wietboilies


Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

05-06-2007 19:23

tijdens het koken van wiet komt er zeker wel thc vrij... op deze wijze worder ook thc boter gemaakt

wiet in het water...........koken en boter erbij...thc trekt in de boter....boter afscheppen......aflatenkoelen en .hoppateeeee...je hebt wiet boter.....

ideaal voor je spacecake :lol:
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

05-06-2007 19:57

THC komt (bij mensen) alleen goed tot zijn uitwerking bij orale innamne indien deze is gebonden met ik meen vet, het verhaal van boter en water en wiet klopt deels, je moet de wiet of hasj mengen met verhitte boter en deze gebruiken voor de cake. Ook kan je melk verhitten en hasj erin laten smelten, en dit na het afkoelen opdrinken.

Ik rook het liever :)

Ik heb wel bollen gedraaid met knip afval, dit zijn bladeren uit de toppen van vrouwelijke wietplanten, die ook nog geschud zijn ten einde deze te ontdoen van de THC voor hasj productie.

Het vangt, maar niet bijzonder, en lijkt mij niet slecht voor een karper, mits het degelijk opgekweekte biologische nederwiet is natuurlijk :lol:
De karpers die ik ermee heb gevangen leven nog.

m.v.g. de idioot 8)
8)
remco bos
Berichten: 90
Lid geworden op: 12-04-2007 17:46
Locatie: nijkerk

05-06-2007 20:31

sja zo kan je met alles wel vangen he, als je dezelfde mix had gebruikt zonder de wiet of elke andere flavour had je waarschijnlijk ook gevangen :wink:
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

05-06-2007 21:22

Ik stond een keer te kijken bij iemand en die viste met hennep boilies. Die jongen zei ook tegen mij dat hij over een tijdje met wietboilies zou gaan vissen.

Hij was helemaal enthousiast erover en zei dat die karper begonnen te springen van de hennepboilie's en met die wietboilies gingen ze helemaal wauzen. :-?
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

06-06-2007 07:57

Jeffrey Raven schreef:Er komt geen THC vrij door het koken, alleen door middel van bakken(zoals spacecake) dus de karper kan niet stoned worden,
denk alleen niet dat je er veel mee zal gaan vangen,

maar gelijk al die drukte over,
andere mensen gooie kilo`s boilie`s erin wat ik echt onzin vind,nee dat is wel goed wou je zeggen.
ken ook mensen die doen amaretto door hun boilie`s is het wel goed dan om er drank door heen tegooien Alcohol lijkt mij niet goed voor een karper, Gr Sjenk


Ik vind ook dit weer een niet zo'n goed doordacht reply.
Uiteraard is Alcohol door de boiliemix niet goed en teveel voeren ook niet, maar laat dit topic nou toevallig over wietboilies gaan en laten wij dan gewoon proberen ontopic te blijven ;)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

07-06-2007 09:12

Heeft niets te maken met wat ik wil......
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Robbert van der Wal
Berichten: 14
Lid geworden op: 06-06-2007 21:16
Locatie: Wolvega

08-06-2007 01:24

Ik voer altijd s'nachts met wiet boilies als ik snachts geen run wil hebben en dus dan gewoon door kan slapen. Dan zijn ze tenminste ff rustig.


Waar gaat het over...dacht hier iets op het forum op te kunnen steken :lol:

Gr. Robbert
mvrgr. Robbert
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

08-06-2007 08:03

Robbert van der Wal schreef:Ik voer altijd s'nachts met wiet boilies als ik snachts geen run wil hebben en dus dan gewoon door kan slapen. Dan zijn ze tenminste ff rustig.


Waar gaat het over...dacht hier iets op het forum op te kunnen steken :lol:

Gr. Robbert


Robbert, dat kan ook wel.....alleen sommige topics kan je beter mijden ;)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Mario de Wit
Berichten: 65
Lid geworden op: 04-05-2007 20:45
Locatie: Den Haag

08-06-2007 08:32

gaat wel erg ver vind ik, jo gasten.. een vis is ook een levend wezen dude.. waarom zou je die in gods naam wiet/thc toedienen dmv je stink boilie's ? :-?

wat een bullshit..
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

08-06-2007 11:49

Dave , hersenen zijn ook een natuurproduct, wordt tijd dat je ze voor zinnige dingen gaat gebruiken.

Mvg Bouke
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

08-06-2007 11:51

B. van Thiel schreef:Dave , hersenen zijn ook een natuurproduct, wordt tijd dat je ze voor zinnige dingen gaat gebruiken.

Mvg Bouke
:lol:
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-06-2007 13:46

Laat dat nu net het natuurproduct zijn wat snel aangetast raakt.
Vissen is een hobby, geen religie!
peter andrae

08-06-2007 16:37

En die karpers hebben al niet zoveel geheugen word het nog erger met die wietbende voor je het weet vang je een karper met een rastamuts op.
dave pronk
Berichten: 66
Lid geworden op: 25-04-2007 18:32
Locatie: Scheveningen

10-06-2007 11:59

Jeffrey Raven schreef:Er komt geen THC vrij door het koken, alleen
ken ook mensen die doen amaretto door hun boilie`s is het wel goed dan om er drank door heen tegooien Alcohol lijkt mij niet goed voor een karper, Gr Sjenk


ik doe altijd 1.5 flesje bruinbier door me tijgernoten dan gaat hetsneller gisten en er kom weer wat geur bij die karpers aan trekt
weet je wat het is

zonder hengels geen vis
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

10-06-2007 19:08

dave pronk schreef:
Jeffrey Raven schreef:Er komt geen THC vrij door het koken, alleen
ken ook mensen die doen amaretto door hun boilie`s is het wel goed dan om er drank door heen tegooien Alcohol lijkt mij niet goed voor een karper, Gr Sjenk


ik doe altijd 1.5 flesje bruinbier door me tijgernoten dan gaat hetsneller gisten en er kom weer wat geur bij die karpers aan trekt

maar dat doe je tijdens het koken??? zoals ik het aanneem dan.
als dat inderdaad zo is dat kan dat helemaal geen kwaad alcohol verdampt namelijk erg snel dus na het koken is er van je heerlijke pintje vrij weinig meer over dan gerstesap 8)
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

