martin sb blank troep ? antwoord is: NEE, prima bol.


Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

25-04-2008 08:26

ik ga vanmiddag even het water observeren om een plan te maken voor het weekend
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

27-04-2008 10:31

HA ! het is gisteren dan toch gelukt met martin sb. niet alleen een karper maar ook een voorn van over de 40 cm !! wat een bijvangst !
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
stefan kistenmacher
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-04-2008 19:32

27-04-2008 19:19

Vis nu met waterland maar heb met martin sb monstercrab geweldig gevangen vorig jaar.Ik zou ze dus maar niet weggooien en anders kom ik ze wel halen bij je.
Bijlagen
pillow.gif
(31.14 KiB) 781 keer gedownload
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

27-04-2008 19:57

en vandaag was het weer 2 keer raak !! binnen het uur 2 karpers !
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
gerard hekkelman
Berichten: 192
Lid geworden op: 08-02-2008 21:26

27-04-2008 20:13

Glaas Reeuwijk schreef:en vandaag was het weer 2 keer raak !! binnen het uur 2 karpers !


Mooi!

Ik vis tot nu toe altijd nog met ready-mades. Heb ze van attractor range maar martin sb bevalt me veel beter! vooral de hennep en monstercrab variant!
Met vriendelijke groet,
Gerard

Waar vis zwemt, is water!

Karpers 2008: 46
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

27-04-2008 20:21

ik noem ze martin schijt bollen :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

27-04-2008 20:23

ik vis nu met squid 15 mm met de martin sb dip, die dip ik de dag ervoor als hij al aan de onderlijn zit en dan stop ik de onderlijn in een ''wietszakje'' waar hij verder kan intrekken.

en dan in de pva zak de volgende melange:

- 15 mm squid boilies
- 15 mm squid boilies doormidden gesneden
- mini frolic doormidden gesneden
- squid pellets 3mm
- squid pellets 6mm
- high active pellets 12mm
- high active pellets 18mm
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
harm-jan dorenbos
Berichten: 37
Lid geworden op: 26-02-2008 23:12

28-04-2008 13:32

matin SB monsterscrap- Afbeelding


Het is volgens mij wel goed spul hor. Hier even verlsagje van gister;



Ik had de dag ervoor wat gevoerd rond dezelfde tijd, toen een andere boilie die ik gister ging gebruiken ook in het water gelegd, en die er gister eraan gedaan. Zo ziet deze hetzelfde eruit als de gevoerde van gister. Binnen een uurtje gevangen. Ik heb hem nog iets laten opvallen door een beetje flavour uit de fluo pop-ups van Frack warwick erover te doen. Ik weet niet of dit effect heeft, of dat de vis er toevallig zwom, maar het was wel al binnen een uurtje raak, dus ik geloof wel aardig in Martin SB
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

28-04-2008 15:09

martin sb is een goed Karperaas,meestal licht het aan de visser of een aas staat of valt

voorbeeld we vissen op een zandafgraving ik voer op dertig meter diep zal ik vangen nee
ik voer in de kant of er iets buiten op een meter of drie vier zal ik vangen jajajajajajajaja

martin sb blank troep zeker niet
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

28-04-2008 17:47

verweiderd
Laatst gewijzigd door schipper kees op 30-11-2009 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mart van Leeuwen
Berichten: 213
Lid geworden op: 28-12-2005 20:26
Locatie: AnnaPaulowna
Contacteer:

28-04-2008 19:51

Hallo

Volgens mij ligt het niet zo zeer aan de bollen maar aan de temperatuur.
Hier is het water de afgelopen week met 3 graden gestegen van 9 naar 12 graden dit betekende dat ik gelijk ging vangen.
Ik hou ook altijd in de gaten wat de brasems doen.
Als die gaan paaien dan ga ik over het algemeen ook karper vangen.
Water temperatuur.

Groeten Mart.
Er is meer dan alleen maar vissen.
http://www.martscarpsite.com
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

29-04-2008 08:18

ik vind het allang geen troep meer na afgelopen weekend, heb er 3 gevangen en ik heb het vertrouwen weer helemaal terug !

ik ga het binnenkort eens met monstercrab proberen want daar hoor ik wel veel goeie verhalen over.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

29-04-2008 09:21

Ik heb wisselende resultaten gehaald op de SB bollen, op 1 water knallen ze echt, op een ander water niets...

