dwarrelend voer


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

29-04-2006 10:51

Hallo mensen,

heb even een vraagje. Na vorig seizoen succesvol Solar Tackle up and down te hebben gebruikt voor mijn visserij vroeg ik mij af hoe je zo'n voertje zelf samen zou kunnen stellen.

Dus met lichte ingredienten die omhoog dwarrelen door verschillende waterlagen. Of het liefst gaat drijven tot aan de oppervlakte....

Zelf heb ik geprobeerd een voer samen te stellen met een mengeling van 50/50 pop ups mix, tezamen met andere ingredienten dit lukt helaas niet :(

Kan iemand mij helpen?

Mike.
Niels Roelofs
Berichten: 86
Lid geworden op: 19-04-2003 02:00

29-04-2006 16:19

vraag het aan de witvissers onder ons die gebruiken ook verschillende soorten voer, voor de brasem en voorn te vangen, misschiedam dat die je verder kunnen helpen

MVG Niels
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

06-05-2006 21:25

ik vroeg me zo eens af hoe het er uit zou zien wanneer mijn spod zich om kiepelt op mijn stek. t gaat hierbij om een mix tussen mais, hennep en pellets. dusss heb ik even eentje vlak voor kant laten vallen. het viel mij op hoe met name het hennep langzaam afdwarrelt naar de bodem :-) lijkt mij zeer attractief. mijn eerste run was die middag ook dan ook toen ik meteen na het ingooien mijn hengel weer richting rodpod wilde brengen :P
Plaats reactie