Mais Pallets


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

02-03-2002 00:22

Beste DBers

Ik kwam laats in een hengelsportzaak waar ze mais pallets verkopen. Misschien klinkt het gek maar hier had ik nog nooit van gehoord. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Regards
Bart
Ramon Kuipers
Berichten: 66
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Oldenzaal

02-03-2002 11:32

Ik heb deze maispellets voor 2 jaar terug zeer intensief gebruikt op een water bij mij in de buurt.

Ze zijn wat mij betreft 1 van de beste pellets wat betreft prijs/kwaliteit.

Ze zijn helemaal aan te raden wanneer er intensief mee is gevist want de vis blijft er gewoon op terugkomen is mijn ervaring.

Dan nog 1 tip, als je op deze pellets met boilies vist gebruik dan het liefst een kruidige boilie of een "noten" boilie, deze hebben bij mij in combinatie met deze pellets de beste resultaten opgeleverd.
Tom Boer

04-03-2002 09:09

Beste Ramon,

Waar haal jij die pellets? Kosten?

Heb jij nooit het idee dat die pellets ervoor zorgen dat de karpers met oogkleppen gaan azen op de pellets en de boilies links laten liggen?

In Engeland zijn ze helemaal wild van Hennep Pellets, heeft iemand daar soms ook ervaring mee?

Groeten,

Tom
Ramon Kuipers
Berichten: 66
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Oldenzaal

04-03-2002 10:33

Ik kocht deze pellets altijd bij een hengelsportzaak bij mij in de buurt, maar deze verkoopt ze niet meer. Hierdoor kan ik er ook geen gebruik meer van maken.

Wat mij hier juist aan is opgevallen is het feit dat de karper hier juist niet met oogkleppen op gaat azen omdat deze pellets in zulke minuscule deeltjes uiteenvallen dat er praktisch niks valt te eten behalve de boilies.

mvg Ramon
Plaats reactie