voerplek maken ?


bart loomans
Berichten: 25
Lid geworden op: 17-08-2007 17:19
Locatie: Heusden

01-05-2008 19:50

ik ben ook al anderhalve week aan het voeren, 1 keer gevist en 1 verspeeld, ik vis altijd met eigengemaakte boilies want dan weet ik zeker dat er niemand anders in de buurt mee vist, dit scheelt ook duidelijk met de vangsten. zondag ga ik weer 2 nachten en het word zeer mooi weer! :D
Anonymous

02-05-2008 11:56

Hallo iedereen

ik ben nu dus 2x wezen voeren en morgen voer ik voor het laast en ga dan zondag vissen

maar moet ik de 3e dag even veel voeren of minder ? (de laaste dag voor het vissen dus)
ik voer nu elke dag zoon 35 bollies en paar handen duivenvoer
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

02-05-2008 13:30

ik zou het gewoonn precies hetzelfde doen, de verandering kan argwaan wekken.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Anonymous

04-05-2008 19:37

vandaag lekker wezen vissen :(
kom vanmorgen vroeg aan op me voerplek
en wat denk je zitten er al 2 en hebben nog een karper aan de lijn presies op me voerplek

toen maar ergens anders heen gegaan samen met een vriend
de eerste boot die langs kwam vaarde 2 van onze lijnen door midden
toen kwamen er super veel boten en zijn we maar gegaan

nog even 4 uurtjes ergens anders gezeten maar had de hoop al op gegeven
het is dus ook niks meer geworden :(

mischien morgen nog even proberen op de voerplek (of zou dat nu niet meer werken ?

zou me voerplek nog bruikbaar zijn morgen ? heb verder vandaag niet gevoerd daar
harm-jan dorenbos
Berichten: 37
Lid geworden op: 26-02-2008 23:12

04-05-2008 21:28

dat is echt balen. Maar dat die mensen er een karper aanhadden, geeft aan dat er is op de stek zit/zat. Als ik jou was zou ik morgen gewoon zelfde tijd voeren en dan overmorgen vissen, ook al is het niet helemaal optimaal. Ik zou zeker doorgaan, en nu niet opgeven, anders is het echt zonde van alle moeite/geld wat er in het water licht.

Ps; ik ben nu ook bezig met een voerstek op een kleine vijver. Ik voer mais, boilies, en duivenvoer. Vandaag heb ik 1 blikje mais, en 250 gram boilies gevoerd. Een deel van de boilies heb ik verdeeld over het hele water, omdat de karper ze dan zeker vind. De mais + de rest van de boilies licht op de visstekken. Morgen weer voeren, maar dan met aanvulling van duivenvoer, en de boilies alleen op de stekken.
Overmorgen the same, en dan woensdag visse