Camo Kleding?


Gebruikersavatar
jurgen heintjes
Berichten: 682
Lid geworden op: 28-08-2006 12:53
Locatie: JRC twin skin

17-02-2007 19:32

Ik vind al deze camouflagekleding vet gaaf. :D
Maar ik zie het nut er niet echt van in.
Met b.v. een bruine trui kan die karper je denk ik net zo moeilijk waarnemen. :-?
Als ik me dicht bij de karper bevind draag ik dus nooit opvallende kleding.
Dit doe ik om functionele reden en tribel kleding lijkt me dus overbodig.


Volgens mij is het rustig vertoeven op de stek een belangrijker ding waardoor er minder karpers zullen schrikken.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

18-02-2007 03:35

Owjee ik heb nog niet gereageert..

Hier komt die dan, camu kleding bullshit kwa camuflage. patronen klopen niet kwa winter en kwam lente of zomer. dus blijft herfst over.

Dus is mode geen functie alleen puur mode, zo als je ruud zag in eerst gedeelte vis ik ook zo fel mogelijk wees rustig en de vis weet niets.
peter andrae

18-02-2007 13:58

Ik heb ook een camou pyama en sloffen :wink: .


Wat maakt het uit wat iemand aan heeft dat is toch een eigen keuze die je maakt je vangt er niet meer vis door maar vind een bodywarmer wel handig omdat ik altijd van alles meesleep,en ik houd mijn rijbewijs en sleutels altijd bij mij en nog meer spullen je zal zien dat als ik dat niet doe er een of andere gek met mijn tas vandoor gaat,en aangezien ik met struinen niet altijd mijn tas meeneem als ik van stek tot stek ga doe ik het zo.
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

06-05-2007 11:27

ik heb ook behoorlijk wat camo spul

nash viper tent

prologic max-4

foudraal (sesion sling)
tas (monster bag)
stoel
warmtepak
fleece vest


en ik vind het geweldig..
niet zo zeer omdat de vis me dan niet ziet maar meer omdat andere vissers en ander gespuis me niet zien.. ik verstop me gewoon graag ik heb het niet zo op pottekijkers..

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=CU4KDPQG
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

06-05-2007 13:20

Als je lekker in de natuur zit is een felgeel jack wel heel erg opvallend he? je zal der geen reet meer door vangen maar toch...daarnaast wil niet van 10km gezien worden door andere vissers en/of waterpolitie!
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 15:47

heb ook het prologic pak
tis even een paar knaken tellen maar je hebt wat

me meissie vind hem ook geweldig :lol:
Afbeelding
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
wubs wljan
Berichten: 251
Lid geworden op: 24-11-2006 21:13
Locatie: luttel city

07-05-2007 21:37

camou wel of niet dat maakt
mij wel wat uit ten eerste ik wil niet gezien worden
door politie andere mensen en verder ik vind het gewoon mooi
groeten
laat iedereen gewoon kopen waar hij of soms zij
lekker achter staat
nog een keer groeten
TIGHT LINES blankmeester
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

08-05-2007 09:59

wes daan schreef:heb ook het prologic pak
tis even een paar knaken tellen maar je hebt wat

me meissie vind hem ook geweldig :lol:
Afbeelding



Zo ga je niet veel vangen hoor Wes :P
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
koen warmels
Berichten: 12
Lid geworden op: 09-09-2004 17:11
Locatie: Groningen

10-05-2007 13:19

Uiteraard zijn er een heleboel redenen om het wel of niet te kopen. De prijs is waarschijnlijk de grootste reden om het niet te kopen. Ik heb er echter voor gekozen om wel camou kleding aan te schaffen.
In de eerste plaats had ik een warmtepak nodig. Dit, aangezien ik in de winter gewoon doorvis. Je hebt dan vaak de keuze uit een gewoon groen, of een camou pak. Ik heb voor het laatste gekozen. Waarom? Waarschijnlijk dat smaak dan een belangrijke factor is. Ik vond het gewoon mooier.
Daarnaast vis ik veel met de pen. En ik heb lieverd niet dat iemand, of dat nu een wandelaar, of een vis is mij snel in de gaten heeft. Overigens ben ik het met een vorige reactie eens, dat lopen en trillingen aan het water van grotere invloed zijn dan de kleding maar toch. Zeker aan de oppervlakte is een beetje beschutte kleding wel handig. Uiteraard zou gewone groen kleding het ook prima doen, maar dit is een keuze die je maakt.
Als laatste maak ik graag foto's van vissen. En wanneer ik foto's maak voor bosjes of riet en ik zit daar in mijn witte shirt, dan valt dat shirt in eerste instantie meer op dan de vis, en dat is uiteraard niet de bedoeling van de foto.

