Martin SB Bollen


Plaats reactie
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

16-10-2007 22:17

wat een frustratie, slecht gevangen? :lol:

Het is ook niet makkenlijk om met kutboilies iets te vangen gr harald
Laatst gewijzigd door Harald van der Graaf op 16-10-2007 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

16-10-2007 22:22

Hoi Leon,

Ik zei niet dat je geen volwaardig visser bent omdat je sommigen nepvissers noemt. Lees mijn post nog maar een keertje.

We hebben het in deze discussie ook helemaal niet over "vissers die doelloos een zooi readymades dumpen" maar slechts over vissers die readymades gebruiken. Da's wat anders dan doelloos dumpen hoor. In veel gevallen gaat het om prima freezerbaits trouwens.

Het is ook helemaal niet belangrijker wie er een betere visser zal zijn dan jij. Uiteindelijk gaat het erom wie er de meeste plezier aan beleefd. En als je toch in termen van "betere vissers" wil praten: Volgens jou is iedere zelfdraaier bij defenitie een betere visser dan een readymade (of freezerbait) gebruiker (dus niet "doelloos dumper")? Sorry hoor, maar dat gaat echt nergens over.

Hoi Harald, ik had je eerder naast wat snauwen een aantal goede vragen gesteld over aas. Waarom geef je daar geen antwoord op en krijgen we alleen nog meer van die onzinnige postings zoals je laatste?
Ik vis niet met ready's van Martin SB, maar ik wil ze erg graag eens aanschaffen en jou uitnodigen op "mijn" watertje.

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

16-10-2007 22:35

[
Hoi Harald, ik had je eerder naast wat snauwen een aantal goede vragen gesteld over aas. Waarom geef je daar geen antwoord op en krijgen we alleen nog meer van die onzinnige postings zoals je laatste?
zei chris nou als je goed mij eerdere topics hebt gelezen praat ik over mijn ervaringen die ik ermee hebt gedaan ik word er een beetje moe van dit onderwerp je staat toch tegen een muur te kletsen had ik al begrepen aan de reacties en van de laatste topic ja dat was mijn vriendin vond het wel een goeie gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

16-10-2007 22:43

Ik ben bart kom uit rijkevorsel, heb een paar dochters (mischien ergens).
Als ik tijd heb breek ik graag andermans bollen af ,en kraam onzin uit?
mzzl
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

16-10-2007 22:44

Hoi Harald,

Wat mij betreft sta je niet tegen een muur te kletsen hoor, ik ben altijd in voor een goed gesprek over karpervissen, als de gesprekspartner maar niet denkt de wijsheid in pacht te hebben en al te arrogant uit de hoek komt. Het is de toon die het m doet!
Wat ik bedoel te zeggen, als andere karpervissers een andere mening ergens over op na houden dan jij, betekent dit niet dat jij tegen een muur staat te kletsen. Jij hebt nu eenmaal ook niet altijd gelijk en bij verschillende meningen heb je juist ruimte voor discussie. Dus ik zou zeggen, word er niet té snel moe van, misschien leren we wat van elkaar.

Jouw vriendin heeft overigens exact de zelfde schrijfwijze en zinsopbouw dan jij...lang samen zeker al?

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

16-10-2007 23:01

Chris ;


Terug van weggeweest ?????



Gr :wink:
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

16-10-2007 23:12

Hey Menno,

Ja sorry, was er effe een jaartje tussenuit :lol:

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
peter andrae

17-10-2007 08:11

Harald van der Graaf schreef:leon je moet je moet ze gewoon hun gang laten gaan met die ready s van martin sb als we dan toevallig op hun waterje belanden hebben mensen zoals ons het juist des te makkeler :lol: gr harald



Jullie zijn de beste .
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-10-2007 09:52

Harald van der Graaf schreef:hoi piet oke de bosbaan is wel geen mooi water maar je kan er op aas gebied veel leren


Hahahahahaha, dit is echt een lachertje kerel. Die beesten daar vreten werkelijk alles. Op aas gebied valt er werkelijk niets te testen aldaar.

