leuk weetje !


Harald Bremmer

01-12-2006 11:30

Het board krijgt eindelijk weer eens niveau!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Genieten die mooie fijtjes!
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

01-12-2006 14:03

beetje ontspanning en onzin vertellen op zijn tijd moet kunnen,anders word het allemaal zo`n zwaare kost 8)
aldejekes loat goan!
wouter mevis
Berichten: 170
Lid geworden op: 27-10-2003 01:00
Locatie: Puth (CHINA)

01-12-2006 14:12

wat nou als die ijs-beer door het een of ander zijn linker hand is kwijt geraakt.. kan hij met die andere dan net zo goed leren als de mens?

owja en wat dat orgasme van 30minuten betreft. mij niet gezien zit je net ff een vluggertje te maken en dan roept je moeder."komen jullie de broodjes zijn klaar" ja die van mij heeft nog 28minuten nodig?? :P

groeten wouter
easy does it!!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

01-12-2006 14:31

Sinds wanneer leert een mens met de hand??
Zie dat je mee wilt doen om onzin te vertellen oke maar blijf dan wel bij de les.
Vissen is een hobby, geen religie!
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

01-12-2006 14:50

Douwe Bijlsma schreef:Zie dat je mee wilt doen om onzin te vertellen oke maar blijf dan wel bij de les.


Bij de les... Wat een onzin 8)
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

01-12-2006 22:24

jsbeer die zichzelf zou nou eens aanleert om met rechts te mastu(ijs)beren en dit 50x per dag doet en iedere keer een orgasme van een half uur zou hebben

hou zou deze ijsbeer eruit zien (fotosjoppers?)

: Ian
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

01-12-2006 22:32

Ian,
48 x een half uur per dag zou nog kunnen, in jou geval komt hij 1 hand tekort!? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

01-12-2006 22:43

owja.. ff vergeten.. hij heeft geen horloge en 2 lullen ;) fotoshoppers doe je ding haha
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

02-12-2006 06:37

Edwin Otte schreef:Ik heb er ook nog een paar... Mag ik Martijn en Kees ? 8)


Vooruit dan maar:

Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. ( Niet echt de moeite dus!)


* Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren. ( hm, dat begint er al meer op te lijken.)


* Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. ( In mijn volgende leven wil ik een varken zijn.). ( Hoe zijn ze hier achter gekomen?En waarom? Ik wil 't eigenlijk ook niet weten!)


* Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorieen per uur.( Kan nog steeds niet uit over die varkens) . ( Trouwens, niet uitproberen thuis. Misschien op het werk?)


* Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die sex voor het plezier hebben.( Dus daarom glimlacht flipper altijd!).(( Maar varkens krijgen 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk!)


* De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong. (Hmmm.............)


* Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen. ( Als je tweehandig bent, mag je het verschil dan delen?)


* Een mier kan 50 maal zijn eigen gewicht tillen, 30 maal zijn eigen gewicht slepen en valt altijd op zijn rechterzijde als hij vergiftigd is. ( Je moet toch wat te onderzoeken hebben.)


* Ijsberen zijn linkshandig. ( Who knew? Who cares? )


* Een meerval heeft ruim 27000 smaakpapillen. ( Wat zal er te proeven zijn op een rivierbodem?)


* Een vlo kan 350 maal zijn eigen lichaamslengte springen. Vergelijking bij een mens: Ik zou dan over 7 voetbalvelden springen! ( 30 minuten, da's toch niet te geloven? En waarom een varken???)


* Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd; dan sterft hij door verhongering.( jakkiebah!)


* De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet ketsen als zijn kop nog op zijn romp zit.De vrouwtjes geven dus aan seks te willen, door de kop van z'n romp te trekken.( Schat, ik ben thuis! ohoh....!!!)( Maar ja, de varkens hebben gelukkig mazzel.)


* Sommige leeuwen ketsen meer dan 50 maal per dag! ( In mijn volgend leven wil ik nog steeds een varken zijn; Kwaliteit boven kwantiteit!)


* Vlinders proeven met hun poten. ( Da's bijna net zo erg als die meervallen.)


* Het oog van een struisvogel is groter dan zijn hersens. ( Ik ken mensen bij wie dat ook zo is.)


* Een zeester heeft geen hersens.( Ook dat is het geval bij enkele mensen.)


* Na dit alles gelezen te hebben, is alles wat ik te zeggen heb: "Geluksvogels, die varkens!!!


hahah
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-12-2006 12:47

vooruit nog een dan maar ook eeen die op waarheid berust, paardern zijn in staat te "voelen" waar ze een tekort aan hebben, bijv wanneer ze een tekort hebben aan zout likken ze aan een zoutsteen wanneer ze dit niet hebben zullen ze ook geen gebruiken maken van een liksteen. Op die manier zoeken zij ook hun voeding...
Tjah doe ermee wat je wil....
Enne het gaat vooral om kleine kinderen die zich nog nauwelijks ontwikkeld hebben en dus nog niet beinvloed zijn of worden door externe factoren
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-12-2006 12:48

vooruit nog een dan maar ook eeen die op waarheid berust, paardern zijn in staat te "voelen" waar ze een tekort aan hebben, bijv wanneer ze een tekort hebben aan zout likken ze aan een zoutsteen wanneer ze dit niet hebben zullen ze ook geen gebruiken maken van een liksteen. Op die manier zoeken zij ook hun voeding...Pas wanneer er een lekker smaakje aan de steen zit zien ze dit als snoep en eten ze er wel meer van dan goed is...maar ook dan stoppen ze uiteindelijk
Tjah doe ermee wat je wil....
Enne het gaat vooral om kleine kinderen die zich nog nauwelijks ontwikkeld hebben en dus nog niet beinvloed zijn of worden door externe factoren
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-12-2006 13:04

Waarschijnlijk ben ik nog niet echt wakker: paarden likken aan een zoutsteen zodra ze behoefte aan zout hebben, oke lijkt mij voor de hand liggen daar ligt die steen ook voor.

