aas voor karpers boilie's


Daan de vries
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-03-2011 09:34

23-03-2011 10:54

Geef gewoon een reactie en als je goed leest staat er ook dat ik verder meer ervaring zal op moeten doen met deze boilie .
En voor de rest bemoei ik me nergens mee hoe zo reclame.
Ben net aangemeld heb er nou al genoeg er word gevraagd om een mening en dit was mijn ervaring.!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-03-2011 12:09

Gewoon is niet zomaar.

Na aanmelding direct het goede topic in en tikken maar,hoeveel mensen komen er nog?
Laat ik het zo zeggen,

Iemand heeft jou ingelicht omdat avk een beetje onder druk staat hier,dus jou opdracht was om even je eigen aan te melden en te proberen om die druk weg te nemen door er iets goeds over te plaatsen?

Anders had het wel zo sociaal geweest om je eerst voor te stellen toch?

En niet gelijk lopen mekkeren over ''Heb er nou=nu al genoeg+van''
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

23-03-2011 13:55

Mensen,

Gaat het hier nu om de bollen van AVK, of zullen we te titel veranderen in "afzeiken deel 344"?

Kom op zeg, is dit nu het niveau van volwassen mensen?

Alex heeft het schimmel probleem van de boilies van de beurs is zwolle uitgelegd, en hier had inderdaad een betere vermelding bij gegeven moeten worden dat het om niet geconcerveerde boilies ging.

Kunnen we dus weer gewoon terug gaan op "eerlijke" bevindingen van de bollen die door AVK verstrekt worden, en de mensen die er belang bij hebben laten gebruik maken van of positieve dan wel de negatieve bevindingen?

Er is niets zo persoonlijk als AAS in het wereldje van het vissen, er zullen dus altijd 1000 en 1 meningen over blijven.

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Alex Poot
Berichten: 878
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

23-03-2011 14:14

Kris,

Stuur gewoon even een mail naar de eigenaar van AVK, hij zal je waarschijnlijk gewoon nieuwe boilies toesturen, dat lijkt mij geen probleem. Dit had je ook in eerste instantie kunnen doen.

Inderdaad dat gezeur over die boilies, alle freezersbaits die langdurig uit de vriezer zijn gaan uiteindelijk schimmelen.... welk merk dan ook.

Groet
Alex
Kris Hoekstra
Berichten: 172
Lid geworden op: 24-09-2009 15:31

23-03-2011 17:37

Alex Poot schreef:Kris,

Stuur gewoon even een mail naar de eigenaar van AVK, hij zal je waarschijnlijk gewoon nieuwe boilies toesturen, dat lijkt mij geen probleem. Dit had je ook in eerste instantie kunnen doen.

Inderdaad dat gezeur over die boilies, alle freezersbaits die langdurig uit de vriezer zijn gaan uiteindelijk schimmelen.... welk merk dan ook.

Groet
Alex


Alex, bedankt. Ik had er zelf niet zo bij stilgestaan om contact op te nemen, maar gelukkig heefr de eigenaar mij zelf al gepb't en mij verteld nieuwe op te sturen. Erg netjes dus! En zo kan ik ze binnenkort ook dus testen hier, en hopelijk een positieve ervaring delen.

To be continued....

Kris.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

23-03-2011 18:28

Nou, dat is dan heel netjes van aas voor karpers. Eind goed, al goed!
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
theo kievits
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-08-2008 19:03

23-03-2011 23:35

lenaerts jordy schreef:Ik snap niet goed wat je bedoeld Theo ?

greets,
jordy



moet je op onderstaande link kijken

en goed op de naam letten van de topic starter
en de naam van de adverteerder

http://watersport.marktplaats.nl/hengel ... llets.html

gr theo
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

23-03-2011 23:53

Scherp Theo :D

Afbeelding

Or should I say : Chief Inspector 8)
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

24-03-2011 00:02

Geen van de reactie's ''misplaatst is dus de uitkomst hierop''.

Zeer scherp jah.

Verdeler noemen we dat maar :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

24-03-2011 00:06

Oowjah en nog iets.

Of het is dus iemand die mede eigenaar is,en dus geilt op stijfmakende reactie's op eigen aas

Of het is een verdeler die niet eens weet wat het aas allemaal inhoud of dergelijke.
Ben je goed bezig met zo'n onzekerheids factor :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

24-03-2011 16:06

Oowjah en nog iets.

Of het is dus iemand die mede eigenaar is,en dus geilt op stijfmakende reactie's op eigen aas

Of het is een verdeler die niet eens weet wat het aas allemaal inhoud of dergelijke.
Ben je goed bezig met zo'n onzekerheids factor
Oowjah en nog iets.

Of het is dus iemand die mede eigenaar is,en dus geilt op stijfmakende reactie's op eigen aas

Of het is een verdeler die niet eens weet wat het aas allemaal inhoud of dergelijke.
Ben je goed bezig met zo'n onzekerheids factor :wink:

Geplaatst: 24-03-2011 01:06



leen goudappel
Berichttitel: Re: aas voor karpers boilie's

Geen van de reactie's ''misplaatst is dus de uitkomst hierop''.

