proline / martin sb


Gebruikersavatar
Ray v/d Bos
Berichten: 497
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: Doesburg

27-12-2007 00:46

Aart

klopt wat je zegt, maar.

in mijn ogen kan het beide.

je zult dus met meerdere dingen rekening moeten houden, ben altijd een beetje aan het meekijken bij de viskweek en naar het houden van koi's of eigenlijk "naar het voeren van Koi's"

en daarbij gebruik ik een gezond verstand, oftewel.

Geen raare ingredienten gebruiken, geen medicijnen door je boilies heen, altijd verse ingredienten, dus produkten die niet ransig zijn.( dus niet beschimmeld al zie je dit op het blote oog niet)

en je weet dat de vis meer in het water eet dan een kweekvis, dus je houd rekening met je voedingswaarde.

en ik denk dat je moet weten wat de vis lekker vind, hiervoor zul je veel uren moeten vissen, heb een zeer goede vismaat die meer aan het water slaapt dan thuis.

volgens mij probeer ik een zo integer en naar goed geweten tegen over onze schubbenvrind een goed voertje te maken. Meer kan ik niet doen.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

27-12-2007 07:39

mijn eerdere postings hebben meer te maken met iritatie alweer proline dacht ik van daar dat ik ook de zoekfunctie heb gebruikt.Dus heb ik mar een aantal links geplaatst.Er is werkelijk een bonk info te vinden op dit board zeker als je de zoekfunctie gebruikt.Het is ook niet aan mij om over een bepaalt merk te oordelen ik heb nog nooit met proline gevist dus wat weet ik er van.Wel heb ik deze bolies gezien en ze spraaken me niet aan dus ik zal er ook nooit mee vissen.Er zijn wel bolies die ik goed vindt mar die vin ik weer te duur dus vis ik daar ook niet mee.Wat blijft er dan over juist zelf draaien is velemale goedkoper je weet wat er in zit en je kun er net mee experimenteren wat je wil.Een ieder moet zelf weten wat hij doet en op elke bolie die in de winkels liggen wordt wel gevangen op de een meer als op de ander.Mar dan licht het er weer aan op welk water je vist.Daarom denk ik ook dat het heel moeilijk is om een goeie menig te geven over bepaalde merken op het ene water doen ze het er op,en op het anderen weer niet dit is een discussie die altijd voort duurt en dat mag mar probeer eerst eens de zoekfunctie alvorens je een topic opent
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
peter andrae

27-12-2007 09:53

Martijn Nederpel schreef:
peter andrae schreef:Idd Remon of er al niet genoeg over is geschreven.


zullen we dan het board mar sluiten? Practisch alles is immers al eens behandeld en dus terug te vinden...



Martijn vragen staat vrij hoor het enige wat ik aangeef is dat er al het een en ander op het board staat over dit onderwerp.
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

27-12-2007 15:28

er staat ook genoeg op het board voor al die links die ik heb gekregen maar die kon ik van te voren serieus niet vinden... en in dit topic meer informatie dan alle andere topic's samen
mvg. Roel
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

06-01-2008 19:50

over conservering wie wil daar wat over zeggen
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

06-01-2008 20:15

hier gaan we weer

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... onserveren


zoekfunctie roel er is de afgelopen dagen al een topic over conserveren
mar ik denk dat deze materie nog iets te hoog is gegrepen voor je
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

06-01-2008 20:25

remon waarom zit je steeds af te danken..

als ik niks kan vinden in die zoekfunctie!!!!!

ik hou het toch gewoon bij dit topic..
en dat topic van jou slaat nergens op want ik bedoel over proline en martin sb..!!!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

06-01-2008 20:29

Roel van Haandel schreef:remon waarom zit je steeds af te danken..

als ik niks kan vinden in die zoekfunctie!!!!!

ik hou het toch gewoon bij dit topic..
en dat topic van jou slaat nergens op want ik bedoel over proline en martin sb..!!!


Roel, ik begrijp niet dat je niets kunt vinden in de zoekfunctie. Bovendien heb je in deze topic al een heleboel links gehad naar andere topics, ben je daar niet wijzer uit geworden?

Gr Mourad
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

06-01-2008 20:46

ik ben een stuk wijzer geworden.. maar wou alleen vragen over de conserveringsmiddelen van martin sb en proline freezers want daar kna ik niks van vinden