Levertijd vlemmix/raven


Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

02-05-2007 09:36

Bouke Langius schreef:Het rare is ik had een bestelling geplaatst met allerlei fox spullen.
Na dik 3 weken belde ik eens naar raven.
Een medewerker van raven zei dat fox deze levering niet eerder kon leveren dan over 4 weken.
Ik denk ik ga eens hier bij de hengelsportzaak kijken en die belt met fox en na 3 dagen had ik mijn spullen in huis.
De volgende keer weet ik wel waar ik mijn spullen bestel.

Groetjes Bouke


Wat ik me dan afvraag is, waarom ben je niet in eerste instantie naar je plaatselijk hengelsportzaak gegaan?

('t is geen aanval he :P)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

02-05-2007 11:02

kenny helemaal fout ik werk daar niet, maar als je een beetje logisch na denkt is het voor dat wachten wel een reden, zoals ik al zei, misschien dat ze het niet op voorraad hebben.

groete
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Joep Neopmagus
Berichten: 10
Lid geworden op: 05-04-2007 13:18

02-05-2007 12:57

De eerste keer dat ik belde omdat ik na 2 weken nog steeds niets ontvangen had zeiden ze dat ik het binnen 1 week kon ontvangen, 2e keer dat ik belde bleek dat de bestelde goederen net aangekomen waren in de haven. En nu wacht ik nog steeds :evil: En een mailtje sturen dat het wat langer duurt dat kennen ze niet!
Daan van Velzen
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-01-2007 18:22

02-05-2007 13:10

Als Raven nou echt zo slecht was als hier word beweerd dan zou die al lang op de fles gegaan zijn.

Raven is 1 van de grote spelers op de nederlandse markt. hierdoor kunnen ze ook vrij goedkoop spullen aanbieden. en 90% van de vissers gaan toch op prijs af. dus Raven behoud zijn klanten toch wel.

Omdat Raven zo groot is missen ze het intieme gevoel met de vissers. ze zijn veel oppervlakkiger en lijken daardoor arrogant. maar wat moet je dan met duizenden klanten? met iedereen een bakkie koffie dinken of een praatje houden? dat is gewoon niet mogelijk.

een kleine lokale hengelsportzaak kan dit vaak wel omdat hier niet zoveel verschillende klanten komen. die kunnen veel meer inspelen op de gevoelens van de visser.

Al moet ik wel zeggen dat als je vaak in de winkel komt van Raven dat je na verloop van tijd wel bijna hetzelfde behandeld word als in een kleine zaak. alleen duurt dit soms iets langer.

voorbeeldje:

een Fox stretcher kost bij Raven 99 euro.
dezelfde stretcher kost bij de lokale hengelsportwinkelier 119 euro.

waar kiest een gemiddelde hollander voor? juist voor Raven. scheelt namelijk in de knip. men denkt niet aan de evt garantie afhandelingen na de aankoop als er iets mis mee is. Maar dit kan per zaak veranderen. in het ene geval is Raven sneller en in het andere geval de lokale hengelsportzaak.

kwestie van geluk hebben of zorgen dat je dingen goed regelt.

en betreft producten die Raven of een lokale Hengelsportzaak heeft? je bent er toch zelf bij wat je koopt? deugt het niet ligt het dan aan de zaak of aan de fabrikant? dan koop je het toch gewoon van een ander merk wat je wel goed vind? maarja dat is vaak duurder en daar komt de goedkope hollander weer om de hoek kijken.

Groeten Daan
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

02-05-2007 14:54

Wat ik me dan afvraag is, waarom ben je niet in eerste instantie naar je plaatselijk hengelsportzaak gegaan?


Zoals hier boven al door Daan beschreven staat de goedkope hollander he.
Ik zal ook niet zeggen dat raven slecht is maar qua service kan er nog erg veel verbeterd worden.
Maar ik betaal toch liever wat meer en dat de service goed is.
En als je alle telefoon kosten erbij op telt naar die 0900 nummer van raven om je spullen te krijgen dan komt het uiteindelijk op hetzelfde neer.
Dus kortom ik ga in vervolg naar de plaatselijke hengelsport.

Groetjes Bouke
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

02-05-2007 15:50

1 keer en nooit meer, :wink:
heb 3 maanden op m'n reeltje en hengel meoten wachten. Telkens smoesjes verzinnen, bestelling neit door, postbode dit en dat enz.
ben er helemaal klaar mee. :-?
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

02-05-2007 16:33

klein spul zou ik er nog wel bestellen, maar hengels, molens of weet wat doe ik niet, ook al zijn ze zo goedkoop.

heb en hengel gehad, waarvan de top gebroken was, ik terug naar me zaakje, kreeg de top van de hengel van de eigenaar van de zaak, die man ging gewoon ff naar huis om zijn top te halen voor mij.
kom ik thuis blijkt zijn top ook al een scheur in te zitten, volgende dag terug, en binnen 3 min stond ik weer buiten met een nieuwe top.

en zo is het met alles wat ik daar koop. denk niet dat ik zo'n service snel ergens anders zal tegenkomen
Gebruikersavatar
corne van gils
Berichten: 116
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00

02-05-2007 19:41

IK heb maand geleden wat spullen en pallets besteld. Nu zijn wat spulletjes binnen maar pallets nog steeds niet. Ik ff bellen half uur geen contact kunne krijgen. Eindelijk iemand aan de lijn. Blijkt dat pallets pas volgende maand binnenkomen. Lijkt me geen goede zaak. Ik ga volgend e keer maar naar andere hengelsportwinkel.

grtz

corne
als ze me missen, dan ben ik vissen !!!!!
Gebruikersavatar
mitchell boon
Berichten: 115
Lid geworden op: 04-02-2007 17:45
Locatie: Den Haag.

08-05-2007 22:16

toen ik iets ging bestellen bij raven heeft het 5 weken geduurt :-?
karpers 2007
3 grootste 15 pond
Mietje Wolf
Berichten: 273
Lid geworden op: 03-05-2007 16:12

09-05-2007 10:32

bestellen doe ik niet bij hun( zeker na het lezen van dit hier :P)
maar ik ben er een paar keer geweest voor serieus wat te kopen.
Moet zeggen ALS je eindelijk een verkoper hebt die tijd hebt. top service dan.
Kwam voor de Shimano NExave 9.5m , die was er niet, hij bellen of andere filiaal hem had en ja hoor.
nou werd 3 dagen later opgebeld dat ik hem op kon halen.
Dat was snel.

Maar nu vis ik niet met elastiek dus moest een medewerker de top vermaken dus. nou heb ik daar ongv 45 m tot een UUR staan w88 totie klaar was!!!
die gast was echt te sloom.

maar wel relaxte zaak ik rijd er ook alleen maar heen als ik wat moet hebben kan je gelijk de spullen controleren.
heb het hier over vlemmix tilburg.

Mietek
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

09-05-2007 11:30

Heren,

Qua online bestellen, heb ik nog nooit een probleem bij hun gehad. Altijd
keurig optijd binnen de gestelde termijn.

Over de winkels opzich laat ik me niet uit... :-? 8)

Het is mooi geweest. Hij wordt gesloten!

groetjes Benny