Amsterdamse hengelsport vereniging.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-08-2003 23:02

Hallo,ik wilde jullie onderstaande mail naar de AHV niet onthouden.
Ik begrijp het best wanneer mensen die geen lid zijn van de AHV,en dus ook het maandblad niet krijgen,niet begrijpen waar het over gaat :grin:

"Goedemorgen,eerst krijg ik een blad van jullie in de bus,waarin foto's staan van een oma van 80 ,die een karper op ruim een meter hoogte houd(zonder ook maar iets wat op een onthaakmat lijkt of enige andere vorm van ondersteuning of bescherming)en vervolgens wordt ze daar ook nog eens voor beloont en gehuldigd ?!?!?!
Wat denk je als zo'n karper de stuipen krijgt,dat oma die wel even in bedwang houdt ?
Nee,tuurlijk niet !!
Die stuitert gewoon lekker op de grond,maar geeft natuurlijk niet want er zitten er gelukkig nog 100.000 in de bosbaan !
Dit laatste door jullie gigantisch doordachte uitzettingsbeleid van de laatste 15 jaar !
En nu krijg ik weer een paar foto's onder ogen van een karper,die gemarineerd wordt in het zand en een graskarper die doodsimpel om een steiger wordt gelegd !
En dit door ene Henk van Bork.
Wat doen jullie met die man,ook huldigen soms ??
Geef hem liever een onthaakmat of zo !
En nu ik toch bezig ben,maak eens een aanpassing in de vergunning mbt een max. afstand waarop gevist mag worden in de sloterplas !
En dit dan om de moord en verminkingspraktijken tegen te gaan die zogenaamde "karpervissers" uithalen door vanaf de oostoever tegen de eilanden bij het zwembad te vissen.
God mag weten hoeveel vermoorde karpers er daar in de struiken hangen !
En als er dan nog eentje loskomt uit de takken zal hij het de rest van zijn leven waarschijnlijk moeten doen met een halve bek,zoals de rest van zijn vriendjes daar !
Zo,ik heb mijn hart even gelucht !
En nu zult u zich waarschijnlijk afvragen waarom ik en een aantal vismaten uberhaupt lid blijf van jullie vereniging ?
Simpel,jullie hebben heel mooi water in pacht,maar er moet gewoon het een en ander veranderen.
Dennis van den Bogaert"
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

09-08-2003 00:32

Dennis, heb waardering voor je poging en nu maar hopen dat het iets of iemand aan het denken zet. Helaas gebeuren zulke excessen niet alleen op de Sloterplas. Misschien een trieste constatering maar wel een feit.
Mvg Niels
Gebruikersavatar
Sjuul Rademaker
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-05-2002 02:00
Locatie: Deventer

09-08-2003 13:27

Ik begrijp je fustratie maar het zal toch van de zotte zijn als men ook al beperkingen op gaat leggen op de afstand waarop men mag gaan vissen want dit vind ik nergens op slaan want het karper vissen is al behoorlijk beperk door lieden die zich niet aan de regels houden als dit zo door gaat mag er straks helemaal niet meer op karper gevist worden op veel plaatsen mag al niet meer s'nachts gevist worden nog ff dat worden zelfs piepers verboden waar gaat dit allemaal heen !!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuul Rademaker op 2003-08-09 13:28 ]</font>
ronald vos
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-02-2003 01:00
Locatie: kuddelstaart

09-08-2003 18:34

Ik vond het ook niet kunnen dat die karpers gewoon op het zand lag eigenlijk had dat verhaal nooit geplaats mogen worden is niet echt over na gedacht ik geloof wel dat ze nu eindelijk gestopt zijn met het uitzetten van nog meer karper op de bosbaan maar moet er wel bij zeggen dat het spiegelkarperprojekt meer dan goed is (al vis ik er zelf niet)
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

15-08-2003 16:17

Zowaar vandaag een respons gekregen van de AHV op bovenstaande mail:
Geachte Dennis,

Het bestuur heeft kennisgenomen van uw brief. Gezien het toenemend aantal klachten m.b.t. een aantal punten waaraan ook u refereert, kunt u binnenkort een reactie verwachten van ons in het blad Vissen.

Met vriendelijke groet, AHV

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Dennis [mailto:kkkarp@wanadoo.nl]
Verzonden: vrijdag 8 augustus 2003 22:53
Aan: <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:ahv@ahv.nl" class=bericht>ahv@ahv.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Onderwerp: wat zijn jullie in godsnaam voor een vereniging ?

Zo te zien ben ik gelukkig niet de enige die zich nogal snel opwindt :grin:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Plaats reactie