tijgernoten van vlemmix anders ??


Sam Bos

21-01-2006 18:07

ik snap niet met die tijgernoten ze zijn binnen een paar dagen kapot hoe kan dat als ik ze van wielco neem zijn ze goed en direct slijmerig en dat spul van vlemmix is ma niks hoor :cry:
Gebruikersavatar
tobie derksen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 11-02-2005 09:44

21-01-2006 20:04

Ik heb er geen ervaring mee met die van vlemmix maar waarschijnlijk zijn te oud ofzo...
Sam Bos

22-01-2006 12:29

ja dat idee had ik ook maar zou het dan echt zo zijn dan ik snap er geen hol van magoed :cry:
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

22-01-2006 17:15

Ze zullen idd wel oud zijn.
Zie je vaak ook weer aan het ''begin'' van een nieuw seizoen. De uitverkoop op het gebied van readymade boilies, particles enz zijn bijna net zo bekend als de vlaggetjesweken bij C&A.......

Allemaal bagger dus, althans over het algemeen!!!
Ik koop ze dus liever bij een vertouwd adres....
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-01-2006 21:19

De tijgernoten van X2 (Raven en/of Vlemmix) zijn allemaal bagger. Ik zelf heb ze vorig jaar zomer gekocht, en ze waren bagger. En een vismaat van mij heeft ze in het najaar gekocht. Ook bagger.

Ze moeten het woord/naam X2 in het woordenboek een synoniem maken voor woorden als: verrot, bagger, troep, kutkwaliteit, etc.
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

23-01-2006 11:49

Mourad Aviara schreef:De tijgernoten van X2 (Raven en/of Vlemmix) zijn allemaal bagger. Ik zelf heb ze vorig jaar zomer gekocht, en ze waren bagger. En een vismaat van mij heeft ze in het najaar gekocht. Ook bagger.