Uiteraard moet iedereen, als het om kleding gaat doen waar hij of zij zin in heeft, maar ik vis graag in camou kleding.

Koen
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

10-05-2007 13:54

als je zonder camou kleding aan de waterkant zit ben je geen stoere visser meer, eigelijk mag je je dan al geen visser meer noemen, sterker nog, als je karpervisser wil zijn moet je aan deze voorwaarden voldoen,

-big pit molens, ook op kleine plasjes waar je max. 40 meter gooit
-delkim txi plus of fox rx
-zet in france altijd je hengels zo hoog mogelijk, dit moet op een fox sky pod, een solar globetrotter of een amiaud peche rodpod
-zelfbouw hengels van minimaal €300 per stuk
-camou kleding
-duurste rubberboot met duurste electromotor + fishfinder
-voer minimaal 1kg bollen per hengel (ook de kleine plasjes!!)
-fox easy dome of iets in die richting
-overal moet fox opstaan, dus niet stiekem een ultimate boilienaald!!!!!!!

..........


zelf vind ik camou kleding mooi om te zien, het is alleen erg duur. ik vind het niet nodig, wel let ik erop dat ik geen felle kleuren enz draag tijdens het vissen.
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

10-05-2007 14:17

dat alles van merk moet zijn kies je zelf voor, voor de vis maakt het niet uit, bij mij is ook veel van merk omdat ik liever met wat betere kwaliteit vis en er langer met kan vissen zonder dat er problemen aan komen, ik zeg ook niet dat je met fox of delkim geen problemen zult hebben maar toch een pak minder dan de goedkope modelen
wie de kleine nie eert is de grote nie weert
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-05-2007 16:56

pim starreveld schreef:als je zonder camou kleding aan de waterkant zit ben je geen stoere visser meer, eigelijk mag je je dan al geen visser meer noemen, sterker nog, als je karpervisser wil zijn moet je aan deze voorwaarden voldoen,

-big pit molens, ook op kleine plasjes waar je max. 40 meter gooit
-delkim txi plus of fox rx
-zet in france altijd je hengels zo hoog mogelijk, dit moet op een fox sky pod, een solar globetrotter of een amiaud peche rodpod
-zelfbouw hengels van minimaal €300 per stuk
-camou kleding
-duurste rubberboot met duurste electromotor + fishfinder
-voer minimaal 1kg bollen per hengel (ook de kleine plasjes!!)
-fox easy dome of iets in die richting
-overal moet fox opstaan, dus niet stiekem een ultimate boilienaald!!!!!!!

..........


zelf vind ik camou kleding mooi om te zien, het is alleen erg duur. ik vind het niet nodig, wel let ik erop dat ik geen felle kleuren enz draag tijdens het vissen.





lees ik hier n stukje frustratie? :roll:
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

10-05-2007 17:39

nee hoor, had gewoon zin om dat te schrijven :P
peter andrae

10-05-2007 17:57

Gelukkig hoor jij er niet bij :wink:.
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

10-05-2007 20:40

vissers in wandelendetakkenpakken :roll:
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

12-05-2007 15:08

pim starreveld schreef:als je zonder camou kleding aan de waterkant zit ben je geen stoere visser meer, eigelijk mag je je dan al geen visser meer noemen, sterker nog, als je karpervisser wil zijn moet je aan deze voorwaarden voldoen,

-big pit molens, ook op kleine plasjes waar je max. 40 meter gooit

is wel zo allround.. je kan beter teveel lijn op de molens hebben als te weinig...

