tijgernoten van vlemmix anders ??


Sam Bos

21-01-2006 18:07

ik snap niet met die tijgernoten ze zijn binnen een paar dagen kapot hoe kan dat als ik ze van wielco neem zijn ze goed en direct slijmerig en dat spul van vlemmix is ma niks hoor :cry:
Gebruikersavatar
tobie derksen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 11-02-2005 09:44

21-01-2006 20:04

Ik heb er geen ervaring mee met die van vlemmix maar waarschijnlijk zijn te oud ofzo...
Sam Bos

22-01-2006 12:29

ja dat idee had ik ook maar zou het dan echt zo zijn dan ik snap er geen hol van magoed :cry:
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

22-01-2006 17:15

Ze zullen idd wel oud zijn.
Zie je vaak ook weer aan het ''begin'' van een nieuw seizoen. De uitverkoop op het gebied van readymade boilies, particles enz zijn bijna net zo bekend als de vlaggetjesweken bij C&A.......

Allemaal bagger dus, althans over het algemeen!!!
Ik koop ze dus liever bij een vertouwd adres....
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-01-2006 21:19

De tijgernoten van X2 (Raven en/of Vlemmix) zijn allemaal bagger. Ik zelf heb ze vorig jaar zomer gekocht, en ze waren bagger. En een vismaat van mij heeft ze in het najaar gekocht. Ook bagger.

Ze moeten het woord/naam X2 in het woordenboek een synoniem maken voor woorden als: verrot, bagger, troep, kutkwaliteit, etc.
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

23-01-2006 11:49

Mourad Aviara schreef:De tijgernoten van X2 (Raven en/of Vlemmix) zijn allemaal bagger. Ik zelf heb ze vorig jaar zomer gekocht, en ze waren bagger. En een vismaat van mij heeft ze in het najaar gekocht. Ook bagger.

Ze moeten het woord/naam X2 in het woordenboek een synoniem maken voor woorden als: verrot, bagger, troep, kutkwaliteit, etc.


Ben ik voor een groot deel met je eens Mourad alleen er zijn wel eens een aantal producten van X2 waarover ik wel tevreden ben zoals de crocodille onthaakmat en de safety weighsling...

Mvg, Koen
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

23-01-2006 12:09

Ik heb ook de nootjes van X2, maar dan niet die goedkope van 39,99. Een zak met grote noten kost 75 euro, maar dan heb je ook wat. Die staan (eerlijk waar) na een uurtje afkoelen al in het slijm. 40 euro voor 25 kilo is natuurlijk heel goedkoop. Misschien is het verstandig om niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.

En wat mourad zegt is natuurlijk grote onzin. X2 is producent van hengelsportmateriaal, en niet van aas. Er staat niet eens x2 op de zak.

Raven/Vlemmix verkoopt ook Shimano. Is dat nu ook minder dan bij een andere winkel?

Precies....

MvG Raymon
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

23-01-2006 14:46

sander wolters schreef:ik snap niet met die tijgernoten ze zijn binnen een paar dagen kapot hoe kan dat als ik ze van wielco neem zijn ze goed en direct slijmerig en dat spul van vlemmix is ma niks hoor :cry:


Sjeesus, zinsopbouw was niet je sterkste vak zeker??
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

23-01-2006 15:28

tja,

Wat ik zo raar vindt is dat mensen voor duizenden euries aan materiaal op de kant hebben staan en dat ze gaan bezuinigen op een van de belangrijkste aspecten van je visserij.

Mensen, goed aas is belangrijk, belangrijkere dan dure spullen.
Dus als je in mijn ogen ergens niet op zo moeten bezuinigen is het op aas!!!!
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

23-01-2006 19:20

Raymon Schra schreef:Ik heb ook de nootjes van X2, maar dan niet die goedkope van 39,99. Een zak met grote noten kost 75 euro, maar dan heb je ook wat. Die staan (eerlijk waar) na een uurtje afkoelen al in het slijm. 40 euro voor 25 kilo is natuurlijk heel goedkoop. Misschien is het verstandig om niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.