En het gaat vooral om kleine kinderen die zich nog nauwelijks ontwikkeld hebben? hou oud zijn die kinderen dan? een baby begint zich al vrij snel te ontwikkelen, en ja die zijn erg afhankelijk van invloeden van buitenaf.

Maar wat ik mij afvraag heten kleine kinderen van paarden niet veulens??

Of mis ik iets in die context?
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-12-2006 21:25

Ja Douwe,
kleine onwetende jonge paardjes heten Veulens.

Weet jij soms "toevallig" ook hoe men oudere wijze 55+ paarden noemt?? 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-12-2006 21:29

paardenrookvlees soms...?
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-12-2006 21:40

ik seg nognix..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

05-12-2006 10:25

Stokpaardje...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-12-2006 10:44

Knol.
Vissen is een hobby, geen religie!
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

05-12-2006 12:04

Douwe het zijn twee aparte feitjes

De eerste dat kleine kinderen/zuigelingen op de een of andere manier het vermogen hebben om te bepalen dat bijv brood niet goed voor hun is

De tweede dat paarden in staat zijn hun voedsel te zoeken naar hun behoeft, de liksteen was een voorbeeld, maar zij doen dit ook in de wei..
Voor de rest moet iedereen maar zijn eigen conclusies trekken
Jan Peter Teerling

05-12-2006 13:23

Henk ter Maat schreef:Ja Douwe,
kleine onwetende jonge paardjes heten Veulens.

Weet jij soms "toevallig" ook hoe men oudere wijze 55+ paarden noemt?? 8)


Oude friese trek paarden..?? :roll: :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-12-2006 13:45

Tsja bijzondere feitjes, zeker over kinderen.
Vreemde is dan dat kinderen alles in de mond steken dat zou jij als medisch opgeleide toch moeten weten.
Wat de voedingswaarde van een knikker of een legoblokje is? ik zou het niet weten.
Zouden kinderen weten wat goed voor hen is scheelde dat in iedere geval vele honderden ziekenhuisbezoekjes met iets in de keel.

Vreemd feitje die dan ook helemaal niet klopt, indien je bedoeld dat ze sommige dingen gewoon weg niet lusten, heb je gelijk.
Waarom zou bv brood niet goed zijn voor een kind??????
Ik ken geen klein kind die geen brood eet overigens.
Vissen is een hobby, geen religie!
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

05-12-2006 17:30

Douwe,

Ik wel, maar die wonen in het verre oosten en eten rijst :lol: :lol: :P

Gr Paul
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

05-12-2006 19:26

Een beleerd paard!

Dat je 'overigens' geen klein kind kent die geen brood eet, wil nog niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk niet zijn.

Kinderen met Coeliakie weigeren vaak vanaf begin brood te eten.

Het is inmiddels 2 - 0 voor Martijn, aan tegengas is geen gebrek maar overtuigend is weer iets anders.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

07-12-2006 12:09

Douwe goed lezen! ik had het over kinderen met een gluten allergie! Een legfo blokje haal je aan, maar ik denk dat eeen karper na een keer eten dat blokje links laat liggen denk je ook niet? Deze feitje zijn leuk voor de voorvoerders wat je er mee doet moet je zelf weten. Dat de op een zuur ruikende geconserveerde bol bijv karper vangt is een feit maar ga er maar es 3 dagen mee voeren.............
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-12-2006 17:04

Martijn ga zelf eens GOED lezen!!!!
waar heb jij het over een speciale groep kinderen???

De eerste dat kleine kinderen/zuigelingen op de een of andere manier het vermogen hebben om te bepalen dat bijv brood niet goed voor hun is


Enne het gaat vooral om kleine kinderen die zich nog nauwelijks ontwikkeld hebben en dus nog niet beinvloed zijn of worden door externe factoren


En ook al is het een speciale groep kinderen dan is het ook nog maar de vraag of ze een bepaald vermogen bezitten of dat het een kwestie van aanleren is.

Ik denk zeker dat een karper een blokje van wat dan ook NIET laat liggen omdat hij van te voren weet dat het NIET te vreten is, dat vermogen bezit het dier niet.

Volgende is of het de zure geur of de SMAAK is die bepalend is.
Zou de geconserveerde bol geen vis meer in de schepzak brengen zou er op veel wateren niet meer een karper gevangen worden.

Ik denk dat Henk jou nu 5-0 voorsprong gaat geven, of gaat hij nu ook eindelijk eens lezen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

07-12-2006 19:28

Martijn Nederpel schreef:Wisten jullie dat kleine kinderen met een gluten allergie spontaan stoppen met eten?
Miss leuk om te overdenken wanneer je beweert dat de vis niet in staat is goed aas van slecht te onderscheiden! Immers de reactie bij kinderen is ook niet al la minuut na het eten van brood aanwezeg en toch leggen zij onbewust die link!

mvg martijn


lijkt toch duidelijk dat ik het hier heb over kinderen met een gluten allergie.
Ten tweede deze kinderen stoppen met het eten van brood na een negatieve ervarin maar wel een die een tijd na het eten van brood optreed. Op de een of andere manier weten zij wel degelijk de link te leggen voor de rest, doe ermee wat je wel meer niet!