Kevin Nash


Plaats reactie
Ricardo Atsma
Berichten: 29
Lid geworden op: 11-05-2012 20:06

15-08-2013 20:54

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die met Kevin Nash boilies vissen.
Een aantal jaren geleden viste ik atijd met Kevin Nash boilies en vooral de scopex en de scopex squid liver.
De laatste is niet meer verkrijgbaar dat is nu de scopex squid. Maar ik wil is een andere boilie proberen dus ik vroeg me af of de Kevin Nash boilies nog de moeite waard zijn of niet.
En zit ook te twijfelen tussen Kevin Nash en martin Sb boilies.

Gr Ricardo
Simon Verver
Berichten: 61
Lid geworden op: 30-07-2013 10:36

15-08-2013 21:54

Heb wat jaren terug wel met de "white chocolate" gevist in verschillende maten en pop-up, deze was volgens mij van nash in een blauwe zak. Heb er wel wat op gevangen destijds.

Groet simon.
yannick martin
Berichten: 49
Lid geworden op: 01-12-2012 21:52

15-08-2013 22:11

hallo,
als je prijs kwaliteit bedoeld vind ik deze niet zo speciaal
de gewone nash boilies fruit ofzo zijn gewone griesmeel ballen
vindt ze echt niet hun geld waard
dit is mijn mening
groeten
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

16-08-2013 08:34

Kevin Nash boilies zijn gewoon erge goede boilies.
Qua geur etc kan niemand aan ze tippen

Flavours van Nash bevatten wel wat meer stoffen die in je voordeel werken, deze stoffen worden toegevoegd om nog beter vis te attracteren en zijn wel veel beter dan de meeste flavours die onder andere label's verkocht worden als(antivries).

Er wordt door de firma Nash wel degelijk onderzoek gedaan naar hulpstoffen om beter te vangen…..

Wat dus deze anderen label’s dus niet kunnen betalen(onderzoekskosten). En vaak niet eens water oplosbaar zijn Wikipedia zegt er dit over…..(Parabenen zijn een groep met benzoëzuur verwante stoffen. Het zijn alkylesters van para- of 4-hydroxybenzoëzuur, en de natriumzouten van deze esters). Parabenen worden vrijwel uitsluitend gebruikt als conserveermiddel. Ze zijn met name effectief tegen schimmels, maar ook tegen veel bacteriën. Parabenen worden veel gebruikt omdat ze naast de grote effectiviteit gebruikt kunnen worden in een groot pH-bereik. Uit jarenlang gebruik en onderzoek zijn geen schadelijke effecten gebleken(bron Wikipedia)……

En dus niet doen wat zij beloven(en de firma Nash dus wel).
Maar vertrouwen vangt immers vis???

Je betaald wel wat meer,maar dan heb je ook wat....
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

16-08-2013 09:04

Jeroen,

Hoe weet jij dat de flavours van Nash zoveel beter zijn dan die van andere firma's? Eerlijk gezegd verduidelijkt die Wikipedia-quote van je helemaal niks. Bovendien lijkt het me heel sterk dat Nash wezenlijk andere oplosmiddelen gebruikt dan de rest van de grote flavour leveranciers.

Flavours van Nash bevatten wel wat meer stoffen die in je voordeel werken, deze stoffen worden toegevoegd om nog beter vis te attracteren en zijn wel veel beter dan de meeste flavours die onder andere label's verkocht worden als(antivries).


Wat voor stoffen dan? En waar haal je die wijsheid vandaan? Als ik de Nash-website bekijk, prijzen ze hun flavours aan met dezelfde praatjes als alle andere firma's. Hadden ze echt zo'n uniek product gehad, dan zouden ze dat wel wat breder uitmeten.

On topic:

Jaren geleden viste ik met readies van Nash. Eerst met Tutti Frutti's, van die gladde oranje knikkers. Ving er niet eens slecht mee. Later met de B2 Plus en de Scopex Squid Liver Plus. Daar ving ik gewoon goed mee. Ze smaakten ook niet verkeerd, maar over de samenstelling durf ik geen uitspraken te doen. Zou ik nu instant vissen (hetgeen ik dus niet doe), dan zou ik best met een zakje Scopex Squid boilies aan de slag durven gaan. Ik hecht niet zo aan geur, maar als ik een all-time favoriete boilie-geur moest kiezen werd het de Scopex Squid Liver Plus.
Ik weet het ook allemaal niet...
michael versluis
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-08-2013 10:55

16-08-2013 09:09

tijdje geleden ook met kevin nash bollen gevist. hele goede bollen en de vangst was er ook niet minder op. vis vooral met de zoete varianten.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-08-2013 09:10

ik viste vroeger als ik met ready`s ging vissen wel vaak met de monster pursuit bollen.wel goeie resultaten mee geboekt.

op een gegeven moment stapte ik over naar Dynamite en MSB bollen en heb nooit meer met nash bollen gevist.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Glenn Bogaerts
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-06-2012 00:40

16-08-2013 12:10

Half seizoentje paar zakjes F1 en soluballs gebruikt gehad. Geen enkele vis mee geland, zelfs geen enkele aanbeet.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

16-08-2013 12:51

Instant prima bollen.

