Proline Furious 5


Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

27-09-2012 06:56

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9601_n.jpg
Meel zat...


@Jeroen,

Een bol die na een week pas werkt schiet ook nioet op als je maar een week ergens bent. De vissen die je gevangen hebt heb je al voor de andere vissen is het aas nog nieuw toch? :P
It's okay 2 pay
michiel hoeyberghs
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-08-2012 00:29
Locatie: mol

27-09-2012 07:26

haha. men reactie is wederom verwijderd! dank u jonges, negatieve reacties op een vraag worden die altijd verwijderd?

als er 380 verschillende toevoegingen inzitten weet ik wat er mee te doen, afblijven vanaf nu!
karpervissers zijn:

a) mensen met veel te veel tijd en geld
b) mensen met een mentale beperking en dus GEK!
c) ordinary peaple trying to catch an extrodinary carp fish!!!
d)all of the above
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

27-09-2012 13:48

Iedereen zijn mening staat vrij, maar graag wel baseren op de feiten. In geen enkele boilie zitten 380 verschillende toevoegingen, ook niet in die van ons. Ik weet ook niet waar deze informatie vanaf komt.

Even wat relevante info: Zoals ook duidelijk naar voren gebracht is de Furious 5 ontwikkeld als een echt instant aas. Het zeert hoge kruidengehalte heeft een grote attractiviteit. Het nadeel van veel kruiden is dat het laxerend werkt. Op de langere termijn op een voerstek zijn andere boilies vaak beter. Maar dat was ook niet het doel, deze soorten hadden we al. De kracht van een boilie komt pas tot zijn recht als hij op het goede moment op de goede plaats wordt ingezet.

Verder heeft iedereen natuurlijk het volste recht om hun mening en ervaring hier te delen, goed of slecht.
mvg

Bart van den Hurk
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

27-09-2012 14:12

Ik vis er zelf niet mee maar hier in België komen er toch behoorlijk veel en dikke vissen op de kant met die bollen, dat moet gezegd.
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

27-09-2012 16:29

Bart van den Hurk schreef: De kracht van een boilie komt pas tot zijn recht als hij op het goede moment op de goede plaats wordt ingezet.


Hier sluit ik mij volledig bij aan

EDIT: Leon, de rol van Eddy bij Proline? Wat dacht je van marketing?????
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

27-09-2012 16:35

Dan heb je je antwoord toch?
Tight Lines !
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

27-09-2012 19:00

leon van der schelling schreef:Herman,

Niet zo heel erg vreemd omdat de vis uiteindelijk geen keus meer heeft aangezien heel de benelux
ermee loop te dumpen.


Dat is dan toch een mooie bijkomstigheid, zowel als instant als lange termijn inzetbaar, introduceren hoeft niet meer, direct slachten zoals dat in vaktermen schijnt te heten :P
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

27-09-2012 20:50

Eddy is al jaren een ambassadeur van Proline, en als je een eigen line wilt op zetten dan is er niets makkelijker dan de know how(evt. investeringen) van een gerenomeerd te gebruiken om je zelf te settlen in de markt maar daar tegenover staat natuurlijk wel een contract voor enkele jaren.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

27-09-2012 21:14

Idd, een week in france heb je er zws niks aan,
Lees het bericht van bart, koop het of niet, of eigenlijk doe maar niet, kan ik lekker mn visje instant er mee vangen omdat het onbekend is 8)
Heb verder niks met proline, voor dat gesugereerd word.

Gr patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

27-09-2012 23:50

Peter van Loo schreef:Eddy is al jaren een ambassadeur van Proline, en als je een eigen line wilt op zetten dan is er niets makkelijker dan de know how(evt. investeringen) van een gerenomeerd te gebruiken om je zelf te settlen in de markt maar daar tegenover staat natuurlijk wel een contract voor enkele jaren.

Groet, Peter


Oei, bij dat woord denk ik altijd meteen aan hele hoge salarissen en snoepjes van bestuursleden van "goede doelen"...
Elke BNNer is tegenwoordig ambassadeur van een stichting oid...
Tight Lines !
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

28-09-2012 07:12

wat een onzin is dat, natuurlijk heb je er voor een week in frankrijk iets aan.
Tjonge jonge zeg.
1) die vis die je hebt gevangen de eerste nacht... wil je die de 2e nacht weer? en de 5e of 6e?
2) hoeveel stekken bevis en bevoer je
3) dan zal er in theorie 5 dagen voer liggen, geloof je dat?

