Korda Goo liquid


Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

28-06-2012 15:55

Leven en laten leven......
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

28-06-2012 21:44

Eus Molewijk schreef:
En dan heb ik het niet alleen over zijn successen op het commerciële gebied maar ook de successen qua vangsten.

Eerst ene meneer Sterckx, nu meneer Fairbrass, who's next?


Eus :lol:

Ga eens een weekeind met de twee (toppers) vissen waarbij ze elk maar 10 bollen bij zich hebben op een willekeurig open water in ons land. Lees het succes verhaal wel in de karperbladen :wink:

Groet,
Peter
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

28-06-2012 23:35

leon van der schelling schreef:@Peter,
Je slaat de zogenaamde spijker op zn kop,..
Als ik net zoveel TIJD en aas tot mijn beschikking had als deze gasten dan
vulde ik de goudengids vol met foto,s :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
grt


Dat is dan in dit geval ook niet zo moeilijk, deze spijker heeft namelijk een heel grote kop dus die mis je niet makkelijk.
Natuurlijk heeft hun succes in de visserij een steentje bij gedragen aan hun commercieel succes en dat dat is gekomen door veel uren te maken hoort daar eenvoudigweg bij, Philips heeft ook niet alleen zijn achterbuurman een gloeilamp verkocht en is vervolgens zo groot geworden.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

29-06-2012 10:56

jannes hooijer,

Helemaal mee eens!

Waarvoor denk je dat de viskoffers en tassen steeds groter worden :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-06-2012 14:59

Jannes leuk gevonden hoor daar niet van maar ik kan je vertellen dat zodra ik alles op alles heb gezet en gedaan wat in mogelijkheden ligt om vis te vangen interesseerd mij echt de omgeving niet.

Als ik van de omgeving of gezelschap wil genieten maak ik wel een afspraak in de kroeg of pak de fiets met een verrekijker en een fototoestel.

En de kilo,s interesseren mij helemaal niet, maar ga uiteraard wel voor de grotere exemplaren.

Excuses van ik heb niets gevangen maar de omgeving was prachtig, flikker die maar in de hoek je moet goddomme de pest in hebben en nagaan waarom en hoe het fout gegaan is.

Evalueer ook de momenten waarin je wel vangt die zijn net zo belangrijk als het niet belangrijker is.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

29-06-2012 15:00

Peter,

De manier waarop en waarmee is minder relevant vind ik. Het gaat er gewoon om dat als je (veel) succes hebt in het karpervissen je snel door bepaalde mensen met de nek wordt aangekeken of voor weet ik wat allemaal wordt versleten.

Volgens mij is daar een woord voor: ....jaloezie?
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

29-06-2012 15:25

Ik denk dat Korda de gouden Wheel Of Retail produktintroductie 2012 binnen sleept in het hengelsportkanaal.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-06-2012 16:11

Eus,

Probeer het in een bepaald perspectief te zetten. Ken het wereldje een klein beetje, waarbij ik voor een aantal heel veel respect op breng. Waarbij zij veelal een realistische kijk op het leven hebben waarbij het niet ten koste van andere gaat. Helaas ben ik ook veel ellende tegengekomen. Dat jaloezie daarbij een rol speelt zal ik zeker niet ontkennen. Met beide benen stevig op de grond blijven staan en niet in de modder of de klei is voor een karpervisser nu eenmaal erg lastig. :wink:

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

29-06-2012 16:19

Wereldje? Perspectief? 't Gaat hier toch nog steeds over visjes vangen? :roll:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

29-06-2012 19:49

douwe
maak je om mij geen zorgen
op je bek gaan is leren(als je tenminste na wil denken)

je moet mijn stukje iets luchtiger lezen

rene
ik hoop dat er bij jou in de buurt nog vissen liggen op hun eigen water
wat word er in de omgeving van jullie veel gesleept met vissen zeg JAMMER HEEL JAMMER!!!!
en met z'n allen (de vissers)maar janken dat het er niet leuker op word


CARP GREATS jannes
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-06-2012 21:07

Jannes zo je zegt heb ik je verhaaltje luchtiger gelezen, helaas blijft er dan van de inhoud weinig meer over.

Dus aan jou welke versie bedoel je nu echt?S

En mij zorgen om iemand maken doe ik uitsluitend voor personen die ik ken en waar ik iets meer mee heb dan een paar regels op een forum.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

29-06-2012 23:14

Douwe, die nuchterheid van jou kan ik met tijden echt van genieten. Fantastisch hoe jij jezelf blijft ondanks wat anderen zeggen! Een man met karakter en met een mening die ook nog eens niet bang is deze mening te delen.

Van jouw kaliber zouden we er meer moeten hebben hier. :wink:
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

30-06-2012 10:15

jannes hooijer schreef:rene ik hoop dat er bij jou in de buurt nog vissen liggen op hun eigen water
wat word er in de omgeving van jullie veel gesleept met vissen zeg JAMMER HEEL JAMMER!!!!CARP GREATS jannes

...nu heb ik geen flauw idee waar "bij mij in de buurt is" maar je schijnt nogal goed op de hoogte te zijn over "slepen met vissen" en dan ook nog "bij mij in de buurt".
Dus kom maar met die "INS & OUTS"......
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

30-06-2012 10:29

Goed kunnen we weer even ontopic? No offence maar het gesprek heeft nog weinig met Korda Goo te maken.


