pinda's


Plaats reactie
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

11-10-2004 19:01

nu heb ik al genoeg geleest over hoelang je moet koken en weken maar nu weet ik niet waar ik pinda's kan halen ikzelf ben van belgië dus ik zou het liefst weten waar ik ze in belgië kan gaan halen mss bij janssensport in kessel?
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

11-10-2004 20:49

Ik heb gister nog geleest dat ze de aapjes in de dierentuin altijd pinda's voeren. Huur dus een apenpak, klim s'nachts over het hek en ga tussen de aapjes zitten. Vervolgens ga je s'ochtends als de mensen langskomen, die geleest hebben dat de aapjes graag pinda's eten, met je handje omhoog zitten en voila, daar zijn je pinda's!

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Rik Verslype
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-04-2002 02:00
Locatie: Oostende

11-10-2004 21:17

[quote="Daniel Takken"]Ik heb gister nog geleest dat ze de aapjes in de dierentuin altijd pinda's voeren. Huur dus een apenpak, klim s'nachts over het hek en ga tussen de aapjes zitten. Vervolgens ga je s'ochtends als de mensen langskomen, die geleest hebben dat de aapjes graag pinda's eten, met je handje omhoog zitten en voila, daar zijn je pinda's!

Daniel[/quote]

Ja Daniel ,gelijk heb je wel , Stefan maakt schrijffouten . Jij doet het al heel wat beter ,maar ja ,je bent dan ook al een hele vent (16 jaar).
'k Was trouwens ook wat verbaast ,bij ons zeggen ze namelijk "gisteren" ipv "gister" , en zeggen ze ook 's ochtends en 's nachts en niet s' ochtends en s' nachts .
'k Ben weeral veel wijzer geworden nu . :roll: :roll: :roll:


@ Stefan

Pinda's kun je kopen bij elke speciaalzaak voor dierenvoeders ,hengelsportzaken hebben ze ook wel maar daar zullen ze duurder uitvallen vrees ik.
I'm so ugly... I worked in a pet shop, and people kept asking how big I'd get.
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

12-10-2004 20:17

Tja, zal ik hier wel de pinda zijn 8)

met apenotende groet,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Plaats reactie