tijgernoten pop-up


Plaats reactie
Maarten drenth
Berichten: 128
Lid geworden op: 30-08-2002 02:00

01-05-2005 21:26

Wie kan mij vertellen waar ik wat meer kan lezen over hoe een tijgernoten pop-up te maken?

Misschien heb je welk gelijk tips???

Ik wil nml met tijgertnoten gaan vissen maar de plas waar ik ga vissen heeft een nogal zachte bodem met bladeren etc...
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

01-05-2005 21:32

Om er iets over te lezen moet je maar eens goed op internet zoeken of in oude magazines. Een andere goede tip is de zoekfunctie.

Je hebt van die speciale nut drills op de markt. Je boort een gat in de tijgernoot (in dit geval) en vult dit gat (ik dacht 6-8 mm ofzo) op met foam, welke je in verschillende kleuren hebt. Zo heb je een mooie tijgerpop-up.

Wat je ook kan doen is gewoon een stukje foam tussen 2 tijgernoten op de hair doe en hem zo uit te balanceren.

Nog een andere mogelijkheid is een stukje kurk (staafje) samen met een tijgernoot op de hair. Voordeel is dat het kurk enigszins op een tijgernootje lijkt en ee mooi pop-up geheel vormt.

Voor de rest kan je gewoon je fantasie er eens op los laten, zijn zat mogelijkheden te bedenken.

Succes,
Denny
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

02-05-2005 01:13

Pak een kurkballetje en snijd hem in de vorm van een tijgernoot,

Maar het mooiste zijn de immitatie tijgernoten of idd met een nutdrill van bijv. fox.

heb heel lang met tijgernoten gevist en eigenlijk op deze 3 manieren het best gevangen.

Met foam en dergelijke zou ik niet beginnen, maar dat kan persoonlijk zijn.

Succes!

Mvg Marco
Plaats reactie