martin sb blank troep ? antwoord is: NEE, prima bol.


Jan Peter Teerling

29-04-2008 16:15

Gevalletje pot verwijt de ketel heer Otte? Er zijn diverse topics waar jij steken onderwater geeft, die inhoudelijke discussie is dan ook ver te zoeken. De indruk wekken dat je diepgang aan het creëren bent, maar ondertussen zo opervlakkig zijn als een badkamerspiegel. Krijg ik nu ook een lawsuit aan het broekje?

In dit topic kun je dr ook nog een stuk of wat de les lezen.

viewtopic.php?f=35&t=43657&st=0&sk=t&sd=a&hilit=martin+sb&start=25
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 29-04-2008 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

29-04-2008 16:20

Beste Glaas,
Heel mooi cognitieve disonantie of wel twijfel na aankoop.
Iets wat men als bedrijf probeert te voorkomen maar niet geheel in de hand heeft, ligt ook aan het produkt wat gekocht word, betreft het een routinematige aankoop of niet en ga maar zo door. Wat wel bewezen is met de jaren is dat vermindering van cognitieve dissonantie verkoopbevorderend werkt en leidt tot klantenbinding. Helaas zie je een sterke vorm van overselling in de boliebranche wat dit effect van twijfel in hand werkt.

In dit topic lijkt het erop dat het vertrouwen is verloren in een produkt; dus geen impulsaankoop maar eerder een vorm van LPS (limited problem solving). Je gaat op zoek naar mensen die hetzelfde meemaken of dezelfde negatieve factoren hebben beleefd. Psychologische factoren die een rol spelen, proberen te rationaliseren.

Het gebruik van een community om hier op terug te komen is iets wat bedrijven steeds meer doen waaronder ons bedrijf idem dito en dan voor elke product/marktcombinatie, gebruik maken van een virtuele community geeft een schat aan gratis informatie en zorgt tevens voor klantenbinding op de lange termijn :wink:

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Jan Peter Teerling

29-04-2008 16:36

Das een hele post vol met marketing blabla Peter, maar wat is het nu precies dat je wil vertellen? :D
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

29-04-2008 16:39

dat discussies over een bepaald merk het twijfel weg kunnen nemen
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

29-04-2008 17:35

topic titel aangepast ;)

nu blij meneer martin sb ???
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-04-2008 18:02

Oké Glaas, prima zo.

Zaken verkeerd inschatten kan iedereen overkomen. Herstellen is niet voor een ieder weggelegd.
Nogmaals heb geen enkele binding met wie dan ook.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

29-04-2008 18:06

als je goed had gelezen in dit topic heb je gezien dat ik eerder al had toegegeven dat mijn uitlatingen in de beginpost niet meer van kracht waren.

topic mag dicht wat mijn betreft.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-04-2008 22:24

Ja zeg? :cry:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

03-05-2008 20:21

en vandaag was het ook gewoon weer 3 keer raak.
wel meer keer maar ik heb 4 keer mis geslagen en 1 keer een lijnbreuk geleden.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Nick Flip

03-05-2008 22:16

Meer geluk dan mij ben nu ff thuis voor de douche :)
Maar vanaf gister avond nog niks samen met me maat op de monstercrabies :( Maja morge gaan we pas weg.
Weet dat er met de boilies niks mis is maar et is gewoon moeilijk kanaaltje helaas..

Nick
Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

05-05-2008 23:15

Ik zou het ook niet fijn vinden als mensen zouden schrijven dat mijn tijgernoten blank troep zijn......

Gelukkig wordt er goed mee gevangen.... ;)

Ik vind dat hierom je wel wat genuanceerder in de uitspraken had kunnen zijn en wat uitgebreider had moeten uitzoeken waarom je niks hebt gevangen....om vervolgens te melden dat het toch goeie ballen zijn......

Beetje zonde van de tijd? Had die tijd in observeren en ervaringen gestoken..!

Discussie moet kunnen echter wel met goede onderbouwing en niet op en sessie of 5......worden het er 50 heb je al wat meer basis, worden het dan nog een 500 medevissers heb je mischien een punt....

Je ken nog altijd gewoon met tijgers gaan vissen, die vangen (mits redelijk vers) toch wel......

lol
Voor tijgernoten, pellets en Amiaud Peche komt u via deze link snel bij aasvoorkarpers.nl http://www.aasvoorkarpers.nl

Vernieuwde webshop!!