Zeer scherp jah.

Verdeler noemen we dat maar
Geen van de reactie's ''misplaatst is dus de uitkomst hierop''.

Zeer scherp jah.

Verdeler noemen we dat maar :wink:

Geplaatst: 24-03-2011 01:02



Ben de Groot
Berichttitel: Re: aas voor karpers boilie's

Scherp Theo



Or should I say : Chief Inspector
Scherp Theo :D

Afbeelding

Or should I say : Chief Inspector 8)

Geplaatst: 24-03-2011 00:53



theo kievits
Berichttitel: Re: aas voor karpers boilie's

lenaerts jordy schreef:
Ik snap niet goed wat je bedoeld Theo ?

greets,
jordy



moet je op onderstaande link kijken

en goed op de naam letten van de topic starter
en de naam van de adverteerder

http://watersport.marktplaats.nl/hengel ... llets.html

gr theo




Toch knap hoe bepaalde mensen hier hun onderzoek verrichten..
Enkel is de Verdeler van Aas voor karpers in Maarssen niet Jan van Haren maar Jurgen van Haren.

Het is maar een detailtje.

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
theo kievits
Berichten: 142
Lid geworden op: 25-08-2008 19:03

24-03-2011 20:06

zou ik ook zeggen :roll: :roll: :roll:

en mijn broer heet piet :lol: :lol: :lol:

gr theo
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

24-03-2011 20:09

Misschien dat we het aan ons nieuwste lid kunnen gaan vragen ?

viewtopic.php?p=764956&highlight=#p764956

ps AVK boilies ken ik voor de rest niet, maar de tijgers zijn ok
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-03-2011 20:23

Ik wilde net zeggen.. Zag hem ook al in de voorstelhoek maar wilde een keer niet de boeman zijn :P
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
jan van haren
Berichten: 31
Lid geworden op: 07-05-2010 19:35

24-03-2011 20:42

Beste Mensen,

Even om een misverstand uit de wereld te helpen! Ik heet gewoon jan van haren en werk zeker niet voor aas voor karpers! Ik vind het echt jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag. de meeste leveren alleen maar kritiek. erg jammer jongens! als er iemand is die echt ervaring heeft met de bollen laat die dan nog reageren. Het contact met aas voor karpers is gewoon heel goed trouwens. echt niks mis mee!

Met vriendelijke groet,
Jan van haren
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

24-03-2011 21:10

Nou vooruit.

Ik heb geen enkel ervaring met de Boilie's van AVK dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Enkel heb ik er wat mainline ooit gekocht.
En ik heb er in het verleden wel eens een baal tijgers vandaan gehaald,waarvan de kwaliteit uitstekend is.

Enne ff tussendoor verder

Die naam op de advertentie was 100% zeker eerst een andere voornaam dan hoe die nu is.

Maar we zullen wel spoken zien.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
fred janssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-03-2011 15:00

28-03-2011 15:23

Dag Mensen even mijn reactie en die is niet gericht op wat er wordt geschreven, maar wat er wordt gevraagd. Ik ben al enkele jaren testvisser voor Aas voor Karpers. Ik heb goede ervaringen opgedaan met de producten.
Neemt niet weg dat ik zelf ook kritisch blijf en dat ook terugkoppel naar waar het hoort.
Wat ik vooral terugzie is verbetering, telkens openstaan voor suggestie en daar als visser mijn voordeel mee opdoen. De vraag blijft dan wel, had ik meer gevangen met andere producten? Die vraag kan niemand beantwoorden, omdat je het niet probeert.

Als testvisser heb ik voordeel om als eerste te kunnen ervaren of producten goed zijn, niet om te bekijken of de producten meer vangen. Er worden veel natuurproducten gebruikt als aas. Ik prefereer zo natuurlijk mogelijk te vissen omdat ik denk mijn voordeel daarmee te kunnen doen.

Dit wordt ook nagestreefd bij de boillies. Ik vis het lieste vers, maar dat is vaak moeilijk te realiseren, of zie jij veel karpervissers die aan de waterkant hun boillies draaien?