Vis je op een btw heb je kans op 999 karpers wees blij dat er een paar van je stek verdwijnen. :D

Ik proef een poging tot georganiseerde zwartmakerij. Baseer je dan op feiten en niet op verzinsels.

Er zijn er waarschijnlijk 3 die weten wat E.S. doet, Koos, Eddy en (heel gevaarlijk want deze neem ik aan) Bart: vraag het ze zelf...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-09-2012 07:50

Klaas,

Draaf jij nu niet een klein beetje door? Georganiseerde zwart makerij, lijkt mij een beetje over the top.

Er zijn mensen die slechte ervaringen hebben met PL, meer specifieker deze variant, mogen die dat niet hier posten?
Dan is er iemand die PL en E boilie vergeleken heeft en daar zijn conclusie aan verbonden, ook niets mis mee.

Ik zou ook gaan twijfelen als ik met willekeurige boilie op een bepaalde stek vis zou vangen en met deze specifieke bol op dezelfde plek niet. Even buiten de discussie of ik bij goede resultaten van een bepaalde boilie een andere zou gaan gebruiken :-).

En over de drukte bij ES, kan ik kort zijn ...... ben er een keer geweest en me ook de kolere geschrokken. Wij doen wel eens schamper over de Apple Addicts, nou dan moet je eens bij ES gaan kijken. Ze liggen niet dagen in de steeg te wachten, maar ik denk dat de politie daar eerdaags een paar regels aan de APV toevoegt :-).
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

28-09-2012 08:10

Snap overigens niet waarom dit topic nog niet verwijdert is en/of de negatieve reacties zijn verwijdert. Oh nee, er is geen moderator met belangen zoals dat met het topic over crapleader baits wel is gegaan. :roll:
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

28-09-2012 08:22

Nee Marc, zo voel ik dat gewoon, mag toch?
Iedereen zijn mening staat vrij, maar graag wel baseren op de feiten. In geen enkele boilie zitten 380 verschillende toevoegingen, ook niet in die van ons. Ik weet ook niet waar deze informatie vanaf komt.


n wie denkt dat het meuk is, prima, wie kan onderbouwen waarom, nog beter, maar ga geen onzin erbij verzinnen. Dat is wat mij stoort. OK die onzin wordt ingegeven door gebrek aan kennis, sorry. Ik draaf door. :lol:
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-09-2012 08:55

@James,

Volgens mij was dit in goed overleg tussen beide partijen. Dat het niet handig was van Mourad om het zelf te doen ben ik het mee eens, sterker nog dat heb ik in het betreffende topic zelfs gemeld, maar ik denk niet dat dit zo uitvergroot moet worden door in allerlei topics het weer aan te halen.

@Klaas, nou vooruit ..... jij mag dat :-). Als we iedereen die onzin uit kraamt op ijn hoofd moeten gaan slaan, worden we druk :lol:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

28-09-2012 12:38

Marc,

Je hebt het wel over iemands boterham, 5 iemanden eigenlijk. Dan wordt de inzet toch anders.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

28-09-2012 18:16

James warner schreef:Snap overigens niet waarom dit topic nog niet verwijdert is en/of de negatieve reacties zijn verwijdert. Oh nee, er is geen moderator met belangen zoals dat met het topic over crapleader baits wel is gegaan. :roll:


Dat kwam volgens mij omdat het daar persoonlijk over Mourad ging en het gaat hier gewoon om de ballen van Proline, niet om Bart, Eddy of wie dan ook..
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

28-09-2012 21:26

Hoi Leon, Gelukkig zijn er nog genoeg andere merken op de markt! Belangrijkste is dat je met iets vist waar je vertrouwen in hebt en gelukkig hebben er nog altijd veel vissers vertrouwen in de producten die wij met de grootste zorg maken :wink: .

Omdat het binnen de topic een eigen leven is gaan leiden. De rol van Eddy is dat hij al sinds een 15 tal jaar onze verdeler is in België. Mooi toch?

