Iemand ervaring met de Strat 4 tripod van spro?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

08-10-2012 21:39

Hallo,

Ik ben, de naam zegt het al, op zoek naar iemand die ervaring heeft met de Buzzerbars van de Strat 4 tripod van Spro. Ik vis namelijk zelf met 2 identieke hengels, en heel zelden met 3.
Deze rodpod heeft een 5 rod buzzerbar, maar onder elk 'tapeind' om de optonic/buttgrip in te draaien zit een schroef, waarmee je volgens mij de tapeinden eraf kan halen en/of verschuiven. De buitenste 2 tapeinden hebben 1 dichte en 1 open kant, wat ik dus van plan was/ben, is om een stukje van de buzzerbar zelf aftezagen om hem intekorten en dan de buitenste twee er weer opschroeven. Reden hiervoor, is omdat ik het niet mooi vind als er maar 2 hengels op de rodpod liggen met die lange buzzerbars, de afstand tussen de 2 is dan, vind ik, veelste groot. Ik vind het veel mooier als er op elk statiefje een pieper met hengel opligt. Nu zou er als ik met 2 hengels vis er dus nog één statief vrij zijn, maar hier erger ik me niet al te veel aan. :p

Als er iemand is die dit al geprobeert heeft, hoor ik dit graag! Of mensen die misschien tips hebben, posten is gratis :D :D

Alvast bedankt ;)
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Gebruikersavatar
Martijn Klaassen
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-09-2012 08:56
Locatie: dwingeloo

09-10-2012 09:28

Hey Mike


Ik weet niet hoor maar volgens mij zijn er gewoon 3 rod buzzerbars voor je tripod te koop :-|
Maaar anywho zoals jij het uitlegt moeten die buzzerbars die je hebt wel in te korten zijn
ijzerzaag en een timmermansoog ( of duimstok ) en gaan

Groeten

martijn
T'heet niet voor niks vissen, anders hete het wel vangen
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

09-10-2012 14:25

Hallo Martijn,

Bedankt voor je reactie :D Ik heb al wel rond gekeken, en gevraagd bij de viswinkel, maar hun zeggen dat je dan maar net geluk moet hebben dat het past. Wil het alleen eerst zeker weten, voordat ik van alles af ga zitten zagen of los draaien. Duimstok en timmermansoog heb ik denk ik wel :p (Doe namelijk een opleiding bouwtechniek, haha), alleen een ijzerzaagje zal ik even moeten kopen dan. Ik zal dalijk nog wel even informeren bij de viswinkel en rondzoeken of er andere maten verkrijgbaar zijn, of ofdat andere buzzerbars van bijv. de Spro Trooper of andere strat series erop passen. Bedankt voor je reactie en je hoort nog van me of het gelukt is :D
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Gebruikersavatar
mark tunderman
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-09-2012 10:46
Locatie: hasselt

15-10-2012 13:37

ik heb de zelfde rodpod ik heb die in de week ook ingekort werkt perfect
ziet er nog beter uit dan die al was is in 10 minuten gedaan lijkt net of die zo uit de winkel komt :lol: :wink: dus zagen maar





A bad day of fishing beats a good day at work
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

15-10-2012 17:28

mark tunderman schreef:ik heb de zelfde rodpod ik heb die in de week ook ingekort werkt perfect
ziet er nog beter uit dan die al was is in 10 minuten gedaan lijkt net of die zo uit de winkel komt :lol: :wink: dus zagen maar


Haha da's mooi dat ik dan in ieder geval enige zekerheid heb, niet dat ik zit te zagen en te hakken etc. en dat het dan niet kan :lol:. Zou je even een foto kunnen plaatsen van de rodpod na de klusbeurt? En heb je hem naar 4 of 3 rod verbouwt?

Mvg,
Mike Valk
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Gebruikersavatar
mark tunderman
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-09-2012 10:46
Locatie: hasselt

20-10-2012 10:50

ik heb hem veranderd naar drie ik zal er een foto van maken en op profiel foto plakken weet niet hoe ik fotos op moet zetten
:oops:
Gebruikersavatar
Mario de Witt
Berichten: 65
Lid geworden op: 06-10-2012 00:01
Locatie: Den Haag

20-10-2012 12:17

www.imageshack.us :D

en dan de link hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Mike Valk
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-08-2012 23:40

20-10-2012 15:31

Mark, je kan foto's uploaden met bijvoorbeeld http://www.imageshack.com of http://www.tinypic.com of http://www.photobucket.com

Ik zou kiezen voor Tinypic, omdat die heel eenvoudig is en je geen account nodig hebt. Dan upload je hem iig via een van deze, of een andere site. Kopieer de img link die bij de foto staat na het uploaden. Als er al [img]en[/img] staat hoef je verder niets te doen, staat dit er niet, klik dan boven het witte veldje om iets te typen op Img dan komt dat er ook te staan, kopieer daar de link van je foto in en voíla! :lol:
A bad day of fishing beats a good day at work
Wie 's nachts vist moet overdags zijn netten drogen
Beter 1 karper op de mat, dan 10 in 't water!!

FCDH
'Oh Oh Den Haag'
Plaats reactie