Heel eerlijk gezegd kots ik een beetje van die mannen die daar zitten onder het mom van ''testwater''. Er valt op die papegaaien niks te testen heren !!! Geef dan gewoon toe dat je makkelijk wil vangen. Het is wel opvallend als ik met mijn hond een rondje Bosbaan doe, dat 90% van de vissers daar zit om iets te testen :lol: :lol: :lol: Maar 1 woord voor: SUKKELS.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

17-10-2007 10:23

Laat iedereen lekker vissen waar die wil, heeft weinig met sukkels te maken..(je maakt blijkbaar wel een praatje met ze)
Het ging over Martin SB, en in dit geval ben ik het NIET met harald eens, is gewoon goede bal..
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-10-2007 10:27

Harald van der Graaf schreef:leon je moet je moet ze gewoon hun gang laten gaan met die ready s van martin sb als we dan toevallig op hun waterje belanden hebben mensen zoals ons het juist des te makkeler :lol: gr harald


Sjonge jonge, wat een patsertje. Gaat het bij jou eigenlijk wel om de beleving van het vissen, of gebruik je het meer als verlengstuk van je lul ?

En gebruik in godsnaam leestekens oh grote aasgoeroe.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

17-10-2007 10:29

ben het met je eens, komt een beetje raar over(grote berevanger).
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-10-2007 10:33

[quote="Sander Benjamins"]je maakt blijkbaar wel een praatje met ze
[quote]

Inderdaad, ben altijd zeer benieuwd wat mensen bezielt om daar te gaan zitten. En wat blijkt dan, ze zitten er bijna allemaal om iets te testen. In mijn ogen ben je dan gewoon een sukkel ja. Geef gewoon toe dat je lekker makkelijk wil vangen, nogmaals, je kunt daar niets testen !!!!!! Nou vind ik het zowiezo vreemd om iets te gaan testen op een ander water als waar je het uiteindelijk wil gaan gebruiken. BULLSHIT dus !!!!!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

17-10-2007 10:39

Ik test daar niks hoor :wink:
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-10-2007 10:43

Ook nog even iets ON-topic. Als ik al met ready mades vis, dan zeker met MSB. Ben altijd zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Mijn eerste Frankrijk karper heb ik erop gevangen, dus zowiezo erg goede herinneringen aan.
Anton Langbroek
Berichten: 66
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

17-10-2007 13:06

Persoonlijk gebruik ik graag de boilies van MsB. Zelf draai ik om verschillende redenen niet. Dus ben ik aangwezen op aankoop.


Ik heb een voorkeur voor MsB om de volgende redenen:

1. Goede prijs kwaliteit verhouding
2. Makkelijk toegankelijk
3. Vertrouwen in het aas
4. Vertrouwen in de conserverings methode
5. Breed assortiment (voorkeur voor de roasted nut)
6. Mooie resultaten mee geboekt (ok ook de meeste uren mee gevist dus geen eerlijke vergelijking tussen een andere aangekochte bal)

Ik denk ook dat er een heel scala aan aanbieders is die een goede boilie leveren. Al vind ik dat bij velen de prijs per KG te hoog. Bovendien denk ik dat er binnen mijn visserij een andere boilie geen andere resultaten zou opleveren.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-10-2007 13:15

Hmmmm WB mate, Haarlem zie ik. :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

17-10-2007 16:02

niels ik ken de bosbaan niet,maar hier in de buurt heb je een soort uit de kluiten gewassen vijver 40bij 40 ofzo.Dat is een best mooi watertje om nieuwe onderlijnen te testen.Er zwemmen van de 20 vissen die er zitten 4rond met kapotte bek 10met super blauw en 6 redelijk gaaf.Dat is een prachtplekje om overdag ff onderlijnen te testen of soorten boilies(home made).

Als ik ready's koop dan is het meestal msb.Heb het hiero al keer gezegt.