MvG Raymon


die staan toch niet in de winkel?

btw vorig jaar ook een zak "floaters" gekocht voor 40 eurie. niet bij vlemmix\ raven. volgende keer toch maar wat meer geld uitgeven
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

24-01-2006 17:18

Aha, waren die van jou Sjaak, ik zag ze al drijven in het kanaal ;) :D

Steenbergen in De Wijk verkoopt ook tijgernoten. Goede, ook zo rond de €75,- per zak.
Vissie kump zo!
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

24-01-2006 17:59

Lukas Linde schreef:Aha, waren die van jou Sjaak, ik zag ze al drijven in het kanaal ;) :D

Steenbergen in De Wijk verkoopt ook tijgernoten. Goede, ook zo rond de €75,- per zak.


dan hoop ik wel dat ze op jouw stek dreven,

[size=18]nootje kump zo[/size] :P
Martijn de Groot
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00

24-01-2006 18:57

Ben vorig jaar onder andere voor een zak tijgers naar raven gegaan, was best goedkoop die 40 eurie. Heb me scheel gevangen met die dingen.....hehehehe misschien gebruiken jullie ze verkeerd?
Gebruikersavatar
erwin bult
Berichten: 87
Lid geworden op: 27-10-2005 16:42
Locatie: slagharen
Contacteer:

24-01-2006 19:55

je kunt beter van wielco kopen
nooit geen problemen
heb de hele zomer buiten laten liggen met water en dieslijm zat er genoeg op en ze stinken goed maar met het koken van de tijgernoten heb ik de drijvende tijgernoten er uit gevist
en met vissen heb ik hele goeie vangsten duss je kunt beter wat duurder spul kopen dan dat de zooi blijft drijfen en dat er geen slijm aan komt

maar X2 is dikke zooi

ook een katapult gekocht op de beurs.
3x geschoten en dan is hij naar de klote
dat is pas lkkr
1 woord troep

Bulte
Sam Bos

24-01-2006 22:13

ja met die van wielco heb ik nog nooit problemen gehad maar als ze op je plek gewoon 2 dagen blijven liggen zegt me dat genoeg ze willen echte verse tijgernoten hebben mischien werken ze wel goed op maagdelijke wateren maar hier beslist niet
:cry: :cry:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

24-01-2006 23:05

Raymon Schra schreef:Ik heb ook de nootjes van X2, maar dan niet die goedkope van 39,99. Een zak met grote noten kost 75 euro, maar dan heb je ook wat. Die staan (eerlijk waar) na een uurtje afkoelen al in het slijm. 40 euro voor 25 kilo is natuurlijk heel goedkoop. Misschien is het verstandig om niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.

En wat mourad zegt is natuurlijk grote onzin. X2 is producent van hengelsportmateriaal, en niet van aas. Er staat niet eens x2 op de zak.

Raven/Vlemmix verkoopt ook Shimano. Is dat nu ook minder dan bij een andere winkel?

Precies....

MvG Raymon


Ik bedoelde eigenlijk de tijgernoten van Raven of Vlemmix. Niet van X2, dat ze uitsluitend een producent zijn van hengelsportmateriaal zijn wist ik ook wel.

Maar wat jij niet begrijpt is dat ik niet zei dat Raven of Vlemmix bagger zijn. Ik zei X2 is bagger. En tuurlijk zijn er dingen die er goed uitkomen, ik bedoel als je honderden dingen produceert, zullen er ook een aantal producten goed zijn.

