Linealigner


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

27-12-2005 18:39

Hoor er erg veel over, maar hoe je zo'n rig moet maken, geen idee. Ik dacht altijd dat je een linealigner maakte door een stukje krimpkous over je haak en lijn te krimpen, zodat er een bocht kwam. Nu las ik pas iets over een naald die je door de krimkous moet halen?! Kan iemand mij het uitleggen?

Gr Melvin
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

27-12-2005 20:40

http://www.karperworld.nl/Line_aligner.php

hier staat duidelijk uitgelegd hoe je hem maakt
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

30-12-2005 17:10

Melvin,

De "line aligner" is de voorloper v/d gebogen krimpkous (cq. beschermde haakpunt).

E.e.a. is tot stand gekomen doordat men de haak een beter draai/haak effect wilde meegeven.

De LA volstond/staat, alleen is e.e.a. doorontwikkeld en is de gebogen krimpkous bedacht (dacht dat hier ook een belangrijk argument was dat men de haakpunt wilde beschermen zodat deze niet zo snel vuil oppikt cq. bot wordt.(correct me, if i'm wrong...) )

Als je zelf zoiets wil gaan toepassen zou ik ze allebei eens proberen en ervaren dan kom je er vanzelf achter welke versie je bevalt.

Indien je je aan de "gebogen" versie gaat wagen zou ik m.b.v. de
(istie weer! :lol: ) zoekfunctie eens wat info vergaren op deze site , er is al e.e.a. over geschreven/besproken en dan bedoel ik m.n. de "grote" v/d bocht van de kk

suk6 ermee!

grtz
pat
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

18-01-2006 19:49

lijkt me allemaal duidelijk :wink:
~~Dreams can be true.~~
Plaats reactie