boilie draaiservice omgeving Roosendaal


mark mol
Berichten: 110
Lid geworden op: 06-02-2006 10:58
Locatie: roosendaal

02-08-2011 22:27

Kan iemand mij helpen aan een adres waar ze mijn eigen mix kunnen draaien voor een schappelijke prijs. Een minimale afname van 50kg zou geen probleem zijn. Via google vind ik de meeste draaiservice erg aan de prijs...

Bij voorkeur omgeving Roosendaal of Tilburg!

Alvast bedankt.
blijf doorzetten dan komen de vissen vanzelf!!
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

03-08-2011 09:28

Hoi Mark,

Misschien niet exact wat je zoekt, maar ik meld het toch maar even...
TTB in Gorinchem biedt de mogelijkheid zelf je mix samen te stellen. Welliswaar aan de hand van hun eigen ingrediëntenlijst, maar daar staan dan ook behoorlijk wat aardige goedjes op. De prijzen daar zijn ook zeer schappelijk. Het voordeel van het werken met hun ingrediënten, is dat je zelf niet met restjes blijft zitten. Ik zou zeggen: kijk eens op hun site en download het baitdesign-bestandje. Als je hiermee een mix samenstelt, zie je gelijk wat je per kilo kwijt bent.
Ik weet het ook allemaal niet...
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

03-08-2011 09:36

Kijk is bij WF baits. Wel een minimum afname van 100 kilo...
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

03-08-2011 19:35

Supercatch in St.Willebrord draait ook dacht ik. http://www.supercatch.nl
Is een toffe gozer , Mario heet ie.
Kun je ook altijd goed zaken mee doen , komt echt van 2 kanten bij hem.
Sinds ik daar een tijdje geleden voor het eerst ben geweest haal ik vanaf nu al mijn spullen daar .
Probeert je niet het duurste aan te smeren , maar het beste.
Zijn jongere collega is een karpervisser en zit nachten aan de Amer en weet erg veel van rivier-kanaal vissen.
Greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
mark mol
Berichten: 110
Lid geworden op: 06-02-2006 10:58
Locatie: roosendaal

04-08-2011 14:37

Dat is wel de moeite waard om ook eens in st. Willebrord te gaan kijken dan!! Is natuurlijk ook lekker in de buurt.
Heb ook een mailtje gedaan naar TTB baits dus ben beniewd, misschien komt er wel iets uit.
WF baits kost me 2 euro per kilo om te laten draaien, dit is me te veel.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
blijf doorzetten dan komen de vissen vanzelf!!
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

14-08-2011 12:48

2 euro de kilo te duur???!

T mooie is dat sommige andere firma's andere meuk(ga geen namen noemen) erbij gooit wat je hele recept verdoezelt om de mix rolbaar te houden, bij WF niet. :wink:

Ook een leuk feit is dat WF-Baits z'n eigen Compound64 erbij doet om de boel te laten binden ipv alles-afsuitende-ei-albumine of schimmel-motiverende-eieren erbij te doen.

Ik betaal liever 2euri de kilo teveel dan 50cent te weinig met de gedachte dat de boilie ook doet wat hij moet doen onder water; uitwasemen van smaakstoffen en karper vangen zonder dat vriend karper hier hinder aan ondervindt!
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

14-08-2011 13:19

Koen,

Gewoon eitjes tikken en invriezen die handel. Vroeger nooit ergens problemen mee gehad en anders is eipoeder ook een goede optie.
Veel dure spulletjes gaan er alleen maar in om interessant te doen en worden ondertussen naar huis gevist door een simpele meelbol.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 06:39

Koen de Been2 schreef:2 euro de kilo te duur???!

T mooie is dat sommige andere firma's andere meuk(ga geen namen noemen) erbij gooit wat je hele recept verdoezelt om de mix rolbaar te houden, bij WF niet. :wink:

Ook een leuk feit is dat WF-Baits z'n eigen Compound64 erbij doet om de boel te laten binden ipv alles-afsuitende-ei-albumine of schimmel-motiverende-eieren erbij te doen.