Gr remco

Ps dit topic is doeloos zorgt alleen maar voor haat.We zitten niet op de kleuter school.We weten nu wel hoedat iedereen erover denk.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-10-2007 16:59

remco de koster schreef:niels ik ken de bosbaan niet,


Wees blij, want iedere serieuze ''karpervisser'' moet zijn ogen uit zijn harses schamen om daar te willen gaan zitten.
Jan Peter Teerling

17-10-2007 17:46

Leon Broekhuizen schreef:[
ik vind je geen nepvisser alleen jammer dat je je aas in de winkel koop, iedereen beleef zijn hobby op zijn manier. maar ik heb ook study werk meisje, soms lastig om te combineren ik weet het, maar vind je het dan niet intresant om te weten wat de ingredienten voor effect hebben onder bepaalde omstandigheden. oja en van ik stop meer tijd in het opserveren.
opserveren trek ik er gewoon een aantal uurtjes op uit.
studeren doe ik veel langs het water. werken moet anders ken ik die k*t hobby niet betalen. het meisje vind het niet altijd tof als ik zo'n 30 uur per week alngs het water zit, maar zij heb ook haar hobby's, en die tijd van het zelfdraaien val reuze mee. ik werk gewoon met een handspuit, en een kleine boilietafel. in een avondje draai ik met gemakt 8 a 10 kg mix weg. heb je dan nooit een avondje vrij? zo niet poe wat eend ruk leven heb je dan.



--------------------------------------------------------------------------------

iedereen beleefd zijn hobby op zijn manier zei leon sluit ik me helemaal mee aan gr harald

Waarom laten jullie de mensen die readymade's kopen dan daadwerkelijk niet hun hobby op hun manier beleven??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Leon Broekhuizen
Berichten: 119
Lid geworden op: 23-05-2007 17:54

17-10-2007 17:59

ik dwing toch ook niemand.
en laat iedereen lekker vissen :lol:
maar ik mag toch mijn mening geven?

de mensen die mijn de beste vinden :lol: dankje :oops: .

de meneer die zei dat die een grotere lul had :P
doe er wat nuttigs mee :lol: .

met vriendelijke groet

leon
mvg Leon
Gebruikersavatar
Leon Broekhuizen
Berichten: 119
Lid geworden op: 23-05-2007 17:54

17-10-2007 18:01

Chris Noorlander_ schreef:Hoi Leon,

Ik zei niet dat je geen volwaardig visser bent omdat je sommigen nepvissers noemt. Lees mijn post nog maar een keertje.

We hebben het in deze discussie ook helemaal niet over "vissers die doelloos een zooi readymades dumpen" maar slechts over vissers die readymades gebruiken. Da's wat anders dan doelloos dumpen hoor. In veel gevallen gaat het om prima freezerbaits trouwens.

Het is ook helemaal niet belangrijker wie er een betere visser zal zijn dan jij. Uiteindelijk gaat het erom wie er de meeste plezier aan beleefd. En als je toch in termen van "betere vissers" wil praten: Volgens jou is iedere zelfdraaier bij defenitie een betere visser dan een readymade (of freezerbait) gebruiker (dus niet "doelloos dumper")? Sorry hoor, maar dat gaat echt nergens over.

Hoi Harald, ik had je eerder naast wat snauwen een aantal goede vragen gesteld over aas. Waarom geef je daar geen antwoord op en krijgen we alleen nog meer van die onzinnige postings zoals je laatste?
Ik vis niet met ready's van Martin SB, maar ik wil ze erg graag eens aanschaffen en jou uitnodigen op "mijn" watertje.

m.v.g. Chris


oja neej een goede visser ben je als met respect met de natuur en de vis omgaat.

grtz
mvg Leon
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

17-10-2007 18:21

nou jongens ik praat alleen overmijn ervaringen met martin sb ieder mag toch zijn mening geven nou die van mij is bekend :lol: ik zeg niet dat je er niks mee vangt tuurlijk vang je er mee jan peter maar het kan altijd beter in mijn ogen gr harald ps als je met die msb bollen lekker wilt vissen mijn zegen heb je
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Jan Peter Teerling

17-10-2007 18:24

Ik draai mn eigen shit Harald.En jullie snapper er werkelijk beiden
geen drol van het commentaar/posts hier.
Gebruikersavatar
Leon Broekhuizen
Berichten: 119
Lid geworden op: 23-05-2007 17:54

17-10-2007 19:03

pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

grtz
mvg Leon