Beetje schril contrast maar dat hoort erbij...
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-04-2008 10:16

Glaas,

Wat ik me afvraag waar om je die aanhef gebruikt. Je zet hier Martin SB in een bepaald daglicht die kant nog wal raakt. Ik kan firma’s die hier aanleiding voorzien om betrokkenen een proces van smaad aan hun broek te smeren. Was hier spraken van een beginnende firma op het gebied van aas kunnen degelijke insinuaties de doodsteek voor dat bedrijf zijn.

Het zelfde zag enige tijd geleden bij de firma Proline waar ook van dergelijke ongenuanceerde uitspraken werden gedaan. Denk AUB eerst goed na voor men dergelijke uitspraken aan een forum toevertrouwd.

Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2008 10:26

@ PJ,

iemand mag zn mening toch wel geven ???

en als iemand van mening is dat hij het troep vindt dan is dat toch zijn goed recht ?

en als 1 iemand zn mening geeft en een bepaald product slecht vindt, betekent dat toch niet dat half nederland het gelijk slecht vindt?

ik heb zelf geen binding met een bedrijf en als ik iets slecht vind dan zeg ik dat gerust , en mocht een bedrijf daardoor in de problemen komen , dan ligt dat toch echt aan het bedrijf en dan kunnen ze beter aan hun kwaliteit / prijs en PR werken.

PS, een goed lopend bedrijf ligt er echt niet wakker van als er 1 of meerdere mensen het niet goed spul vinden , zolang het maar verkocht wordt.




vr gr,

michel
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2008 10:28

PS 2,

een forum is en plek waar elk individu zn ongenuanceerde ongeprofileerde ongezouten mening mag geven !

althans zo zie ik dat.

vrgr,

michel
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

29-04-2008 11:28

Ongezouten is dat niet gewoon flauw ? :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-04-2008 11:46

Het verschil in smaad ligt overigens ook in stellend en/of vragend, volgens mij is het onderwerp vragend gesteld.
Flauw is het inderdaad en het slaat ook compleet nergens op feitelijk zou je dit soort topics kunnen sluiten omdat het wel stemmingmakend bedoeld is.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

29-04-2008 12:25

nou nou, al dat politiek correcte :roll:

topic titel kan als smaad gezien worden, maar zodra er inhoudelijk gelezen wordt is het duidelijk
dat de positieve berichten over het genoemde bedrijf de voorhand heeft en dit dus mischien weleens
als een positief bericht kan worden beschouwd en dus goed nieuws is voor het genoemde bedrijf !

het tonen van cognitive dissonantie en dit in een vraagstuk zetten op een openbaar forum
is hedendaags een veel voorkomend fenomeen en dit zie je eigenlijk wel op alle fora terug dat produkten
en of bedrijven worden besproken, smaad of niet. als je als bedrijf gewoon een goed produkt op de markt weet te zetten dan hoef je niet bang te worden bij het zien van een topic titel dat eindigd met een vraagteken notabene.

zo zie ik het tenminste, en nogmaals, ik heb helemaal het vertrouwen terug in martin SB !
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-04-2008 13:29

Zomaar iets hier neerzetting en dan in dit geval stellen dat het je mening is?
Een mening zal je moeten kunnen onderbouwen om al geloofwaardig over te komen. Het probleem vandaag de dag is dat die mening zonder enige onderbouwing een eigen leven gaat leiden bij veel onnozele (karpervissers) onder ons.

Stel je de vraag, waar was dit negatieve bericht nu eigenlijk opgebaseerd?
Zal je mijn mening geven, onkunde van de betreffende visser ligt hier aan ten grondslag.
Een beetje visser weet dat het vroege voorjaar veel wisselende periode kent betreffende het aas gedrag van vissen en de plaats waarzij dan azen.