Ik betaal liever 2euri de kilo teveel dan 50cent te weinig met de gedachte dat de boilie ook doet wat hij moet doen onder water; uitwasemen van smaakstoffen en karper vangen zonder dat vriend karper hier hinder aan ondervindt!



Zo jammer he......
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 13:46

En die compound, is die echt van zn eigen........?

Nu zal ik geen namen noemen.hahahaha


Sluikreclame ok, maar soms gaat het echt te ver hier.
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

15-08-2011 14:47

Jens , leg me dat maar eens even uit dan.

ik denk dat iedereen hier zit te wachten op jouw reactie, en dat je even motiveerd waar je al deze wijheid vandaan hebt.

ik denk dat er weinig tot geen reclame wordt gemaakt voor mijn bollen, af en toe een onderschrift, vind het een beetje een kansloze reactie van je.

met afwachtende groet,

Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 14:59

Koen de Been2 schreef:2 euro de kilo te duur???!

T mooie is dat sommige andere firma's andere meuk(ga geen namen noemen) erbij gooit wat je hele recept verdoezelt om de mix rolbaar te houden, bij WF niet. :wink:

Ook een leuk feit is dat WF-Baits z'n eigen Compound64 erbij doet om de boel te laten binden ipv alles-afsuitende-ei-albumine of schimmel-motiverende-eieren erbij te doen.

Ik betaal liever 2euri de kilo teveel dan 50cent te weinig met de gedachte dat de boilie ook doet wat hij moet doen onder water; uitwasemen van smaakstoffen en karper vangen zonder dat vriend karper hier hinder aan ondervindt!


Zo'n post als dit is puur reclame, verder niets.

En welke wijsheid moet ik verder nog uitleggen?
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

15-08-2011 15:05

Jens,

Je beweerd iets, daar wil hij antwoord op:

jens breugelmans schreef:En die compound, is die echt van zn eigen........?
Nu zal ik geen namen noemen.hahahaha


Ook wel erg benieuwd naar. Heb je ook de bron?
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 15:41

Ik weet niet of hij dat wil.
Als dat zo is dan hoor ik het wel.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

15-08-2011 16:27

Neem aan dat je zijn post wel snapt?

Ger Milius schreef:Jens , leg me dat maar eens even uit dan.

ik denk dat iedereen hier zit te wachten op jouw reactie, en dat je even motiveerd waar je al deze wijheid vandaan hebt.


jens breugelmans schreef:Ik weet niet of hij dat wil.
Als dat zo is dan hoor ik het wel.


Graaf je je nu in? Ben er wel erg benieuwd naar. Eventueel via PB
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 16:28

Ik graaf me helemaal nergens in, beleefdheid noemen ze dat.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

15-08-2011 16:30

Hoe je het bekijkt... Je trapt nu al naar hem, door dit te zeggen. Kom dan met feiten en wees een vent.

Beleefdheid was het geweest als je er helemaal niets over zei ;)

En nee, ik heb geen belangen bij WF Baits. Ben gestopt met vissen! Maar ben van mening dat je dit soort dingen dan beter helemaal niet kan schreeuwen en op een synische toon plaatsen. (niet dat ik ooit fout geweest ben en dit gedaan hoor..)
Laatst gewijzigd door Jan Willem Hilverts op 15-08-2011 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

15-08-2011 16:33

Koen de Been2 schreef:T mooie is dat sommige andere firma's andere meuk(ga geen namen noemen) erbij gooit wat je hele recept verdoezelt om de mix rolbaar te houden, bij WF niet. :wink:

Ook een leuk feit is dat WF-Baits z'n eigen Compound64 erbij doet om de boel te laten binden ipv alles-afsuitende-ei-albumine of schimmel-motiverende-eieren erbij te doen.


Koen, vind dit een beetje foutief trappen als fieldtester. Maargoed, wie ben ik :)

Heb zelf op ei-albumine gerold, laten rolen, alsmede wheygel, plasma. Ligt maar net aan je samenstelling of je bol afgesloten wordt.