12-06-2007 08:44

Wietboilies??? Rare gasten die karpervissers... :-?
peter andrae

12-06-2007 12:34

Ja Peter sommige mensen doen rare dingen om een karper te vangen.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

12-06-2007 16:50

totale onzin weed boilies :o :o wat een bullshit zeg je hebt zoveel melen aditiven enz en dan wil je weed in je mix proberen. waarom??? omdat dit goed vangt??? of omdat je te veel gerookt hebt?? :o :o :o :o
vr gr peter
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

13-06-2007 08:59

Heeft iemand nog een Flesje LSD Flavour? Heb gehoord dat dit ook goed werk. De karpers raken zo in trans dat ze voor het oprappen liggen. EN als ze nog zwemmen pakken ze ongeacht de omstandigheden de boily!

Help o Help mij aan de Flavour :P

:lol: :lol: :lol: :lol:

Met Spacende Groet

PVL
Henk Willemse
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-05-2007 20:05

19-06-2007 20:40

John Pannekoek schreef:
Henk Willemse schreef:nou je moet wel heel veel cake eten wil je ervan dood gaan hoor.... er is maar ooit 1 iemand aan wiet overleden en dat is omdat er een baal op zijn hoofd viel :P

zelf denk ik dat de schade wel meevalt, het ligt er ook aan wat je erin wilt gooien, de toppen of de blaadjes, als je alleen de bladeren doet (geur) dan zal je karper echt geen THC binnen krijgen, ga je je kristal topjes erin doen tsja dan is het wat anders.... Overigens zitten in de hennep zaadjes geen THC dat komt pas wanneer je vrouwtjes gruizig aan het worden is en zij de stof aan maken om mannetjes te lokken (ja dat rook je nou, wiet plant pussyjuice:P). Ik neem ook aan dat het een buitenplantje is dus zal de sterkte ook wel meevallen....

Henk,

Ik moet toegeven dat ik al een tijdje uit de running ben en dat je redelijk deskundig overkomt maar ik meen me te herinneren dat ik van 'indebuurtvandebudblaadjes' van simpele in de tuin of mayonaisëemmer gekweekte 'Skunk' of 'Callifornia' redelijk de weg kwijt kon raken. Nou moet ik toegeven dat ik nimmer een goede kaartlezer ben geweest maar mag jij me vertellen hoe het komt dat ik die weg niet meer terug kon vinden als het niet door de plantaardige aanwezige THC is geweest. En bespaar me de eventuele insinuaties die leeftijd- cq geestelijke gesteldheid gerelateerd zijn :wink:

Zelfs van het zaad van goed doorgefokte planten kun je volgens mij redelijk stoned worden. De daaraan gerelateerde hoofdpijn daargelaten.
Groet,

John


john,

ik ben geen kenner hoor, ben wel een liefhebber geweest en moet je bekennen dat een maatvan mij ook wel behoorlijk stoned heb gekregen van zijn eigen teelt :P hoewel dat door weit sowieso snel gebeurt bij mij, rook liever hasj...

overigens was mijn post meer als humor bedoeld... ik zou persoonlijk geen wiet in mijn bolies omdat ik niet denk hier meer door te vangen en niet met zekerheid zou kunnen zeggen hoe erg je de vis ermee schaadt... daarnaast vis ik nooit met bolies :P geef mij maar tom poes 70 cent voor 850 gram, goedkoopste aas volgens mij :P
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

19-06-2007 21:09

Als je er maar niet take away uit haarlem in doet!

1keer geprobeert na 1 stikkie met ze 3e was ik zo ver heen dat ik dacht dat ik thuis was terwijl ik bij me vriend in de badkamer voor de spiegel stond :lol:
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
alexander huhuh
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-07-2006 21:16
Locatie: Eindhovuh!!

21-06-2007 20:30

Als ik een knoepert heb gevangen dan bedwelm ik hem altijd met een mix van GHB en Valium zodat hij niet zo spartelt als ik hem probeer te fotograferen......

DENK NA!!!!
Niet vergeten he.......Kampioenen Kampi Kampioenen!
Kampioenen Kampi Kampioenen!
4X op rij!!
Bart Raven
Berichten: 14
Lid geworden op: 16-05-2007 16:35
Locatie: Hilversum

22-06-2007 11:16

Ik weet niet wat het probleem is als je wiet in boilies wil proberen moet dat kunnen! het is maar een ingredient je moet het toch verwerken in je deeg dus waarom zou je er niks op vangen. het deeg werkt ook zonder de wiet dus??!!!
Persoonlijk record: 39 pond, 1 meter 2
Gebruikersavatar
dayo steenkist
Berichten: 1523
Lid geworden op: 21-06-2006 14:06
Locatie: haarlem

22-06-2007 11:18

Thomas de nieuwe schreef:Als je er maar niet take away uit haarlem in doet!

1keer geprobeert na 1 stikkie met ze 3e was ik zo ver heen dat ik dacht dat ik thuis was terwijl ik bij me vriend in de badkamer voor de spiegel stond :lol:


whahaha :lol: :lol: :lol:
Marius Rouveroy
Berichten: 103
Lid geworden op: 15-03-2004 19:04

22-06-2007 14:12

-