Kanaal Boilie.


Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

30-07-2010 10:08

Rick Voorendt schreef:Muwaaah, weet niet of dit echt aan mij ligt maareuhh :o mais werken op het moment beter dan boilies in mijn geval.
:D



ligt niet aan jou, maar aan je aas en aan het water waar je op vist, zoals ik en vele andere mensen hier zeggen, probeer gewoon en zie van zelf elk water is anders dat moet je nu toch wel snappen ;)

ik heb op water gezeten waar de scopex het heel goed deed, maar waar je nu niet eens meer een aanbeet op krijgt, maar ga je met een popup aarbei zitten dan kan zeker wel 2 tot 3 karpers op 1 middag vangen mits je het goed doet nog wel meer ;) zijn niet super groot van formaat maar toch een pondje of 6/8 en ja mais blijft het altijd wel doen, maar is ook brasem gevoelig en zeelt en wat dan ook...
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rick Voorendt
Berichten: 50
Lid geworden op: 19-07-2010 08:24
Locatie: Lelystad

30-07-2010 13:43

Ja ben ik het zeker met je eens, ik heb ook Tutti Frutti hele tijd geprobeert die deed het ook wel lekker! Me broer probeerde laatst blokjes kaas 4 karpers binnen 3 uur :O
marlon pendisa
Berichten: 10
Lid geworden op: 28-06-2010 08:28

31-07-2010 17:40

Ik vis al vanaf 2006 op kanalen.
Heb altijd duivenstrooi voer in mijn boillie mix gebruikt.
De reden waarom ik het deed was om witvis aan te trekken,in mijn boilie vind je stukjes mais, hennep, pinda, maple enz.....
Gebruik altijd 24mm boillie je hebt dan wel een grove boillie het werkt zeker,250 gr van de duivenstrooi voer is meer dan zat.
750 gr van je basis mix en flinke scheut zoetstof dat wordt vangen run gegarandeerd.
trassi en ketjap dat hoort bij mij in de keukenkast.

gr marlon
Gebruikersavatar
Rick Voorendt
Berichten: 50
Lid geworden op: 19-07-2010 08:24
Locatie: Lelystad

02-08-2010 12:40

Bedankt voor je tip kan ik ook zeker even gaan uit proberen!

marlon pendisa schreef:Ik vis al vanaf 2006 op kanalen.
Heb altijd duivenstrooi voer in mijn boillie mix gebruikt.
De reden waarom ik het deed was om witvis aan te trekken,in mijn boilie vind je stukjes mais, hennep, pinda, maple enz.....
Gebruik altijd 24mm boillie je hebt dan wel een grove boillie het werkt zeker,250 gr van de duivenstrooi voer is meer dan zat.
750 gr van je basis mix en flinke scheut zoetstof dat wordt vangen run gegarandeerd.
trassi en ketjap dat hoort bij mij in de keukenkast.

gr marlon