- White chocolate.
- Scopex.

Vangt instant dus prima. Vooral wat kapot geknepen in een funnelwebje...

Benny
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

16-08-2013 15:19

instant zeker wel goed maar 30 eur voor 2.3 kg :S
Daar heb ik 2x zoveel bollen voor die minstens even goed zijn
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

16-08-2013 17:07

Jeroen,

Mag ik ook weten wie er leiding geeft aan die onderzoeken? Nu is het nog van horen zeggen of heb ik dat mis? Ik kan wel wat hoppers die al voor tal van firma’s (gevist) hebben en nu de kleuren van Nash uitdragen. Om daar nu een label aan te hangen gaat wel wat erg ver.

Heb al jaren karpers in mijn vijver zitten, regelmatig krijgen ze ook stukjes boilie te vreten. Tal van merken zijn de revue al gepasseerd, een aas blijft er altijd boven uitsteken als ik dat weer eens plotseling gebruikt. Gewoon hennep simpel niet duur en gemakkelijk door je mix te verwerken. Stop met die onzin te verkopen, slaat nergens op.

De sprookjes van Hans en Grietje geloof je toch ook niet?

Groet,
Peter
Ricardo Atsma
Berichten: 29
Lid geworden op: 11-05-2012 20:06

16-08-2013 18:11

Ik lees dat de meningen erg verdeeld zijn over deze boilies.
Meerdere mensen hebber er dus net als mij altijd wel opgevangen maar tegenwoordig vissen ze toch met andere boilies.

Denk dat ik dan toch maar de goedkopere boilies ga proberen van Martin SB hier lees ik toch ook wel goede dingen over.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-08-2013 18:11

Die bedrijfstak wordt geleid door Gary Bayes. Oud nieuws hoor. En inderdaad hebben ze een baitlab en chemici in dienst. Geldt bijvoorbeeld ook voor Mainline. Het gaat natuurlijk niet alleen over vangkracht. Dat blijft toch een beetje black magic. Mag je ook Hans en Grietje noemen hoor. Punt is alleen dat het wel professionals zijn.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

16-08-2013 18:22

Gut Kees, niet voor zeggen ha ha. Black Magic is een mooie naam voor een bol wat voor prijskaartje zullen we er aan hangen?

Prettig weekeind,
Peter
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-08-2013 18:27

Of Hans en Grietje. :D Prijskaartje is onderdeel van de marketing. Niet zoals velen denken een 1 op 1 relatie met ingrediënten en mankracht. Het is maar hoe je je product wil positioneren en welk marktaandeel je nastreeft. Ze doen het al tientallen jaren en overleven. Ik denk dat consumenten eerder eens wat wijzer moeten worden dan deze jongens.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Ricardo Atsma
Berichten: 29
Lid geworden op: 11-05-2012 20:06

18-08-2013 14:58

Ben uiteindelijk voor de MSB Roasted nut gegaan in plaats van de Nash en ben er zeer tevreden ove
jeroen beld
Berichten: 371
Lid geworden op: 20-06-2013 12:25

18-08-2013 22:17

Ben het met Kees eens.
Nash gaat al heel wat jaren mee en houdt zich nog steeds staande op de markt.

Iedereen zit wel te klagen dat kevin nash duur is,maar alle spullen die kevin nash heeft is gewoon heel goed.
1nadeel is het prijskaartje maar goed,het gaat jaren mee.
Ik vis met alleen maar materiaal van nash en ben daar zeer tevreden over.
maar goed ieder zijn ding immers...........
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

19-08-2013 17:02

Een zakje bollen gaat bij mij niet jaren mee :wink:
Nash heeft vast prima vangende bollen, in elk geval heb ik er jaren geleden prima mee gevangen. Kom nou echter niet aan met dat ze supergoed zouden zijn omdat ze net zo duur zijn, menige goede freezerbait van een Nederlandse boilieboer die pakweg de helft kost zal zeker net zo goed vangen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

19-08-2013 17:19

Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-08-2013 21:08

Een trucje verveelt al na de tweede keer. Supergoed heb ik in elk geval nergens beweerd. Veel van ons hebben wel eens met Nash boilies gevist. Afgezien van de prijs, daar kun je al of niet over redetwisten, zou ik mij niet gehandicapt voelen als ik nog alleen met Nash boilies mocht vissen. Maar in werkelijkheid lang geleden dat ik ermee gevist heb. Neemt niet weg dat ze veel volgers hebben waar wij nu allemaal wel bij kopen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie