Blunder top 5!!!


Plaats reactie
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

06-12-2010 22:14

kweet niet of ik hem al eerder geplaatst heb,
vissie drillen
visje scheppen
hengel wegleggen
schepnet leeg omhoog halen
gauw weer hengel pakken
vis weg
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 06:52

Martin Nijboer schreef:1. Peuk wegschieten as je rustig zit te roken precies op je lijn. PRrr hoor je en dan kun je knuppen xD


Da's je straf voor het onnodig vervuilen van je omgeving. Wat is er nou moeilijk aan om een asbak of desnoods een leeg blikje drinken te gebruiken om die peuken in te gooien?

Of ben jij er ook zo één dat je een aantal van die dingen ziet drijven als je de wind op de kant hebt? Om vervolgens wel op anderen te zeiken als ze er een zooitje van maken ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

07-12-2010 09:48

Heb je een hekel aan jezelf jonge? Loop niet zo te zeiken om niks lamzak. Ik heb wel een asbak, maar niet toen ik 14 was en net begon met vissen. Bah wat kan ik typetjes zoals jou niet uitstaan..
Laatst gewijzigd door Martin Nijboer op 07-12-2010 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 09:51

Weet ik veel dat het op je 14e was ;) Verwacht je ook niet eigenlijk, als je het over roken hebt..

Zie er genoeg die het nu nog doen.. Vandaar.. En het is geen zeiken om niks.. Lamzak.. Draai je bed om, stap je misschien met je goede been eruit ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

07-12-2010 09:54

Probleem is, ik stap altijd met me 3e been eruit.. Doet vaak zeer, vandaar vaak wat kribberig smorgens vroeg haha
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

05-01-2011 18:11

Boilie doorprikken, blijkt je zak lek te zijn geweest en je bolie van steen te zijn, prikker in m'n vinger, dan toch maar naar de dokter aangezien het weerhaakje naar beneden zat.

Nachtvissen in de tering regen, alles modder, een gigantische run, slaapzak in de modder liggen.

Gaan vissen en dan blijkt je veertje van de baitrunner er uit te liggen, dan maar zonder verder, pieper baterijen bijeen tegelijk op en maar een reserve hebben, natuurlijk die hengel een beet van hier tot Tokio midden in de nacht.

Gras karper van90 cm proberen te scheppen en dan je net vast komt te zitten tussen de stenen aangezien het er al 45min. Lag( tijd van de dril aangezien er ook nog een andere karper en een zeelt tussendoor kwamen) Gelukkig. Tweede schepnet mee en daarna. Toch maar te wAter om net te redden.
Boeruhhhhhhhhhhh
bram Ertman
Berichten: 28
Lid geworden op: 02-08-2010 16:07

11-01-2011 16:05

1) je net vergeten een een karper van 70cm lande met je hande. :oops: :oops:
2) boilies vergeten :roll:
3) pieper te zacht zetten zo dat je het niet hoor zei iemand je hebt beet rent naar je hengel valt met je vruchtbare gedeelte tegen de standaart aan :cry:
4) onder uit glijen in het water vallen :lol:
5) je jas uit doen en je wilt in gooien jas aan de haak (nog net niet in het water) :lol:
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

11-02-2011 01:45

Aantal van 2010;


1) Aankomen bij het water rommel op de trolley laden en lopen richting stek, hier en daar wat kuilen gaten en sporen met water erin. Hierin gewoon door heen lopen geen enkel probleem en zich dan toch enorm vergissen in de diepte van een ondergelopen kuil waarbij grotendeels de complete trolley verdwijnt gelukkig slaapzak boven op liggen pfffff. :wink:

2) Iemand helpen die vast zit met de auto, duwen, auto komt los, schoen niet, draai niet mee en lang uit, je raadt het al VIESSSS :-?

3) Karper spotten vanaf een boomtak van een dikke boom. Terug willen tak knapt PLONSSSS!!!! :lol:

4) Aankomen 3 uur rijden alles start klaar aas aan de hair willen rijgen en erachter komen dat ik de needle bag nog op tafel heb laten liggen tijdens rig knopen. Gelukkig klein boortje bij me en bezem haartjes deze een kromming geven om de hair door de voorgeboorde boilie te krijgen, wat gepruts maar er kon gevist worden.

