eerst wel, nu amper iets


Plaats reactie
morris van baardwijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-09-2004 12:02

01-09-2004 12:39

Hoi,

Ik vis op een vijver waar veel karper zit, vooral kleiner grut (20-30 cm).
Nu vind ik het niet zo erg om over het algemeen kleinere tevangen want ik ben nog maar een beginner en wil dus wel wat vangen om wat te leren.
Ik vis met 2 hegels en het aas is mais aan de haak.
De linker hengel heb ik +/- recht voor mij uit 20 tot 25 meter uit de kant liggen, de rechter schuin weg 30 tot 40 meter van mij vandaan.
Nu is het zo dat ik op de rechter hengel het meeste ving, ook regelmatig de grotere 50 tot wel het max daar 73 cm maar de laatste 3 dagen is dat dus over en vang ik op de linker het meest (ook aleen maar de kleinere)
Sterker nog ik van met de rechter amper iets.
Ik heb het aas van de rechter hengel meer naar het midden, meer naar de kant, verder weg, dichter bij gegooit maar niets van dat helpt.
Een stuk verder zie je ze wel azen maar dat deden ze ook toen ik daar nog wel ving,ik kan er helaas niet komen ivm bij voeren.
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik op die stek nu niets meer vang?
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

01-09-2004 16:57

observeren en kijken waar de karepr zit ik ben ook een beginner maar je moet wel en beetje moeiete doen naar mijn mening om ze op de kant te krijgen ik bn nu bijna veertien f dat je het weet maar zo doe ik het altijd en ik vang goed misschien heb ik je hiermee geholpen grotjes Kevin. P.S. zal binnenkort mijn leeftijd in beeld ff veranderen.
Tobias Boot
Berichten: 248
Lid geworden op: 31-07-2003 02:00

01-09-2004 17:07

Morris, het zal waarschijnlijk met het weer te maken hebben! Dat heeft namelijk nogal heel veel invloed op de visvangst.

Tobias
Plaats reactie