Boilies los bewaren in de diepvries?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

01-03-2002 15:30

Ik heb een klein beetje plaatsgebrek in mijn diepvries. Nu zei me iemand dat ik mijn boilies gewoon in de laden van de diepvries kan schudden, zonder dat ze zo slecht worden.
Volgens mij drogen ze dan uit.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft, want als het echt kan(waar ik niet van overtuigd ben...) is dit een hele plaatsbesparing.

Groeten, Mark
De Koker Stijn
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-01-2002 01:00
Locatie: België
Contacteer:

02-03-2002 19:48

Waarom dan wel? Je maakt mij nieuwsgierig.
Tom Boer

04-03-2002 09:23

Hallo,

Boilies los in de vriezer is zeker wel mogelijk.

Een bekende boiliedraaier uit het Zuiden des lands heeft eens aan een maat van mij verteld dat hij gewoon 250 KG boilies los in de vriezer gooide. En er geen problemen mee ondervond in vangstkracht?

Als hij ging voeren, hub met een schepje de emeer vol en klaar is kees.

Groeten,

Tom
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

05-03-2002 09:59

Hallo Tom,

Volgens kan het inderdaad ook heel goed om die boilies los in de friezer te gooien.

Ik zou ze er dan alleen niet TE lang in laten zitten. Een paar maanden kan nog wel, denk ik, maar langer zal de boilies waarschijnlijk niet goed doen.

Vr.Gr.

Bertil
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

08-03-2002 16:21

Maakt volgens mij geen fl****r uit hoe jij ze in die vriezer doet. Vaak doe ik de hele reutemeteut Gewoon in een grote plastic zak waar ik dan af en toe wat uit haal. Denk dat het dus ook weinig uitmaakt of ze nu niet in die plastic zak zitten, want die laden zijn ook van plastic.

Hoe lang je ze kan invriezen??

Weet ik niet, voornamelijk omdat ze bij de kans niet krijgen om lang in de vriezer te liggen!!! :smile:

Groet,

laurens
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

09-03-2002 21:05

Hallo allemaal

NEE het is niet mogelijk om boilies lange tijd los(dus onverpakt) in de vriezer te doen.

Heeft iemand al eens van vriesdrogen gehoord??

Al het vocht trekt uit je boilie, en hecht zich veelal vast aan de kanten en in de hoeken van je vriezer(dus buiten de laden aan de vriezerwand). Ik heb al eens geschreven in een rotary dat er zelfs bij min 18 een watertransport is. Dat wil zeggen dat je boilies dus uiteindelijk zonder water zullen komen te zitten. Wat maakt dat uit voor de vangsten vraag je?? Zonder water geen uitlekking!!!! Dus geen(of veel minder) signaal van voedsel, dus geen v......

mvg

Roger Feijen
Plaats reactie