5) Halve tent opzetten met een maat, maat zou de haringen er extra in doen, komt harde windvlaag en halve tent knalt de plomp in, gelukkig geen grote plomp lag dus weer snel op de kant doorweekt.

6) Denkend dat je nog een keer kan uitvaren niet goed opgelet accu leeg van voerboot op gigantisch water met wind verkeerde kant op gelukkig met 3 man en een vouwfiets bij ons, kon dus omfietsen om het bootje weer op te halen. Dit overkomt me dus echt nooit en nooit weer wat een kutzooi.

mvg; jan :lol:
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

11-02-2011 09:56

bram Ertman schreef:1) je net vergeten een een karper van 70cm lande met je hande. :oops: :oops:

Je net vergeten en dan wel gaan vissen!
Zucht…. :-?
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

11-02-2011 17:23

zou er toch ook pas achter kunnen komen na beet (ik leg mijn net altijd me teen uit hoor)
Gr
Boeruhhhhhhhhhhh
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

11-02-2011 17:35

Alles bij je hebben

Tot aan vreten toe.....Maar dan wel het gaspitje vergeten!!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

11-02-2011 19:40

Of twee flessen benzine, brander en alles bij na 20 minuten sjouwen met je trolley.. Geen aansteker :lol:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

11-02-2011 20:16

Sven van Anrooy schreef:Of twee flessen benzine, brander en alles bij na 20 minuten sjouwen met je trolley.. Geen aansteker :lol:


hahaha ik ben ook een keertje alleen wezen vissen natuurlijk weer geen geld of pin pas bij en toen mun aansteker vergeten.. zit je dan daarom vanaf nu minimaal 6 aanstekers bij waarvan er standaard 4 in mun tas zitten
Gebruikersavatar
Remco Albers
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-05-2010 19:45

11-02-2011 22:10

spulletje net allemaal opstaan, lekker zitten peukie erbij...... euhh aansteker. :lol:
en kan helaas beter zonder zuurstof dan zonder nicotine :(

inwerpen.... op je bek glijden....helemaal onder de blubber en op 20cm na een bonk lood van 70gram op je harses... wat zullen ze gelachen hebben aan de overkant :oops:
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

11-02-2011 23:54

wat een prutsers hier zeg hahahah,

gaan vissen, een lang stuk fietsen en er achterkomen dat geen van ons 2 een hengel bij zich heeft, en dan weer terugfietsen met sterke tegenwind :lol:
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-02-2011 09:30

DA's nog altijd niet zo dom als ergens heen gefietst zijn en erachter komen dat je terug moet lopen omdat je je fiets vergeten bent ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

12-02-2011 12:35

tja domme dingen doen we allemaal

1) vergeten dat je in een boot de vis minder onder controle hebt dan op het land, en daardoor de vis ipv aan 1 tak nu in een onderwater jungle vast zit, en je targetvis is weg..

2) vrolijk op je luchtbed achter een vis aan gaan, en die vervolgens met de hand moet landen omdat je net nog op de stek ligt
Afbeelding
met de hand geland 23,7 kg ( ik haat het om een gehaakte vis niet te vangen)

3) Na 6 uur rijden in frankrijk bij je hard nodige bakje koffie erachter komen dat de benzine voor de brander nog vrolijk in de schuur staat.

4) lekker met je vismaat naar de maas gaan vissen, en dan geen tent op kunnen zetten omdat een zware zuidwesterstorm het opzetten van de tent op die open vlakte onmogelijk maakt.

5) savonds verschillende stekken op de seine aanvoeren en dan erachter komen bij daglicht dat het veel te hard stroom, en de afkomende rommel vissen echt onmogelijk maakt

en zo heb ik een heel boek vol

nog eentje. samen met Chris noorlander naar een aantrekkelijk uitziende stek zwemmen, en dan als een paar modderkruipers over een slijklaag glijden om na 40 meter achter te komen dat aan het eind net voor het interessante diepere stuk het gewoon te ondiep is voor karper om daar overheen te zwemmen...

groetjes

Roger Feijen
I think and therefore I am....
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

12-02-2011 13:00

tja..

misschien lijk ik nu onnozel, maar heb er nog wel een paar

met je schoonvader de te kleine boot in gaan op panneciere, om vervolgens je net te verliezen. Tot hilariteit op de kant, video en fotos' knippen werden we door de vrouwen uitgelachen...