Alleen wat ik zelf heb meegemaakt en heb gehoord van anderen die het meegemaakt hebben is dat ze van X2 meer slechte dingen zien dan goed. Kortom, het is bagger.
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

24-01-2006 23:11

Weer een discussie over X2, wordt er een beetje moe van.
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

25-01-2006 12:35

Juist, laten we eens ophouden met zeiken over x2.
Ik quote mezelf ff uit het vorige x2 zeiktopic:

Daaf Wolters schreef:Aan iedereen die hier x2 afkankert: Geef nou eens aan wat er slecht is aan x2. Zeg niet gelijk alles, geef eens aan welke producten volgens jullie slecht zijn en wat en aan mankeert.
De afgelopen jaren is x2 steeds vollediger en steeds beter geworden, ik kan me niet veel producten meer bedenken die echt zo beroerd zijn dat ik ze absoluut niet wil hebben.
Dit topic geeft een totaal vertekend beeld, alsof er in andere hengelsportzaken geen dingen gebeuren die niet prettig of niet netjes zijn.


Heb toen erg weinig antwoorden gehad, kom maar op met die slechte producten. Weet je wat? Ik zal zelfs even aanraven doorgeven wat jullie allemaal slecht vinden, met jullie onderbouwingen erbij.

Erwin,
Een katapult kunnen gebruiken is ook een kunst, toevallig heb ik het hele seizoen met een x2 katapult geschoten zonder problemen. Heb ook mensen een fox pult bij de tweede keer schieten kapot zien trekken.

Verder vraag ik me af wie er zo dom is om een zak tijgernoten te kopen waarvan je gewoon kan zien dat ze er niet uit zien. Ik zou nooit een zak tijgers kopen als ik ze niet eerst kan bekijken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
erwin bult
Berichten: 87
Lid geworden op: 27-10-2005 16:42
Locatie: slagharen
Contacteer:

25-01-2006 13:55

moet je ook de katapult ver uit trekken en niet een klein beetje
het is gemaakt om VER en HARD te Schieten
Maar jij hebt zeker geluk gehad
maar als je bijna elke week vist dan gebruik je hem ook vaker duuus :wink:
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

25-01-2006 14:27

Mourad

Het gaat hier toch helemaal niet over x2.
Maar over tijgernoten van Vlemmix cq Raven.
Die vind je dus goed of niet goed, vind het een beetje jammer dat x2 dan weer onnodig op dit topic wordt afgekraakt.

Henk
Sam Bos

25-01-2006 21:26

x2 vind ik voor de rest perfect hoor maar wou gewoon effe weten of er nu echt zon verschil in zit sorry dat het zon opschuding veroorzaakt :oops:
Rob Cuyten

26-01-2006 18:39

ik gebruik de katapult voor korte afstanden.
en de werppijp voor lange afstanden.

en je pult donker bewaren en niet in de zon laten liggen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-01-2006 07:58

Weet iemand het antwoord op de eerste vraag?

Hoe kan er zoveel verschil zitten in de tijgernoten?

"verdwijnt" het slijm veroorzakende spulletje na verloop van tijd?

Zit er een THT op de tijgers?

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

27-01-2006 08:33

Marc,

Ik hoef nix te weten, maar als ik een zak open maak ruik ik al of de handel oud is. Zijn ze helemaal verschrompeld en/of vol met kleine gaatjes, mag de verkoper ze in een heel donker gat steken.

Daarnaast "verdwijnt"de slijm bij / onder een bepaalde temperatuur.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-01-2006 09:19

Klaas,

Helemaal mee eens ....

If looks like shit, smells like shit ......don't stick it in your mouth .... HELEMAAL mee eens.

Maar jij hebt dus een idee bij wat goed is en wat slecht. Blijkbaar zijn tijgernoten geen rozijnen die verschrompelt het beste zijn (conclusie 1)
Ook de gaatjes zijn voor jou een reden om aan de kwaliteit te twijfelen (conclusie2)

Mijn vraag is, zijn dit goede conclusies? (ik twijfel niet aan jouw conclusies hoor, maar aan je antwoord te zien zit er geen diepere gedachte achter dan jouw gevoel :wink: )

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)