cobribaits?


Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

25-12-2009 12:40

@ Mitz,
wat ik met mijn kleine berichtje wilde doorgeven was dat JP een beschuldiging deed naar Cobri baits dat Cobri baits de tekst "bollocks baits" op het etiket heeft staan. Dat het van JP gejat zou zijn want hij heeft "golden Bollocks" in zijn onderschrift staan. (als ik alles goed begrijp).
Dus het enigste dat ik melde was dat het onderschrift van JP "golden bollocks" ook al gebruikt werd (en dan ook nog extact dezelfde tekst) vóór dat JP dit gebruikte. Dat ik half 2007 hem hier een pm over heb gestuurd (die hij volgens zijn reactie nooit ontvangen heeft). Dit heb ik in een pm gedaan omdat ik vond dat er sowiezo geen rechten aan ontleend konden worden omdat het een vaker gebruikte Engelse kreet was. Verder wil ik me in geen enkele discussie voegen, maar wat recht is moet wel recht blijven (behalve mijn hengels dan, die mogen erg krom op zijn tijd).
@ JP,
NOOIT een pm van mij ontvangen??? Vreemd?
Ik kan niet bewijzen of jij mijn pm waar ik aan refereer wel of niet ontvangen hebt. Ik heb een aantal berichten weg gegooid. Wel heb ik nog een pm aan jou in mijn mailbox waarin je een verhaal van mij afzeikt uit de Karper en ik je daarin vraag of dit een persoonlijke reactie is naar mij omdat ik je een pm heb gestuurd over "Golden Bollocks". In je reactie refereer je nergens: "welke PM?" waardoor ik er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat je hem dus ontvangen hebt.
Verder is er ook (beperkt) aandacht besteed aan het evenement in Karper. Het lijkt me dat iemand die werkzaam is in de handel (Viper boats?) toch ook de bladen leest om op de hoogte te blijven wat er in de rest van de wereld speelt.

@
de rest van alle discussievoerders/lezers:
Prettige feestdagen en een vangst-tastisch 2010.
Probeer elkaar in elkaars waarde te laten. Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier. Dat het misschien niet jouw ding is betekent niet direct dat het daarom dan ook verkeerd is.
amen
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Hans Hanegraaf
Berichten: 160
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: den bosch

25-12-2009 12:48

mooi gesproken ,maar wat recht is,is recht en wat krom is ,is krom.

verder mogen ze van mij tonnen verkopen en er stinkend rijk van worden,
allemaal een heel fijn kerstfeest gewenst!! computer gaat nu een paar dagen uit
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

26-12-2009 09:44

Stephan en Co
wij van BB wensen jullie veel succes in 2010 met jullie bait bedrijf.

Maar ook wij van BB zitten niet stil
Trouwens bij ons liggen de samenstellingen van onze boillies vrij ten inzage.
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

07-02-2010 20:16

vandaag ff met de mannen van cobri baits gepraat. Leuk klein bedrijfje met mannen die passie hebben voor hun aas. Al zat er 1 bol met een gigantische stink geur...heb me er 25kilo van meegenomen :D Mannen veel succes...
Bertus Dijk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-06-2008 23:06

07-02-2010 20:46

Fijn dat ik je nu heb leren kennen Jeen, t`was en goeie keus hè, zeker op het water waar je gaat vissen. We spreken nog wel af wanneer we eens samen gaan. Top
jeen jansen
Berichten: 61
Lid geworden op: 22-12-2009 13:14

07-02-2010 21:06

zekers gaan we dat doen, als je die andere mafkees van "'team gr"' maar thuis laat.. :lol:
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

08-02-2010 02:00

Bertus Dijk schreef:OOOhh ja, de nieuwste bollen van Cobri gaan echt knallen in 2010.
100 % zeker van,Cobri wordt in mijn ogen de bol van het nieuwe jaar.


we zullen het zien in 2011, ik zeg succes met knallen knal a.u.b. niet te hard want dat kan de ondergang zijn.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

08-02-2010 11:24

Ik heb 30 kilo besteld, als het goed is krijg ik deze week mijn voorraad ready mades weer op peil.
Naast mijn eigen bol ga ik hem zeker een kans geven, jullie horen mijn onafhankelijke bevindingen.
Ik ken de jongens achter Cobri wel, dat moet ik toegeven. Maar ik ken ook heel veel ander boilie en aasboeren. Zoals Red label, black label, Ucp, Bfp, Kgb enz enz.
Ik heb eerder met Cobri gevist maar nog niet met deze variant.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Bertus Dijk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-06-2008 23:06

08-02-2010 12:22

we zullen het zien in 2011, ik zeg succes met knallen knal a.u.b. niet te hard want dat kan de ondergang zijn.[/quote]


2011 ???? ik schreef dat toch in 2009 dus het nieuwe jaar is dan toch 2010,
enne Cor welkom aan boord hahahah
Rik Kroes

08-02-2010 12:51

de bollen zien er zeer goed uit hoor,, en lekker goedkoop 2,5kg voor maar 13,75!! bijna de moeite niet meer om zelf te draaien,,...

zal binnekort is een xtje paar kilotjes testen ;)

goed bezig,,!!

gr ricardo
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

14-05-2010 13:26

Cor Hendriks schreef:Ik heb 30 kilo besteld, als het goed is krijg ik deze week mijn voorraad ready mades weer op peil.
Naast mijn eigen bol ga ik hem zeker een kans geven, jullie horen mijn onafhankelijke bevindingen.
Ik ken de jongens achter Cobri wel, dat moet ik toegeven. Maar ik ken ook heel veel ander boilie en aasboeren. Zoals Red label, black label, Ucp, Bfp, Kgb enz enz.
Ik heb eerder met Cobri gevist maar nog niet met deze variant.




Ik heb de Cobri bollen ingezet op een kanaal en een cicuitwatertje.
In beide gevallen mag ik niet klagen, het zijn voor mij twee bekende watertjes en in beide gevallen heb ik de hele tijd met mijn eigen aas gevist en met Cobri.
Het is 10 tegen 9 geworden in het voordeel met mijn eigen aas, geen noemenswaardig verschil dus.
Ik vind de structuur van deze boilies zeer goed, ook de afgifte aan het water is redelijk tot goed te noemen. Het blijft redelijk stevig aan de hair zitten en in de werppijp blijven ze goed heel. Ik weet voor 80% wat er gebruikt wordt en dat heeft zo zijn voordelen.
Cobriboys, ga zo door, ik zal binnenkort even een beetje bestellen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.