Weet uit eigenervaring dat zowel verenigingen als bedrijven tandenknarsend moeten toezien op de vele onzin die er hier over hun wordt verteld. Altijd moeten zij zich de vraag stellen of het nu wel of niet verstandig is te reageren op dergelijke misplaatste aantijgingen. Over het algemeen komt men tot de conclusie dat het helaas geen zin heeft om hierop te reageren.

Roept u maar,

Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2008 13:52

misschien alle fora`s sluiten dan ? kan er ook geen kritiek neergezet worden?

tjonge jonge zeg....mag een mens geen kritiek meer hebben tegenwoordig ?

en de topic starter vraagt toch niet de mening van MSB of Proline??? dat die bedrijven meelezen moeten ze zelf weten,maar naar de mening van de gebruiker/klanten wordt er gevraagd en niet naar een uitleg van het desbetreffende bedrijf.

en ik vind Ocean Fresh TROEP!!!! en dat moet ik lekker zelf weten of ik dat vindt en de enige onderbouwing die ik kan geven is dat ik op 10kg voer niet een vis heb kunnen vangen in het verleden ,maar dat zal wel komen omdat ik dan een peppie ben.. Dynamite en Waterland vind ik toppers als ik voor ready mades ga,MSB komt erna en dan het liefst de roasted nut of tiger peanut.

als je niet eens meer kritiek vanuit je eigen standpunt mag plaatsen kan je net zo goed dit forum sluiten!

wat een gelul zeg.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-04-2008 13:58

In veel gevallen is het ook de intentie waarmee degelijke berichten in een forum terecht komen.
Er zijn van die peppies die een sponsoring krijgen - of liever gezegd ze krijgen een aantal kilo,s per jaar en noemen het dan sponsoring - die dan dingen gaan roepen over een ander merk daarbij vergetende dat de kans groot is dat de bollen van dezelfde banen komen.
Vissen is een hobby, geen religie!
peter andrae

29-04-2008 14:30

Ik vind je een beetje onstabiel Glaas je opent een topic over blank troep en na 2 vissen begint de lofzang over Msb heb je dan al die tijd niet op de vis gezeten of zaten de vissen er nog niet,ga je dat eerst maar afvragen wat jij fout doet,het is natuurlijk wel mooi om het aas de schuld te geven.

Maar maak je niet ongerust Glaas dat doen heel veel karpervissers na een sessie zonder vissen maar meestal ligt het aan de persoon zelf en de stekkeuze van dat moment.
Laatst gewijzigd door peter andrae op 29-04-2008 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-04-2008 14:58

Tuurlijk kan je met kritiek komen wat ik hier vraag is een redelijke onderbouwing. Een discussie zal dan om de inhoud gaan en niet om de verpakking. Echt inhoudelijke discussies worden hier veel te weinig gevoerd. Wat Jantje of Pietje vindt is niet zo belangrijk wel waarom hij tot die mening is gekomen en dat mis ik veel te veel hier.

Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2008 15:59

jij je zin :D

mijn 1e keus ready`s zijn: Dynamite. dit vind ik een goede bol. het geurt goed,qua constructie prima,niet te hard en niet te zacht en blijft lang genoeg aan de hair zitten. het geurt goed,smaakt goed en het vangt goed. en mijn favoriete keus in deze range is Monster Tiger nut.


mijn 2de keus Ready`s zijn : Nash dit vind ik een goede bol. het geurt goed,qua constructie prima,niet te hard en niet te zacht en blijft lang genoeg aan de hair zitten. het geurt goed,smaakt goed en het vangt goed. en mijn favoriete keus in deze range is Monster pursuit,white chocolate en tutty frutty.

mijn 3de keus Ready`s zijn: MSB dit vind ik een redelijk goede bol. het geurt goed,qua constructie redelijk,ik vind ze persoonlijk te hard maar blijft wel lang genoeg aan de hair zitten. het geurt goed,smaakt goed en het vangt goed. en mijn favoriete keus in deze range is Roasted nut en tiger peanut,maar ook wel de monstercrab.

maar het liefst vis ik met vers aas zoals Freezers of particels,aangezien ik in ready`s qua langere voersessies een stuk minder vertrouwen heb + dat mn portomonee het niet trekt.