solar mix the secret.


Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-01-2010 16:34

hallo mannen,een vraagje ik gaat mei frankrijk bla bla,
nu wil ik omdat ik er zoveel succes (reclame ? ) verhalen over hoor een 10 kilo emmer mix kopen,en zelf 10 kilo eigen mix draaien,
nu is mijn vraag wat is julie ervaring met the secret.

-rolbaarheid ?
-verse mix ?
-inhoud ? (birdseed/hemp ?)
-nog toe te voegen ?
-houdbaarheid in boiliebags ?
-tips ?? (betrekking tot beter basis mixen en wat toe te voegen)

normaal draai ik alleen mijn eigen boilies maar wil nu toch een keer wat gaan testen samen met mijn eigen boilies. bedankt alvast voor de reacties.
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

11-01-2010 18:38

Suc6 verhalen van Solar mixen? Jan-Jaap Solar zeker?
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-01-2010 18:45

aub als je niks zinnigs te melden hier,reageer dan niet,schiet niemand wat mee op
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

11-01-2010 19:11

Rik koster schreef:omdat ik er zoveel succes (reclame ? ) verhalen over hoor


En dit is zinnig? Waarom vraag je 't "de mannen" van die succesverhalen dan niet?
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-01-2010 19:31

waar heb jij last van ?
ik vraag of er meerdere mensen een goede ervaring hebben gehad met deze mix?
en ja die post die ik maak is zinnig!!!
er zijn ook succesvrhalen over bepaalde rigs,bepaald lood,bepaald,AAS,bepaalde hengels !!!! etcetra !!!!

en dan zijn dat dus altijd maar onzin dingen,ik zal alvast eerlijk zeggen dat ik een schijthekel heb aan zulke gasten zoals jouw,die onzinnige dingen neerzetten en iemand zijn forum verziekstralen met alles wat dan ook helemaal niets tot betrekking tot het onderwerp heeft.als zulke gasten zoals jouw nou eens wat zinnigs te melden hebben schieten we er allemaal wat mee op,maar tot dusverre heb je alweer 2 berichten gepost waar nog geen mens iets aan heeft,dus als je in het vervolg wat zinnigs te melden heb zou ik dat zeer op prijs stellen.en ik denk dat de forum beheerders ook heel wat blijer zullen zijn,om dit soort stompzinnige uitspraken weer te moeten verwijderen,om het forum weer opgeschoond te krijgen,wil je slap ouwehoeren is hier de koffie tafel praat dacht ik ?
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-01-2010 20:38

Zooww Rene,
weet jij ook weer effe hoe het moet..











































:o :lol: :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-01-2010 20:43

En Rik,
neem voor je reageert eerst een emmertje ritalin, werk super.

Probeer anders gewoon de boilies en mixen eerst zelf, een waarheidsgetrouw antwoord kun je hier eigenlijk niet verwachten.
Gebruikers van de duurdere mixen en bollen zullen namelijk nooit willen toegeven dat ze goud betaalden voor een emmer dikke modder.. :roll: :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

11-01-2010 20:51

Rik koster schreef:-rolbaarheid ?
-verse mix ?
-inhoud ? (birdseed/hemp ?)
-nog toe te voegen ?
-houdbaarheid in boiliebags ?
-tips ?? (betrekking tot beter basis mixen en wat toe te voegen)


Jeetje Koster moet ik 't helemaal voor je uit spellen omdat je niet weet wat je met een oneliner moet?

Rolbaarheid: prima, desnoods een ei/water extra
Verse mix: wat is de definitie van vers? zolang de emmer gesealed is kun je er op vertrouwen, hoelang de emmer al op je staat te wachten kun je slechts naar raden.
Nog toe te voegen ? En daarmee "the secret" killen? Kan je net zo goed geen secret nemen.
Houdbaarheid in boiliebags: Dat is toch een droogzak?
Tips: Solar kan zich beter tot hardware beperken.

En als iemand (een verkoper?) tegen je zegt dat 't een "lange termijn" aas is zou er al een lampje bij je moeten gaan branden.

