wietboilies


Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

04-06-2007 20:26

Medische wiet word je wel degelijk stoned van de werkzame stof is juist thc.....
Sorry hoor maar wie dit normaal vind is een imbiciel/......


AMEN
Luke Peters
Berichten: 517
Lid geworden op: 22-06-2006 15:24
Locatie: Limburg
Contacteer:

04-06-2007 22:01

Tim Belshof schreef:tuurlijk door dit soort ideen gaan er nog mensen serieus over na denken ook....

gewoon IDIOOT is het ! als je niet weet wat de gevolgen zijn ga je het toch ook niet proberen?...strax heb je een half dode karper in je net zitten...dan ben je al veel en veel te ver gegaan!

besides wiet breekt de hersencellen af bij mensen dus zal het voor de karper ook echt wel schadelijk zijn. Heb trouwens ook wel eens gezien dat mensen een kat stoned hebben gemaakt...dat had ook geen leuke gevolgen...de kat heeft wel 2,5 uur plat,half dood op de grond gelegen...neem aan dat je dat niet met een karper wil! ..of welk ander dier dan ook!


Een paar pilsjes drinken is eigenlijk ook IDIOOT want je zit gewoon gif aan je lever te voeren...
mvg,
Luke
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

04-06-2007 22:12

Luke Peters schreef:Een paar pilsjes drinken is eigenlijk ook IDIOOT want je zit gewoon gif aan je lever te voeren...


Nog 2 jaar, dan begint het echte leven!
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Patrick van Weert
Berichten: 28
Lid geworden op: 19-04-2005 21:38
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

04-06-2007 22:39

dayo steenkist schreef:een mens wordt/kan verslaafd

Dan kan de karper dat ook

maar het erge eraan is dat mensen het dan vaak nemen

dat kan de karper niet omdat hij tot nu toe dan de enige is

dus ik zie het probleem niet

ik heb zelf het idee dat het focking goed werkt

maar de vraag is is het slecht voor de karper?


ja aan chocolade ook sterker nog zeer verslaafd met name voor de vrouwtjes...:s waar gaat dit over, wat een dom gelul "wietboilies" sporen jullie eigenlijk wel...
speed-boilies bijten ze sneller en oneindige drils...wat een knuppel....:s
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

04-06-2007 22:39

Een paar pilsjes drinken is eigenlijk ook IDIOOT want je zit gewoon gif aan je lever te voeren...


klopt inderdaad maar dat doe je jezelf aan..en niet anderen..de enigste wie er last van heeft ben je zelf (tenzei je natuurlijk vervelend word als je dronken bent)

wiet voeren aan een karper heeft de karper waarschijnlijk wel last van...wat je zelf rookt snuift drinkt of wat dan ook moet je helemaal zelf weten. hier gaat het om de karper !
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

04-06-2007 23:04

Normaal gooien ze met slotjes en zoiets idioots krijgt er geen!!!
:-? :-? :-?

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-06-2007 23:17

Zijn jullie zelf dan niet mans genoeg om hier zin van onzin te scheiden?

Je gaat een karper natuurlijk geen pot geven, maar lees bijgaand artikel over plantenextracten.

http://www.amazines.com/Boating/article ... eid=241190

Toch genoeg voer om een dergelijke discussie in goede banen te leiden, dan het te laten verzanden in de huidige treurnis?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

04-06-2007 23:31

[quote="Henk Willemse"]nou je moet wel heel veel cake eten wil je ervan dood gaan hoor.... er is maar ooit 1 iemand aan wiet overleden en dat is omdat er een baal op zijn hoofd viel :P

zelf denk ik dat de schade wel meevalt, het ligt er ook aan wat je erin wilt gooien, de toppen of de blaadjes, als je alleen de bladeren doet (geur) dan zal je karper echt geen THC binnen krijgen, ga je je kristal topjes erin doen tsja dan is het wat anders.... Overigens zitten in de hennep zaadjes geen THC dat komt pas wanneer je vrouwtjes gruizig aan het worden is en zij de stof aan maken om mannetjes te lokken (ja dat rook je nou, wiet plant pussyjuice:P). Ik neem ook aan dat het een buitenplantje is dus zal de sterkte ook wel meevallen....

Henk,

Ik moet toegeven dat ik al een tijdje uit de running ben en dat je redelijk deskundig overkomt maar ik meen me te herinneren dat ik van 'indebuurtvandebudblaadjes' van simpele in de tuin of mayonaisëemmer gekweekte 'Skunk' of 'Callifornia' redelijk de weg kwijt kon raken. Nou moet ik toegeven dat ik nimmer een goede kaartlezer ben geweest maar mag jij me vertellen hoe het komt dat ik die weg niet meer terug kon vinden als het niet door de plantaardige aanwezige THC is geweest. En bespaar me de eventuele insinuaties die leeftijd- cq geestelijke gesteldheid gerelateerd zijn :wink:

Zelfs van het zaad van goed doorgefokte planten kun je volgens mij redelijk stoned worden. De daaraan gerelateerde hoofdpijn daargelaten.
Groet,

John
Piet jansen
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-05-2007 10:55

