cc moore benelux


Plaats reactie
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

29-04-2013 18:54

wie heeft info over cc moore Benelux in bornem.
wat ik wil weten is of de site nog actief is sinds dat
Gunther braam op het verkeerde pad is gedaan .
bij voorbaat dank
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

30-04-2013 00:21

ik heb op de beurs in zwolle een heel gesprek gehad met ian moore zelf over hetgeen... ik heb ooit veel problemen gehad met leveringen e.d. (wat over veel geld ging) toen ik nog zelf bollen draaide en toen al contact gehad met ian. hij heeft mij de aanbieding gedaan voor een jaar gratis levering aan huis... leveringen worden rechstreeks vanuit engeland verzonden voortaan. dinsdag besteld donderdag aan de deur.

voor de rest lijkt me dit een duidelijke uitleg over wat er gaande is.

Please note that C.C. Moore & Co Limited company registration number 611652 in the UK have terminated their relationship with CC Moore Benelux and CC Moore France run by Gunther Braem. This is a commercial decision undertaken by C.C. Moore & Co Limited.

C.C. Moore & Co Limited will be pleased to continue supplying existing and new customers using the C.C. Moore & Co Limited website (www.ccmoore.com) which you are currently on.

If any customers have experienced difficulties with any orders placed since 1 April 2012 with CC Moore France (www.ccmoorefrance.fr) or CC Moore Benelux (www.ccmoorebenelux.be), please contact C.C. Moore & Co Limited via email to mail@ccmoore.net with details of the issues. Each issue will be addressed on an individual basis in the hope that it can be resolved.

If customers require any further assistance they should contact C.C. Moore & Co Limited at the email and phone number below:

mail@ccmoore.net

Tel: (+44) 1963 362 234
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

05-05-2013 21:30

bas,
bedankt voor de uitleg .
ik ga contact opnemen met cc moore uk.
mvg gilbert
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
Plaats reactie