boilies van watersense


Plaats reactie
Gebruikersavatar
aad wijsman
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-11-2010 20:35

29-10-2011 17:04

Hallo ik wil eens vragen of er meer mede vissers zijn met ervaring watersense boilies.
ik heb vele jaren gevist met div ander merk boilies waar van zeker niet de goedkoopste
maar eind vorig jaar ben ik in contact gekomen met karper rijnsburg die werk via een webshop van uit huis waar je de spullen na afspraak kan afhalen
Je kan merken dat wim zo is zijn naam een echte karpervisser is met hart en ziel
hij zal je een goed opjectief advies geven uit het oog punt van de klant .
Heb afgelopen jaar gevist met milky scopex en krill BPO op div wateren die bekend staan als niet de makelijkste waar van mijn maat viste met kgb boilies wat ook toch niet de eerste de beste is waar de vangste over het gehele jaar met watersensr verhoudings gewijs 70/30 en met de gewichten was het al niet anders graag zou ik reaktie willen horen of er mede karper visser zijn met de zelfde ervaring zo als mij.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

29-10-2011 17:45

Sinds dit jaar vis ik met watersense door het gebrek aan ruimte om zelf te draaien. Ik ben wel wat meer kwijt dan mn home made bollen, maar de rommel etc bij het zelfdraaien heb ik niet meer. Nou moet ik zeggen dat ik qua vangsten gewoon evenveel vang. Had ook absoluut geen wondermiddel verwacht ofzo.

Kan nog wel een zooi punten opnoemen over de boilies, maar alles staat op de website. Naar mijn idee is net wat extra vangen ook afhankelijk van je voerstrategie, rigs etc etc etc.

Had ik mn vissen ook met een ander merk gevangen.....tuurlijk wel :D Maar ik houd het bij 1 merk waar ik vertrouwen in heb.

Heb ook regelmatig met iemand samen gevist die andere boilies gebruikt en kan nou niet beweren dat er extreme verschillen in vangsten zijn. De ene soort doet het ook beter dan de ander voor mij. De scopex heeft het in mijn visserij afgedaan voor de krill bijvoorbeeld.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

30-10-2011 19:06

Aad stuur mijn maar een email naar info@watersense.nl dan zal ik je de feedback van klanten naar je mailen
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Plaats reactie