05-06-2007 00:07

tjonge sjonge

wat een gelul hier wiet in de boilies
ik ben net begonnen met vissen en nu dit weer ik raak de weg echt kwijt hier is dit nu serieus of een geintje
of zijn er mensen die me echt op weg kunnen helpen door echte info kunnen verstrekken kwa boilies dan ik wil ze graag kopen dus niet zelf maken wie weet er een goede online winkle voor me???

de link die ik hieronder gebruik staan er een hoop op me oog is al wel op dergelijke sites gevallen maar waar moet ik me een beetje op focusen
ik wil niet zoiets als honderden keuzes uit boilies maar gewoon boeren jongens krentenbrood
gezien de kwantiteit en en kwaliteit maar WIET nee dat zal toch niet?
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-06-2007 00:33

Piet jansen schreef:tjonge sjonge

wat een gelul hier wiet in de boilies
ik ben net begonnen met vissen en nu dit weer ik raak de weg echt kwijt hier is dit nu serieus of een geintje
of zijn er mensen die me echt op weg kunnen helpen door echte info kunnen verstrekken kwa boilies dan ik wil ze graag kopen dus niet zelf maken wie weet er een goede online winkle voor me???

de link die ik hieronder gebruik staan er een hoop op me oog is al wel op dergelijke sites gevallen maar waar moet ik me een beetje op focusen
ik wil niet zoiets als honderden keuzes uit boilies maar gewoon boeren jongens krentenbrood
gezien de kwantiteit en en kwaliteit maar WIET nee dat zal toch niet?


Ach Piet, de éne is best snel tevreden met boeren jongens terwijl de ander het liever met ouwe jongens met krentenbrood doet.
Groet,

John
Piet jansen
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-05-2007 10:55

05-06-2007 00:37

Ha ha ha John
die zocht ik kon er ff niet op komen maar gelijk heb je
maar kan niemand me helpen verder dan met de zoek tocht naar de bollen die ik hebben wil??
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

05-06-2007 02:12

Hahaha geweldige reactie's...
Mensen denk nu eens na ten eerste zal het teduur zijn om tegebruiken, ten tweede er zijn zoveel goede andere middelen om karper testrikken :D
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

05-06-2007 09:47

Jij geeft er ook maar een draai aan he Kenny, even kijken hoe het uitpakt :-?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

05-06-2007 09:56

de ene keer voor en de andere keer weer tegen :wink: .

Laten we het er maar op houden, dat het al laat was 8)
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

05-06-2007 09:59

Misschien teveel van de boilies gesnoept :lol:
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Leon Broekhuizen
Berichten: 119
Lid geworden op: 23-05-2007 17:54

05-06-2007 11:52

ik zou alleen een uurtje of twee van te voren met die wietboilies gaan voeren, wie weet krijgen ze allemaal wel een vreetkik dolle pret dan ofnie:P
mvg Leon
peter andrae

05-06-2007 12:19

Ik ben al heel lang de weg kwijt of ik hem ooit terug vind :roll: betwijfel het.


:lol:
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

05-06-2007 14:54

Nee hoor Rinus en Tino verander mijn meening niet, was gewoon sarcasties bedoelt.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

05-06-2007 14:59

oooooooooooh :wink:
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

05-06-2007 15:29

Was je eerste mening sarcastisch of was het de tweede? 8)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Piet jansen
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-05-2007 10:55

05-06-2007 15:34

denk allebei de meningen!!
dave pronk
Berichten: 66
Lid geworden op: 25-04-2007 18:32
Locatie: Scheveningen

05-06-2007 15:50

Tim Belshof schreef:
ten eerste een kat is geen karper en een mens is geen karper een karper is ook geen kat of mens. ten tweede jij ben een idioot dat je hier op reageert als je denkt dat dat idioot is ten derde medische wiet is ook een optie goedkoop ruikt sterk maar je word er niet stoned van en is vies om te roken



had jij het over medische wiet dan ? dacht dat je zelfkweek had..
en als je niet weet wat de gevolgen kunnen zijn moet je het niet doen..je weet het maar nooit...er zijn zat boilie producten die het erg goed doen dus snap ik echt niet waarom je in godsnaam wiet bollen moet hebben.


ik had het ook over zelfkweek wiet maar medische wiet is ook een optie
weet je wat het is

zonder hengels geen vis
dave pronk
Berichten: 66
Lid geworden op: 25-04-2007 18:32
Locatie: Scheveningen

05-06-2007 15:58

nootmuskaat word toch ook in boilies gedraait moet je daar is te veel van nemen en dan niet de kant en klare nootmuskaat poeder maar de ballen die je zelf nog moet raspen daar kan je ook de weg van kwijt raken
weet je wat het is

zonder hengels geen vis
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

05-06-2007 16:09

Daarom moet je dus ook niet teveel nootmuskaat gebruiken, sterker nog.....je moet nergens te veel van gebruiken.
Wiet, elke gram die je daarvan in je boiliemix gebruikt is al te veel (mijn mening)!
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

05-06-2007 16:26

De eerste Rinus :D
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!