zwalmbeek vissen


Plaats reactie
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

15-07-2014 16:15

hallo,

ik zou graag willen beginnen vissen op de zwalmbeek nu is mijn vraag hoe begin ik hieraan?
ik heb nog niet echt veel op een beek gevist..

Ben al een paar keer weest gaan kijken en ik heb toch een 8-tal karpers gespot,
ze waren niet al te groot (schat 4-6kg) maar er zullen dus zeker grotere zitten.

het probleem is ik weet niet hoeveel dagen op voorhand ik moet beginnen voeren en hoeveel.

Alvast Bedankt,
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

16-07-2014 11:51

zwalmbeek!? Geen idee wat en waar dat is.

Maar beginnen met vissen doe je meestal door je materiaal aan te schaffen. Misschien moet je even zoeken op dit forum met de zoekfunctie of beginners topic even doorlezen. Vissen is veelal trial and error, daar ga je uiteindelijk het meest van leren. Het is niet altijd nodig vooraf te voeren, als je ze al gezien hebt zou ik proberen met een korst of drijvende hondenbrok te vangen. Het vinden van de karper is al een grote stap voorwaarts.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

16-07-2014 13:24

De zwalmbeek ligt in België, de ts is ook Belg (niks mis mee) en had ook al op een ander forum het 1 en ander gepost.
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

16-07-2014 15:37

Als je ze weer kunt vinden; Gooi dan geen boilies. Maar hondebrokken/broodvlokken. Gaat een stuk sneller dan die andere techniek.
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

16-07-2014 23:36

Jerome berken schreef:zwalmbeek!? Geen idee wat en waar dat is.

Maar beginnen met vissen doe je meestal door je materiaal aan te schaffen. Misschien moet je even zoeken op dit forum met de zoekfunctie of beginners topic even doorlezen. Vissen is veelal trial and error, daar ga je uiteindelijk het meest van leren. Het is niet altijd nodig vooraf te voeren, als je ze al gezien hebt zou ik proberen met een korst of drijvende hondenbrok te vangen. Het vinden van de karper is al een grote stap voorwaarts.

ik vis al een paar jaartjes,dus dat is geen probleem:p
het probleem is dat ik nog nooit op een beek heb gevist
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

16-07-2014 23:39

Wouter Witkamp schreef:Als je ze weer kunt vinden; Gooi dan geen boilies. Maar hondebrokken/broodvlokken. Gaat een stuk sneller dan die andere techniek.

oppervlakte vissen ga ik eens proberen!
en ik heb het aan nog een paar mensen gevraagd.
Het best is een paar dagen op voorhand voeren hebben ze me verteld, dus ik ben momenteel al 2 dagen aan het voorvoeren.
Vandaag 2de maal weest voorvoeren en toen ik aan het voorvoeren was sprong een karper naar de boilies die ik juist gesmeten had, dus ik denk dat ik goed bezig ben:)!
Plaats reactie