Bollenfabrikant


Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

02-06-2010 07:57

Beste Hilco

Ik heb helemaal voor niemand geheimen en iedereen mag alles weten mbt Trigger Baits en Empire Baits. Het klopt ook wel dat het onder dezelfde inschrijving bij kvk zit en ook dat is geen geheim maar het lijkt mij dat ik dat niet op het board hoef te melden uit mezelf?

Nog even een paar dingen op een rij;

Dirk Sneijders is een fictief persoon die Trigger baits, Empire Baits en of mij in een kwaad daglicht wil stellen om wat voor reden dan ook. Bij Karperwereld.nl weten ze wie het is door middel van Ip adres vergelijk maar jammer genoeg weet ik het nog niet.

Nogmaals wie Trigger Baits koopt koopt een boilie van een merk wat uitsluitend leverd aan hengelsportzaken en niets particulier. Trigger baits heeft eigen samenstellingen, een eigen team een range producten een uitstraling etc allemaal voor de winkelier.

Empire Baits verkoopt eigen boilies mixen etc rechtstreeks aan de particulier zonder verdere tussenhandel van winkels of groothandels of producenten want dat zijn we zelf. Ook Empire Baits heeft dus een eigen lijn boilies, mixen een eigen team en Empire Baits word door Patrick Spruyt Voor het grootste gedeelte geregeld.

En met betrekking tot de kvk hetzelfde, wanneer je dit onder 2 inschrijvingen doet kan je bijna niet samen inkopen want blijf je aan het heen en weer factureren binnen de bedrijven omdat je dan onder 1 bedrijf inkoopt en 2 verkoopt. En met 1 boekhouding heb je nergens iets mee van doen.

Ik hoop dat het een en ander nu duidelijk is en wij zitten zelf absoluud niet achter die dirk sneijders want voor ons is dat andere topic eerder negatief dan positief!

En ik heb ook geen tijd om me bezig te houden met die manier van zogenaamd reclame maken via het board!

Groet Rob
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 08:57

Rob Kuijpers schreef:En met betrekking tot de kvk hetzelfde, wanneer je dit onder 2 inschrijvingen doet kan je bijna niet samen inkopen want blijf je aan het heen en weer factureren binnen de bedrijven omdat je dan onder 1 bedrijf inkoopt en 2 verkoopt. En met 1 boekhouding heb je nergens iets mee van doen.
Groet Rob


Feit blijft dat je eerst roept dat ze NIETS met elkaar te maken hebben... Zelf zeg je dat jij de eigenaar bent van de 1 maar aangezien je met 1 KvK werkt ben je dus ook eigenaar van de ander... Vervolgens roept zelfs 't vlaggeschip uit Vinkeveen "dat 't niet waar is" en zit 't betreffende Topic binnen 5 kwartier op slot en worden reacties in dit Topic gewoon verwijderd....
Had gewoon open kaart gespeeld in je 1ste reactie ipv in je 10de.... en probeer niet de gemiddelde karpervisser voor debiel te verslijten. Gadverdamme..
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

02-06-2010 09:17

succes met de verkoop he.

liever geen reclame dan goedkope vieze/slechte reclame.

Als je al achter het ip adres komt zou je dat dan ff kunnen melden kunnen we gelijk aangifte doen van inbraak op privacy.
vr gr peter
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

02-06-2010 09:26

Rene,

Feit is en blijft dat het 2 totaal verschillende dingen zijn die op dezelfde inschrijving staan bij kvk en hoe ik dat financieel regel met 0patrick heeft niemand iets mee te maken.

En ik. Zou nog al gek zijn de gemiddelde karpervisser zo te bestempelen want dat zijn mijn klanten, en immers ben ik ook karpervisser en zeker niet bovengemiddeld.
Het enige waar ik op doelde waren die figuren die zomaar op een carpboard zonder kennis van zaken als een kip zonder kop vanalles over bedrijven op internet zetten en daarmee doelde ik iop alle topics over aas of bedrijven in de hengelsport.

Dus ik hoop dat het een en ander de wereld uit is

Groet Rob
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 09:45

Rob,

Met wie je WAT doet is nu niet meer relevant. Hoe je financien in elkaar steken is niet relevant. Relevant is dat e.e.a glashard ontkent word en nu de spreekwoordelijke "burka" in eens wegvalt.
Floyd Landis kan hier nog wat van opsteken...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

02-06-2010 10:10

Rene,

Ik heb geen burka, er was helemaal geen geheim hier in de omgeving weet iedereen het al lang en veel winkeliers weten het ookal vanaf dag 1. Het gaat er mij gewoon om dat het niet hetzelfde aas is en als 2 aparte dingen gezien moet worden.

En feit is dat er veel grote vissen op gevangen worden en we veel tevrede klanten hebben en iedereen moet gewoon vissen met waar hij of zei vertrouwen in heeft ongeacht welk merk. Ik stop voor de rest met reageren of het moet echt uit de habd lopen. Denk er van wat je ervan wil denken en ga lekker vissen!

Groet
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

02-06-2010 12:06

[quote="Rob Kuijpers"]
Dirk Sneijders is een fictief persoon


Ben blij dat het eerlijk toegegeven wordt.
Wie heeft hem eigenlijk bedacht? Zou ik graag willen weten.

Alhoewel, misschien wil ik het juist wel helemaal niet weten.

Ik ga liever vissen!
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

02-06-2010 12:19

Beste Hilco,

Voor de duidelijkheid, wij willen dat ook heel graag weten en dat het een fictief persoon is komt uit een overleg tussen mij en iemand van karperwereld.nl maar ivm de privacy van die persoon mag het niet gezegt worden. Wel werd mede gedeeld dat het uit een onverwachtte hoek kwam...

