vraagje?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

28-05-2004 16:55

ik heb 2 vragen
*heeft iemand ervaring met kattevoer uit blik en dan gebruikt op de hair?
*welk merk dips gebruiken jullie en welke smaak en gebruiken jullie dat gewoon op elke boilie of hebben jullie daar ook weer wat ander voor?
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

28-05-2004 17:08

hoi Raymon,

-Kattevoer uit blik is wat moeilijk om op de hair te vissen, het lukt wel maar over het algemeen geen groot succes, dit in verband met werpen!!

-De dip die ik gebruik is eigenlijk alleen een flesje aminol van CarpCompany, 75/100ml Aminol gooj ik samen met ongeveer een kilo boilies in een zak en laat dit vervolgens een tijdje intrekken en vissen maar.

-Ik heb ook wel eens dat spul gebruikt van Top Secret, deze dip is ook op amino basis, maar dan met toegevoegde flavour, is er in verschillende smaken, Scopex, Strawberry, Garlic en weet ik wat nog meer. Met die Scopex heb ik best wel succes gehad. Ook deze dip gebruikte ik weer over alle boilies en met dezelfde methode.

Hoop dat je hier wat mee kan,

Vangse groeten Mike.
Gebruikersavatar
Tom Hodinius
Berichten: 488
Lid geworden op: 06-11-2003 01:00
Locatie: Simpelveld (LIMBURG)

29-05-2004 19:35

katten voer uit blik is het beste te gebruiken bij een pen sessie of wanneer er een kleine afstand geworpen hoef te worden en dan wel onderhands.

MVG tom

P.S. het wekrt trouwens uitstekend
knollenvanger 1ste klas
Kevin Vroegrijk
Berichten: 27
Lid geworden op: 01-10-2003 02:00
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

29-05-2004 19:37

Kattevoer uit blik. vangt wel goed opzich. maar nadelen, ver werpen kan niet. daarnaast vang je er veel brasem op enz. ik heb het weleens gebruikt voor de pen. dan is het wel handig. Daarnaast mix het altijd met paneermeel, dat neemt het vocht op, ook wel handig. ik maakte er soms gewoon grote ballen van je kon er dan ook nog wel wat stevige balletjes van draaien., maar dat schiet makkelijk van de hair af.

Boiliedips, gebruik ik nooit omdat het overbodig eigenljk. het flavour is zo weg en heeft bijna geen effect, maar ik wil weleens dips gebruiken. honing, vloeibare copra melasse, limonadesiroop. Als het nat is kun je er eventueel nog wat kaneel bij die honing ofzo over gooien. of een beetje trouvit. maar ik vind het vaak niet nodig die dips.

Hoop dat je er mee verder kunt.

Vangende groet

Kevin
Plaats reactie