-delkim txi plus of fox rx

sja.. ik zal zeker andere piepers kopen omdat ik anders een patser ben???

-zet in france altijd je hengels zo hoog mogelijk, dit moet op een fox sky pod, een solar globetrotter of een amiaud peche rodpod

ik ben ook een trotse bezitter van een solar globetrotter.. en het grote voordeel hiervan is dat je het in alle richtingen kan zetten... ALLE

-zelfbouw hengels van minimaal €300 per stuk

ja dus? als je eenmaal wat ouder bent als 15 en het kan betalen om je hengels precies te laten bouwen als je zelf wilt wat is daar mis me??? mensen van boven de 15 heben een wat grotere rijkwijte kwa water..

-camou kleding

kwestie van smaak.. en veel duurder is het echt niet hoor

-duurste rubberboot met duurste electromotor + fishfinder

je kan ook ipv duuste beste zeggen of is het je nooit opgevallen dat die mensen beter vangen als jou?

-voer minimaal 1kg bollen per hengel (ook de kleine plasjes!!)

ook op kleine plasjes kan dit de manier zijn...

-fox easy dome of iets in die richting

tenzij jij liever minimaal 50 nachten per jaar doorbrengt onder een lekkende x2 paraplu dan is dit ook de manier... (fox tenten lekken trouwens ook..)

-overal moet fox opstaan, dus niet stiekem een ultimate boilienaald!!!!!!!

bij mij staat nergens fox op.. (alleen op me lood) ik ben niet merkgebonden en ik heb spullen van x2 tot solar.. en ik ben er tevreden me...

..........


zelf vind ik camou kleding mooi om te zien, het is alleen erg duur. ik vind het niet nodig, wel let ik erop dat ik geen felle kleuren enz draag tijdens het vissen.
Gebruikersavatar
julian suurland
Berichten: 76
Lid geworden op: 31-10-2006 15:19
Locatie: amsterdam

12-05-2007 15:29

ian, ben het volledig met je eens. je moet gewoon vissen naar eigen inzicht, en als je dan comou kleding mooig vindt dan moet je dat maar nemen
vissen voor de lol, of je ego?
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

12-05-2007 15:31

heb hier nog nooit een topic gezien waarm vrouwen in godsnaam sexy gekleed gaan! de kleren moeten immers toch uit!
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

13-05-2007 10:30

Het staat alleen zo suf ,in camou pak langs de bosbaan liggen als de knalgele roeiboten om de 3 minuten over je stek denderen !!!!!!! :o


O,ja en dan nog vertellen aan mij dat ze zo niet voor de vis opvallen ,en er niet aan denken dat ze 60 meter uit de kant vissen.

Nee, geen camou voor mij gewoon donkere kleding die functioneel is voor het jaar getijde of wat ik aan het doen ben,struinen of afstandvissen.
michel glas
Berichten: 7
Lid geworden op: 08-05-2007 15:52

24-05-2007 17:16

niels bennink schreef:Ik vind het eigenlijk ook een beetje overdreven al die camo. Ik kan het me goed voorstellen dat de pen of oppervlakte visser niet in een knalgeel of rood t-shirtje aan de waterkant wil komen maar als je toch ver uit de kant vist dan vind ik het overdreven.
Maar iedereen die het mooi vind: doe lekker wat je zelf mooi vind



Heel erg boeiend allemaal!!!!!
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

24-05-2007 17:23

zeg dan lekker niks
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
Danny Hulzebos
Berichten: 81
Lid geworden op: 18-04-2007 17:20
Locatie: groningen

18-07-2007 22:37

Ik dacht dat er laatst een rietkraag in de brand stond , maar nee het was een karpervisser die rookte..

Rokende bomen langs het water..
marcel bijl
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-05-2005 22:14

20-07-2007 17:26

Ik heb meestal een camo broek aan
wel een camo zomerbroek (is een stuk dunner dan de normale camo broeken) vooral met het pennen
waarom als je zeik nat regen ben je in ongeveer 15 minuten weer droog
wil je echt een onzichtbare onderlijn maak hem eens van pva