kostra premium boilies


Plaats reactie
Martijn Heuvel
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-09-2011 17:48
Locatie: werkendam

04-06-2012 17:35

Hallo allemaal,

Graag zou ik wat informatie willen weten over de kostra "premium" boilies,
ze kosten namelijk geen drol. Is er iemand bekend met deze bollen? :wink:
Wat denken jullie er van?

http://www.henkkoster.nl/epages/6193244 ... ucts/34080
Vis-à-Vis
Robbe Craeninckx
Berichten: 968
Lid geworden op: 09-06-2007 17:59
Locatie: Tielt-Winge ( België)

04-06-2012 18:00

Geen drol? Prijs komt neer op een dikke 4 euro per kg... :o
Ik heb geen ervaring met de boilie, maar ben er 100% zeker van dat het gewoon een simpele basismix is met een pak gele kleurstof en een hoopje chemische flavour... :roll: natuurlijk de zaden niet te vergeten, die zitten erin om de vissers te vangen, zo denken ze dat dit een boilie is met goede kwaliteit, zaden zijn immers gelijk aan voedingswaarde :roll:
Iets als dit zal altijd wel vangen op een overbezet watertje, in elke andere situatie is het echter af te raden...

Het is je eigen keuze, maar ik rol een goeie kwaliteitsboilie vol vismeel, gemalen hennep, look, chillipoeder en zout voor minder dan 2,2 euro per kg 8) laat mij daar maar lekker mee losgaan, de vis heeft een goed gevoel na het eten van deze boilie en zal blijven terugkomen... Daarbovenop kan ik 2kg hoogwaardig aas voeren voor de prijs van 1kg van die boilies...
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma :o
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-06-2012 18:20

Ik sluit me bij Rob aan, vrijwel zeker alleen een basismixje met kleurstof en flavour. Dat kan best een visje vangen, maar ik zou zeker niet durven spreken van een goede boilie.