Groet
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-06-2010 12:22

:o
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

02-06-2010 12:31

Leeft Sherlock Holmes eigenlijk nog?

Lijkt me nou typisch een klusje voor hem :D
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

02-06-2010 12:31

Ik snap wel dat een boilliefabrikant onder 2 namen werkt.
1 merk voor de winkelier en 1 voor de eigen verkoop.
Doordat er verschilende mensen eraan moeten verdienen en de winkel zelf ook moeten ze duurder verkocht worden.
Verkoop je als boillieboer dezelfde bol aan de helft van de prijs gaan er weinig winkeliers deze bol inkopen denk, door met 2 verschillende merken te werken heb je hier geen last van.
Dat je verschillende samenstellingen gebruikt is niet meer dan logisch, en dezelfde smakjes erop vind ik ook geen probleem er zijn een paar flavours die nu eenmaal beter verkopen als de andere.
Logisch dat er dan voor deze geurtjes word gekozen, als vang je met onbekende of geen smaakjes net zo goed.
Kortom 2 merken met verschillende bollen worden in dezelfde fabriek gemaakt 1 merk voor de winkelier en een andere voor rechtstreeks verkoop zonder tussenhandelaars om de prijs te drukken.
Snap niet waarom sommige hier een probleem over maken.
wees gegroet
Amen
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

02-06-2010 12:32

Hilco Meijer schreef:Leeft Sherlock Holmes eigenlijk nog?

Lijkt me nou typisch een klusje voor hem :D

geen idee, maar de pink panter heb ik laatst nog zien lopen
carpanglers soak their balls in love juice
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

02-06-2010 12:35

Weet je hoeveel vrouwen denken dat ik Richard heet en dat ik BMW's verkoop.

Dit keer was ik het niet hoor voor de goede orde.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-06-2010 13:05

En waarom dan niet?! :D
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 13:07

De filosofie van 2 boilie lijnen uit dezelfde toko is ongetwijfeld te begrijpen. Strategie wellicht ook. Schimmigheid (met medewerking van board???) niet.
Levertijd van 5 dagen klopt wel Rob? Wou een lang weekend weg... :lol: :lol:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 13:18

De reden heb ik eerder aangegeven. Dus niet met medewerking van het board. Houdt je suggestieve verdachtmaking dus maar achterwege Rene.

Toelichting van Rob Kuijpers is trouwens nieuw, maar een goede verklaring voor het één en ander.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 13:49

ALS er iets suggestiefs aan is, werk je dat zelf in de hand. Reden te meer die schijn eens weg te nemen... :oops:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 14:28

Ja, dat is weer lekker makkelijk.

Nogmaals, er was zonder inbreng van wie dan ook afdoende reden om dat topic te verwijderen. Topics worden sowieso niet verwijderd op gezag van forumleden. Wel waarderen we het dat forumleden iets onder onze aandacht brengen. Het vervolg is echter aan ons. Zou anders een mooie boel worden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

02-06-2010 16:09

En zo heb je toch nog een mooi stukje reclame voor beide bedrijven :wink:

Want wie heeft nu niet beide sites even bekeken. :wink:
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

02-06-2010 16:34

Dries Jacke schreef:En zo heb je toch nog een mooi stukje reclame voor beide bedrijven :wink:

Want wie heeft nu niet beide sites even bekeken. :wink:


En zo is het maar net :P Ik wens de heren van beide bedrijven in ieder geval veel succes en trek je niets aan van het gezwam van anderen.

Ook is het vaak het geval dat boilieboeren elkaar nodig hebben voor ingredienten etc etc. waardoor merk x vaak dezelfde ingredienten gebruikt als merk y. Wellicht in andere verhoudingen maargoed.

Carpfood zag ik ook al passeren, en er wordt best veel gebruik gemaakt van de draaiservice. Dit hoeft ook niet te betekenen dat die firma's dezelfde spullen gebruiken omdat er ook boilieboeren zijn die zelf de ingredienten leveren. Carpfood draait immers ietsjes sneller dan menig boiliebakker.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 17:04

Kees,

Het lijkt me zinvol dan eens toe te lichten waarom dat topic zo snel dicht ging/moest.
Misschien snap ik 't dan ook en kan 't boek dicht...

:o
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 17:10

Wat begrijp je niet van mijn antwoord aan Hilco op pagina 1 van dit topic? Zou wellicht helpen, want ik zie zelf niet waarin dat antwoord onduidelijk is.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 18:11

Simpel: ten eerste dat "laster" verhaal houd geen stand aangezien het waar blijkt te zijn en ten tweede zie ik jou de fabricant in zijn "opzetvariant/2 lijnen variant" verdedigen. Lijkt me nou niet iets voor de boardbeheerders... Of ... en dan komen we toch weer in Vinkeveen uit.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-06-2010 19:12

Ah.

Nou, Vinkeveen zegt mij weinig.
Ik weet van Carpfood, dat ze voor meerdere merken produceren en vermoedde iets in die richting.
Het verhaal van Rob Kuijpers komt later in de tijd. Daarvoor geen idee wie of wat. Nu wat meer.
De optelsom die gemaakt werd ten tijde van het verwijderen gaf gerede grond voor laster en is nog niet geheel opgelost hoor. Dus dat het geen laster zou zijn, is kennelijk duidelijker voor jou dan voor ons.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

02-06-2010 19:25

Volgens Vinkeveen was 't ook niet waar omdat Pontius de afwashulp het had gezegd, of was 't nou een drinkwater monteur... De misplaatste verontwaardiging.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.