Kortom, overprijst, 13 in een 12 aas, waar menig (en wellicht iedere) bollieboer alhier z'n neus voor ophaalt. Maar je hebt dan wel een "secret".
Succes Koster.

Vraagje aan jouw: ik heb hier 10kilo mainline Grange-CSL liggen. Wat is de beste manier om hier een succes van te maken?

En Henk: daar heb ik nou schijt aan :D
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

11-01-2010 21:17

Rene Schouten schreef: ik heb hier 10kilo mainline Grange-CSL liggen. Wat is de beste manier om hier een succes van te maken?



flink reclame voor maken en dan duur verkopen!!


@ rik: als je het niet probeert weet je het niet. werkt het wel, dan zou ik het stilhouden..... vooral hier. het moet natuurlijk wel een secret mix worden.

meestal voor dit soort basismixen is er ook een vloeibaar spulletje verkrijgbaar om je mix mee te versterken, weet niet of dit merk het ook heeft??

ik zou er zelf niks aan andere ingredienten meer bij doen, zo kun je kijken of de mix goed is, en het eventueel niet rolbaar zijn van de mix niet aan het extra ingredient ligt.

versheid kan niemand garanderen, of je moet in de fabriek zelf zijn.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-01-2010 23:28

even voor de duidelijkheid,zo gekke vraag was het niet over rolbaarheid,versheid,en of er nog wat bijgevoegd moet worden toch ?
sommige mixen zijn met een vleugje van dit/dat nog atractiever.
een wonderbol bestaat niet moge dat duidelijk zijn
wel ben ik er zeker van dat er boilies zijn die er uitblinken in bepaalde situaties.onder andere mijn home made bol,die staat zijn mannetje in ieder geval wel.

ten tweede Rene,mijn excuses voor mijn nogal snelle en mischien boze reactie,maar ik zie zoveel topics die verziekt worden door doelloze antwoorden
die de mens er niet bij helpen,vind dat gewoon niet horen.dit is mischien mijn mening,

ten derde bedank ik je wel voor de reactie daarna,daar heb ik tenminste wat aan.had dat eerder gepost,had wat reacties gescheeld.

Slot: probeer het gewoon,sja das een goeie,als je knip propvol zit is dat leuk.maar niet iedereen heeft genoeg geld om zo maar even wat te proberen,
ik ga liever naar dit soort forums toe om research te doen,daar is dit forum trouwens voor,onder andere het aas gedeelte.

mag van mij een slotje op,ik draai wel 20 kilo home mades,

Bedankt allen voor de reacties.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

12-01-2010 12:31

Rik koster schreef:hallo mannen,een vraagje ik gaat mei frankrijk bla bla,
nu wil ik omdat ik er zoveel succes (reclame ? ) verhalen over hoor een 10 kilo emmer mix kopen,en zelf 10 kilo eigen mix draaien,
nu is mijn vraag wat is julie ervaring met the secret.

-rolbaarheid ?
-verse mix ?
-inhoud ? (birdseed/hemp ?)
-nog toe te voegen ?
-houdbaarheid in boiliebags ?
-tips ?? (betrekking tot beter basis mixen en wat toe te voegen)

normaal draai ik alleen mijn eigen boilies maar wil nu toch een keer wat gaan testen samen met mijn eigen boilies. bedankt alvast voor de reacties.
gijbels mario
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-12-2009 11:12

13-01-2010 09:54

Ik heb hem vroeger vaak gemaakt voor mijn huis genoot. (Gunther poelmans)

Rolt goed.
De mix is oorspronkelijk een winter mix (vroeger winter secret) maar om marketing reden hebben ze de winter eraf gelaten zodat ze hem in de andere maanden ook konden verkopen.
Dus een goed verteerbare mix.
Naar mijn mening niet heel hoogwaardig kwa ingredienten maar de zoete smaak versterker die er in zit doet prima zijn werk.
Aan de mix is ook wat birdfood aan toegevoegt en de roze kleur is bekomen door een krijt dus geen fluo rotzooi...
Toch wel belangrijk voor onze vriend karper.