Daarnaast heb ik vismeelbollen laten draaien op eipoeders en eialbumines. Na drie weken in me vistas, totaal geen schimmel. Terwijl dit normaliter behoorlijk snel schimmelt. Denk een kwestie van een schoon productieproces en verse ingredienten.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 16:44

Jan Willem Hilverts schreef:Hoe je het bekijkt... Je trapt nu al naar hem, door dit te zeggen. Kom dan met feiten en wees een vent.


Daar heb je misschien wel gelijk in. Maar ik heb ondertussen zo'n hekel gekregen aan die posts door fieldtesters die ff
aan de reet van hun baas willen likken door op een forum eens even laten weten hoe goed de boilies van hun baas wel niet zijn.

Het druipt er gewoon van af! bah.

En dan krijg ik de neiging om er ff tegen in te gaan.
rick van eekelen
Berichten: 561
Lid geworden op: 15-02-2007 15:58
Locatie: Nederland
Contacteer:

15-08-2011 18:54

jens breugelmans schreef:En die compound, is die echt van zn eigen........?

Nu zal ik geen namen noemen.hahahaha


Sluikreclame ok, maar soms gaat het echt te ver hier.



Jens, je maakt me behoorlijk nieuwschierig naar deze bewering
Er wordt 3 keer gevraagd om dit nader te verklaren om tot nu toe lees ik nog niets...

Als je ook de tijd neemt om een dubbele post te reageren op koen dan is dit een kleine moeite toch? :wink:

Amen
roeland bocken
Berichten: 229
Lid geworden op: 21-09-2007 17:16
Locatie: N-Brabant

15-08-2011 19:28

compound64 is dus super geheim en niemand weet wat het is of heeft ervan gehoord....
geen 1 andere boilieboer weet van het bestaan. het is echt super!
schei toch uit, beestje moet gewoon een naam hebben.

raar dat degene die bollen krijgen er zo in geloven.
als ik je 50 kilo geef met compound65 en zeg dat dat beter is, geloof je dat dan ook?

wat een klets. en 2 euro is wel duur om alleen te draaien. klaar.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 19:41

rick van eekelen schreef:

Jens, je maakt me behoorlijk nieuwschierig naar deze bewering
Er wordt 3 keer gevraagd om dit nader te verklaren om tot nu toe lees ik nog niets...

Als je ook de tijd neemt om een dubbele post te reageren op koen dan is dit een kleine moeite toch? :wink:

Amen



Luister eens. Ger leest hier de hele tijd mee.
Als hij zegt dat ik de naam mag noemen waar het vandaan komt, dan doe ik dat. Heel simpel.
Had ik ook al gezegd trouwens.

En hoe ik het weet? Van de leverancier zelf. Ik kom toevallig ook nog wel eens ergens.....
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

15-08-2011 21:08

Nou jens laat maar eens horen en zien dan,

kunnen we eindelijk stoppen met boilieboertje pesten :o

Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

15-08-2011 21:46

Gewoon bij Gunther Braem.

En boilieboer pesten is niet mijn bedoeling. In 1e instantie ging het om de manier van reclame maken van je knecht.
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

15-08-2011 21:56

Hahaha, jammer Jens

als het zo makkelijk was had ,,jij"het zeker als eerste ontdekt.

ik koop al meer dan een jaar niet bij Gunther en zeker geen ingredienten voor mijn compound( stoere naam eigenlijk)

het zou erg dom zijn om iets bij een collega te bestellen, er een nieuwe naam op te doen, en er vervolgens mee te adverteren.

Sorry Jens . ik moet je teleurstellen

met gniffelende groet

Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
Koen de Been2
Berichten: 331
Lid geworden op: 19-09-2009 17:37
Locatie: Brabant

15-08-2011 21:57

Of ik nu wel of geen post plaats......Ik krijg er echt niks meer voor.
Ik geef mijn mening over een product waar ik zelf achter sta, puur uit interesse naar de vrager en ter informatie voor diegene die er belang bij heeft. Niks sluikreclame, gewoon een objectief antwoord op een reactie!

:wink: