser op haringvliet zuid holland.
zal wel heel veel toeval zijn dat er meerdere karpervissers zijn die zo heten dan. https://www.youtube.com/channel/UCJwna_ ... YPeJnyU3g/

Yo Wally waarom wil je zo graag weten of ik die visser op dat filmpje ben?
Ik heb toch gezegd dat ik nooit op het Haringvliet vis of kom
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-06-2014 16:01

@marc:
sorry marc zei je wat?? ik heb je even een PM gestuurd dan blijft het topic tenminste schoon..
En als jij jou antwoord een kanon vind dat terug schiet, zou ik je willen vragen volgende keer of een groter kanon te kopen, of op schietles te gaan, want je schiet nu behoorlijk mis.
owja misschien kan ik je HELPEN met raak schieten, ik geef namelijk ook voetbal les bij de f-jes.

ONTOPIC:

Chris kom eens met goede antwoorden en onderbouw nou eens jou ok bol die wij althans ik dan niet meer haha moet testen voor jou en wat moet dit voor jou uit eindelijk gaan opleveren... vertel eens jou visie en gedachte aan ons..
en volgens mij ken jij bob bakvis ook wel of niet??

@wally:
als je wil weten wie hij is kan je hem ook bellen: 06-54776232

Cheers
Oja joh!!!
c. van kampen

22-06-2014 17:04

collega karpervissers,

iedereen die gereageerd heeft bedankt!ik heb inmiddels een aantal mensen die graag met mijn boilies aan de gang willen en daar gaan we eerst maar het beste van maken!

grteetzz