Zijn er al gebruikerservaringen?
Mvg Bas
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

30-06-2012 15:51

Zelf geen ervaring mee en ben ook niet van plan het te kopen. Bij een nieuw product vraag ik me toch af wat nou die meerwaarde is, en uit wat voor ingredienten het bestaat. Gaat het alleen om een geur en kleurspoor of zitten er ook triggers zoals amino's en/of betaine etc. in? Mocht het nou alleen om die kleur en geurspoor gaan zou ik er zowiezo niet aan beginnen omdat dan alleen flavours en een kleurstof inzit (waar overigens een groot vraagteken bij kan). Om een voerwolk te creeren kun je ook je pvastick en boilie dippen in gecondenseerde melk bijvoorbeeld. Geen syntetisch gedoe en de melk en suiker zorgen voor de smaak/geur en vrije amino's. Een stuk goedkoper ook en ik weet wat erin zit. Dan kun je er ook nog mee spelen door er zelf nog amino's of olie erbij toe te voegen voor de extra verticale uitwaseming.

Het product zou ervoor gezorgd hebben dat Zuid Afrika meerdere keren wereldkampioen werden terwijl ze volgens de engelsen technisch (rigs) veel minder waren dan bijvoorbeeld de britten. wellicht is die minder subtiele aanpak door de Zuid afrikanen wel het verschil wel geweest? Ook is je aas en aasaanbieding 1 schakel in het geheel om een vis te kunnen vangen en ik durf te beweren dat het maar om procentenwerk gaat. Stekkeuze, voorbereiding, manier van voeren, tijd, luchtdruk etc etc spelen ook mee maar veel van die dingen kosten moeite. Zo'n flesje GOO is gewoon de hengelshop inlopen en 15? euro neerleggen en klaar is klara.

De flesjes vliegen de winkel uit en iedereen wil er als eerste bij zijn omdat het wel eens voor mega vangsten zou kunnen zorgen. Gelukkig heb ik die illusie niet en dat scheelt me een hoop frustratie als de vissen niet de mat op blijven vliegen door dat GOO spul.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

01-07-2012 11:13

Ik geef James gelijk.

Zelf zal ik die goo ook niet kopen,Ik vis nu met een systeem waar ik tevreden mee ben.Ik hou het simpel zonder al die toevoegingen waarvan ik niet weet wat het is.Geef mij maar de simpele manier.Ik ben er ook niet van overtuigd dat zo een flesje flavour van een hoop geld extra vis oplevert.Instant mischien ik zie voorlopig geen meerwaarde in the goo.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Fred Tegelaar
Berichten: 73
Lid geworden op: 08-06-2011 22:25

02-07-2012 13:51

Gaan we weer offtopic.. Dit topic is toch bedoeld voor ervaringen met Goo? Waarom je het niet koopt is verder niet belangrijk..
2010: 20.9 KG Nederlandse vis
2011: 22.6 KG Franse vis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

02-07-2012 15:03

lol
en de waterschappen maar hun best doen om de wateren wat schoner te krijgen in NL...
en nee het intresseert me niet dat dit off topic is.
neem anders zelf een slok betalight of breekstaaf en vertel me je ervaringen (indien je nog leeft) ?

wat een rotzooi..

aardappel , roggebrood, nootjes, particles ,deegballetjes (gekookt of niet) werken bij mij allemaal nog prima ,zie geen reden om die tjernobyl dip in die mooie wateren bij mij in de buurt te flikkeren dat weet ik wel.

als deze knakkers nou zelf een flinke teug ervan namen, zou het me wel meer vertouwen geven.

verder is het een goed idee alle ingredienten VERPLICHT te vermelden op alle verpakkingen, weten we gelijk wat we hier voor handen hebben...
of een lab onderzoekje laten doen..

en die K vissers slikken ook maar alles als zoete koek he.. schapies. :roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
michael vink
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-02-2007 10:12
Locatie: denhaag
Contacteer:

04-07-2012 14:27

vrijdag bij paddy een flesje meegenomen
hengel met korda goo liquid op de boilie 4 vissen
andere hengel zelfde boilie maar zonder dat spul er op geen vis gezien.
allebei de hengels op een vaste stek die 2 keer in de week bijgevoerd worden.
ga het dit weekend weer is proberen maar dan op de andere hengel.
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

04-07-2012 17:52

welke goo had je?
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

04-07-2012 19:05

breek me de slurf niet open
michael vink
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-02-2007 10:12
Locatie: denhaag
Contacteer:

04-07-2012 19:50

mais smaak
kan natuurlijk gewoon toeval wezen.
maar ga vrijdag weer een nachtje met 1 hengel dit proberen.
michael vink
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-02-2007 10:12
Locatie: denhaag
Contacteer:

07-07-2012 11:57

zoals gezegd gister weer een nachtje doorgevist.
ben op 1 stek gaan zitten van me maat waar nog geen vis vanaf is gekomen de laatste 3 weken.
kwam 1 projectspiegeltje van af van 15 pond.
me maat pakte ook trouwens 2 projectspiegels van 18 en 21 pond en een zeelt zonder dit spul op de stek waar de meeste vis vandaan komt.