na 2 dagen eindelijk een run krijgen, en dan tijdens uit oppakken uitglijden en dan door je eigen lijn tikken...

nog een van Noorlander: denken dat dat open plekje van een karper is, en midden in de nacht een dikke rat moeten onthaken(ik hoor het beestje nog aan zijn laars knagen)

even het lood pakken in de zwaai, missen, en de haak in je vinger krijgen.

een klapperende vis onthaken en dan de haak in je vinger krijgen.. detail? de schaar om de onderlijn door te knippen ligt op 80 meter, en de onderlijn zit door de bek van de vis.. Auwww

denkend "perfecte worp" bij daglicht zien dat je boilie in een takje net boven het water hangt

proberen een zwaan te scheppen die je gehaakt hebt(daaag schepnetarm)

een vriendin nemen en dan denken dat je nog veel kunt vissen... hmzzzzzzz

vergeten om de binder toe te voegen aan je boiliemix, en vervolgens 70 kg ronde pellets hebben...

wekenlang met een boot de gehele maas bij maasbracht aanvoeren en dan erachter komen dat de boilies niet witvis bestendig genoeg zijn...

zo heb ik er nog wel een paar

groetjes

anoniempje

grijnzzzzzzz
I think and therefore I am....
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

12-02-2011 20:53

he roger je was er nog 1 vergeten :wink: toen ik bij je aan het kijken was kreeg je ineens een paar piepen .je draaide het hele zooitje binnen en wat bleek was je haak eraf :o of is dit het verkeerde topic inplaats van rigs ontrafeld ?? :D gr harald ps was voorjaar 2005 als ik het goed heb
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Remco Albers
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-05-2010 19:45

12-02-2011 21:24

oja... van de zomer... lekker met de pen vissen en 1 hengel op de beetmelder.
krijg een run... gooi me penhengel in het gras.. vis binnen.. draai me om zie ik m,n penhengel over het water surfen :lol:

ben um natuurlijk wel gaan halen en koste een middagje molen reviseren :lol:
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

12-02-2011 22:50

ha die harald

dat was die keer dat je die schub ving s'avonds. De haak was afgebroken!!!

groetjes

Roger
I think and therefore I am....
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

13-02-2011 08:26

klopt roger dat was het :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Sander Witteveen
Berichten: 168
Lid geworden op: 20-11-2010 19:43

13-02-2011 12:33

al vis ik nog niet zo lang op karper, heb ik toch wel wat blunders :lol:

-topdeel niet goed vast hebben zitten, en dan zo je topdeel achter je lood aan gooien
-beugel vergeten open te zetten bij ingooien
-hardewind - plu zonder enige haringen - plu door de lucht :-?
-aankomen op stek (+/- 5km valtmee) na een heel gesjouw, en dan erachter komen dat je geen lood mee hebt :lol:

dat was het zon beetje wel :D
mattijn brinkhof
Berichten: 299
Lid geworden op: 12-04-2010 17:38

13-02-2011 17:57

vandaag nog (tijdens snoeken), even op je knieën gaan zitten om het aasje te vervangen en ga je midden in de hondenschijt zitten :-? gaf geen fijne geur in de auto...

ingooien en geen plons horen....

beetmelder vergeten aan te zetten en een keer wat horen maar denken dat het niks is :-?

onderweg met de fiets naar het water, maar niet al te veel meenemen zodat het in de fietstas kan, donderen de steunen uit de tassen en komt er net een auto van achteren aanrijden, (gelukkig stopte die wel)

Meer kan ik zo niet bedenken wat er is gebeurd
Gebruikersavatar
Menno Hougee
Berichten: 32
Lid geworden op: 17-01-2010 16:52
Locatie: Gorredijk

18-02-2011 20:18

1: met de pen vissen, moeten pissen en vervolgens op je hengel gaan staan in het hoge gras(mocht toen gelijk mijn reserve hengel aanspreken)

2: 50km rijden om te gaan vissen, op de stek aangekomen kom ik erachter dat het schepnet nog thuis ligt.

3: in willen gooien en vervolgens breekt de hengel in 2en

4: op de laatste dag voeren (na een week) gooi ik al het restvoer er in, inclusief mijn haakaas

5: zo graag willen vissen, en na een uur erachter komen dat ik er geen haakaas erop heb gezet.
Zonder een haak aan je onderlijn, vang je niets