Nog 12 uurtjes en dan mag ik m'n stokken weer inwerpen op TGL, ben benieuwd! :D
mvg

Bart van den Hurk
ruud nijssen
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: Meijel

01-10-2012 18:23

Hallo Bart.

Als jij aan geeft dat andere bollen het beter doen op een voerplek denk ik toch dat de furiuos 5 beter klinkt dan dat ie is.
Naar mijn mening is een goed instant aas ook een goed aas op voerstekken.
De karpers hebben het snel genoeg door en zullen de vangsten op de furiuos 5 snel terug lopen ook instant.
Gr Ruud.
er is meer water dan vis!!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-10-2012 07:17

Ruud,

Je herhaalt wat Bart schrijft...
It's okay 2 pay
ruud nijssen
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: Meijel

07-10-2012 20:55

Hallo Klaas.

Hoe zo ik herhaal wat bart zegt...
Ik bedoel tezeggen dat de furious 5 gewoon niet goed is als hij niet [of slecht) werkt op voerplekken.
Ik bedoel tezeggen dat hij daardoor na een tijdje ook instand minder gaat vangen.
Verder heb ik niks tegen Proline niks tegen Bart en hoeven er ook geen berichten verwijderd teworden.


Gr Ruud
er is meer water dan vis!!
Peter Wauben
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-06-2011 00:17

11-10-2012 23:24

Ik vis ook altijd op de verkeerd stek, plaats en tijdstip en vang ook nog wat.
Mits ze er zitten en genegen zijn om te vreten, Punt.
En dat kan instant zijn als op lange termijn. En ik maak mijn bollen zelf voor 1€ de kilo..
Man laat je toch niet gek maken door die bullshit verhalen, kan het ook zo zeggen.
Afgelopen voorjaar in Frankrijk gevist, enkele jongens zaten te vissen op een rivier en hebben een week niks gevangen op een brasem na(Proline bollen), laat ik er nou tegelijk ook een week zitten en heb mee een slag in de ronde gevangen amper 300 meter verwijderd, met 20 kilo 19.5 kilo 19 kilo en 18 kilo en een hoop 10 tot 15 kilo vissen. En dan praat ik over gewoon 30 kilo zelfgemaakte bollen tegen 100 kilo gekochte. Dat geouwehoer met die merken en baits. En dan ben ik nog eentje van de ouwe garde die graag back to basic vist.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-10-2012 10:13

Ach goed aas meenemen is één, het ook goed kunnen inzetten is niet voor velen weggelegd.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

12-10-2012 13:18

Een reaktie uit de praktijk.

Midden jaren 90 viste wij met 4 vissers op du Der naast elkaar op zo'n 2/300 mtr op de lange rij richting een oude rivierbedding, 2 mannen viste met een huismix van ''de watersport centrale'' met wat toevoeving en een zing flavour, de 3e viste met een eigen brouwsel met een spice flavour, ik zelf viste en voerden met een home made met ingredienten die ik voor handen had (keuken kasje) en gooide er een zootje knoflook door.
3 totaal verschillende boilies zowel in geur/ kleur/smaak als afmeting, en toch vingen we allemaal vis en bijna even veel, zelfs vissen die door een ander gevangen werden en die mijn knoflook shit op de mat uitscheet of anders om.
En werd er een dag niets gevangen dan ving niemand wat, en dropte je jou aas niet tegen de rivierbedding aan dan kreeg je totaal geen reaktie, mijn ervaring is dan ook een klote bol op een gouden stek brengt vis, een gouden bol op een klote stek niet, ik denk dan ook dat een bol van mek X niet veel verschilt met een bol van merk Z, ok bij hoge uitzondering kan het zijn dat je op een water bv 5 vissen vangt, dat je met een super super bol er 6 kunt vangen, wel geloof ik dan in het verschil van een andere presentatie bv pop up of een totaal ander aas keuze bv tijgernoten.

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
ray dek
Berichten: 208
Lid geworden op: 23-09-2009 12:14
Locatie: den haag

12-10-2012 14:39

+1

Goed gesproken Cor.
"wind op de kant is karper op het land"