Mijn ervaringen zijn positief en mijn vangsten ben ik zelf tevreden over. Als ik het kon produceerde ik alles zelf, maar ik ken mensen die dat beter kunnen. Ik heb alle vertrouwen in de producten van AvK en volgend jaar op de beurs verkoop ik het weer, hoop je dan aan onze stand te zien.

groeten fred Janssen.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

28-03-2011 17:33

Goed of Slecht de waarheid zal je zeker nooit weten wel weet ik uit ervaring te melden dat je werkelijk met elke bol vis vang duur goedkoop goed en of slecht. Wel zullen bollen uiteindelijk het verschil maken op je thuis water of waar dan ook, maar de keuze licht bij je zelf waar je voor kies. Ik heb zelf vorig jaar op een water een fieldtest gedaan ik visten met de Boss van Red Label Baits de readys en ik visten met een garlic robinred van Mtc Baits de Freezers in de week van deze Fieldtest heb ik niet kunnen vast stellen welke bol het nu beter deed. Wat ik wel vast kon stellen is dat ik meer dan zat ving met bijde bollen. Had ik voor deze week nu alleen maar Avk bollen mee genomen had ik haast zeker net zo best gevangen, wat vaak vergeten wordt is wat doe je met je aas en hoe zet je het in. Er wordt maar al te vaak een blank toe geschreven aan Aas maar dit is zeker voor 90 % niet de oorzaak dat er niks gevangen is. Denk hier maar eens over om maar kwakeloos een bol naar beneden te halen. Iedereen mag zelf uitmaken waar hij of zij mee vist maar om maar zo te zeggen dat iets rotzooi is gaat mij te ver, wij als visser valen vaak maar het aas lag het zeker niet aan neem dat maar van mij aan

dus voor de topic vrager ga er maar rustig mee vissen rotzooi is het zeker niet,

ps wordt niet gesponsort door hun of dan wel dat ik aandelen heb


en een beetje commersie wat maakt het uit
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

30-03-2011 16:02

remon van dusschoten 2 schreef:en een beetje commersie wat maakt het uit


Wat je zegt 'een beetje', dat maakt niets uit.. Maar je wilt mij nu toch niet gaan vertellen dat dit een 'beetje' commercie is?

Ach ik draai mijn bollen weer lekker zelf. Heerlijk, al die voorpret. De dag zelf rollen met een goede pint erbij. En jonge de vangsten erna, wat een extra voldoening! Zeker wanneer de zwaarste en meeste karpers van je eigen boilies komen (ja, een paar stokken kregen de laatste zakken freezers). Dat het aan de stek lag weet ik ook wel, want toen onze eigen boilies op waren vingen we op dezelfde manier door op de freezers. Maar who cares ;-).

PS: dit verhaal gaat over een volle week in Frankrijk, een periode waarbij je dus aardig wat kunt testen.
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

02-04-2011 20:20

En zo werd er weer een bolleboer vakkundig de grond ingestampt gelukkig draaid iedereen zelf en is de rest zoals gewoonlijk weer kut.
Jammer dat er niet eerst met avk contact wordt opgenomen waarom er schimmel opzit maar pleur het gelijk eerst hier neer zodat iedereen het gelijk kan afzeiken.Ik heb niks met avk ook nog nooit mee gevist maar denk nou eens na voor je hier eens wat plaats je weet nou onderhand wat voor reacties je krijg.En wat betreft commercie daar staat het hier al vol mee als je dit forum opend dus waar maken we ons druk over.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

08-04-2011 09:46

Heb er niet mee gevist, maar wel eens in handen gehad, voorzien van toelichting door iemand van rrt. Bollen ruiken/smaken goed en zien er verder goed uit, het verhaal erachter leek mij erop te duiden dat er in ieder geval goed over is nagedacht. Er werd zelfs aangeboden om me te voorzien van tips over welke bollen hoe en wanneer in te zetten, mocht ik besluiten wat tot aankoop over te gaan.

Zoals Remon zo mooi uitlegt: als je er niet mee vangt zal het niet meteen aan de boilies liggen..
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

28-05-2011 14:49

Vandaag de tijgers binnen gekregen van AVK, hij had ook nog 2 zakken bollen fish Krill en een zak pellets erbij gedaan. Die bollen zagen er toch wel goed uit. gaan gewoon mee met het tripje. Daar durf ik wel mee te vissen.

Ronnie bedankt voor de snelle en goede service. Mooie noten!

kan ik die andere meuk weggooien die ik bij een andere zaak had gehaald. ik heb wel mijn geld terug gekregen van die zaak, dus een dikke duim omhoog voor Hengelsportland Surhuisterveen.
Jerry Van Opstal
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-04-2011 18:03
Locatie: Antwerpen

30-05-2011 16:54

Mss ff inhaken op die schimmel .
Heb zelf een tijdje gevist met bollen die van zodra ze ontdooid waren wit uitsloegen . Vers gedraaid , 3 dagen luchtgedroogd , ingevroren en nadien ontdooien . Telkens kreeg ik een witte uitslag op de bollen . Dit terwijl alles vers was .
Na wat testen bleek dit te liggen aan de amino's en enzymen in de bol .
Heb erna dezelfde mix gedraaid zonder de amino's enzo en weg was het probleem . Die witte uitslag is echter niet nadelig voor de vis of de aantrekkingskracht van het aas .
Maar natuurlijk ik kan niet zien wat daar het probleem was he .
Ga zeker niet beweren dat AVK slecht of goed is want ken de firma niet .
Grt
Team boilieman België