Ik moest er altijd voor hem een ester pineapple als flavour opzetten + vloeibare sweetner.

Als je op een water vist zonder witvis kan je er ook nog wat pd vismeel aan toevoegen en belechan poeder.
Let wel op! de mix is als je hem rolt niet mega hard en met wateroplosbare producten gaat het er niet harder op worden.

Kwa prijs vind ik hem te duur voor wat het is (maar is normaal met tussenhandels) maar vangen ga je er zeker op doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Mario en vang ze!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

13-01-2010 12:04

bedankt mario voor je antwoord.
top
Gebruikersavatar
Danny Nuberg
Berichten: 30
Lid geworden op: 11-09-2005 15:52
Locatie: brunssum

14-01-2010 18:37

Geef mij maar toch mainline grange met deel 1 en 2 additief is een topper in de winter op een dressuurwater en in de zomer neem ik nrg mix met zijn bijbehorende additief.
Rolt allebei perdect de mixen en is wel duur dat zal ik niet ontkennen maar blijft kwaliteit en daar betaal je voor .
Ieder zijn ding he vis al van 1998 met mainline en moet zeggen heb van alles geprobeert om onder de prijs te komen (andere merken maar toch het blijft een topper)
Heb nog niks mee gemaakt dat instant zijn werk beter doet als mainline :D
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

18-01-2010 21:16

Danny,

vanwege die laatste eigenschap zit ie ook in mijn arsenaal;)

gr. Peter
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Danny Nuberg
Berichten: 30
Lid geworden op: 11-09-2005 15:52
Locatie: brunssum

29-01-2010 08:26

Dat bedoel ik Peter instant zijn het gewoon toppers en dit jaar ga ik denk ik op de grange eens met robin red experimenteren moet de mix weer dat ene beetje extra geven.
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

29-01-2010 12:38

Danny Nuberg schreef:Dat bedoel ik Peter instant zijn het gewoon toppers en dit jaar ga ik denk ik op de grange eens met robin red experimenteren moet de mix weer dat ene beetje extra geven.


Danny,
Zo blijven we bezig heh;)

Succes iig dit jaar;)
When your hot your hot, when your not your not.
Tom De Clerck
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-04-2004 16:03
Locatie: Wielsbeke.be

20-12-2013 12:15

Is deze mix nog verkrijgbaar? Vind deze niet meer terug op de solar-site.
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

20-12-2013 16:06

Mix heet nu Pineaplle secret. En heeft nu niet meer dat leuke kleurtje.
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
leonel dijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-12-2013 16:49

21-12-2013 16:57

Het is gewoon de zelfde mix alleen naturel van kleur ipv Pink,..met een mespuntje Nash Bait Dyes Red en white heb je nagenoeg dezelfde kleur als de originele Pink versie.
Ik vind het in ieder geval een goede mix in combinatie met de Solar Black & Bleu en de Candy liquid sweetener.
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

22-12-2013 18:04

In de maand mei zou ik eerder voor de Quench gaan. Zeer goede resultaten op gehad en ook mierzoet.
Ik vind het ook nog wel eens leuk om dit soort mixen te proberen en op deze heb ik zeer goed gevangen. Het blijft natuurlijk een dure bol en er zijn genoeg bollenboeren die een vergelijkbare kwaliteit draaien voor een lagere prijs.

Gr Ron
Tom De Clerck
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-04-2004 16:03
Locatie: Wielsbeke.be

23-12-2013 11:56

Dank voor de info;
De mix viel goed in de smaak bij onze vrienden, en dat kleurtje doet er niet toe denk ik!
Tom De Clerck
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-04-2004 16:03
Locatie: Wielsbeke.be

23-12-2013 12:08

Pineapple secret + Quench vind ik niet meer terug bij de mixen, zijn deze afgevoerd?
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

23-12-2013 21:19

Goedenavond Tom, beide basemixes zijn gewoon verkrijgbaar. Vraag ernaar bij je plaatselijke Solar dealer.
Tom De Clerck
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-04-2004 16:03
Locatie: Wielsbeke.be

24-12-2013 10:50

Dank voor de info!