succesvolle pensessies???????

Plaats reactie
Rob van den Berg
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: waddinxveen

15-03-2002 17:07

dag penners,

Ik vraag me af of al veel penners begonnen zijn aan hun niewe seizoen. Zo ja, hoe succesvol waren deze vroege,(koude) sessies.
Wat was de vangst, wat voor weer en op wat voor soort water.

alvats bedankt,
rob
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

15-03-2002 20:57

hey ik ben een penvisser in hard en nieren en ik doe het al een paar jaar op hele moeilijke wateren(maas, waal) ik heb ook hele mooie karpers mogen van gen daar maar in deze tijd zoek ik de maas of de waal nig niet op ik vis meestal in kleine putje's vijvertje's sierwateren en ik vind dat het niet zo heel moeilijk is om daar nu karper te vangen als je maar de juiste instelling daar bedoel ik mee blijven volhouden en het juiste aas maar dat verschilt per water ik ben weer begonnen met karperen in januari en ik heb mijn eerste karper gevangen 16 januari op een kanaal.

maar je moet niet echt de grote wateren op zoeken nou

weg lopende pennen

><> penvisser kevin ><>
Marck Slaghekke
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-03-2002 01:00
Locatie: Twello

16-03-2002 22:24

In januari heb ik niets gevangen, ben 3 keer geweest op cultuurwater. Zelfs geen witvis. Mijn neef is ook een penner en die had er op een middagje 5 en vandaag weer helemaal niets.
Wispelturig dus...

Marck
Rob van den Berg
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: waddinxveen

17-03-2002 09:42

he marck bedankt voor de reactie,

vis jij eigenlijk wel eens in waddinxveen????
of heb jij daar wel eens gevist??? zo ja, waar en wat waren je vangsten
Marck Slaghekke
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-03-2002 01:00
Locatie: Twello

17-03-2002 12:34

Hoi Rob,

Nee, ik heb nooit in Waddinxveen gevist.
Ik woon in Woerden en vis hier in de omgeving regelmatig met de pen in de polder en in cultuurwater. Ik kom oorspronkelijk uit Almelo en daar op de (ondiepe) kanaaltjes veel met de pen gevist.

Marck
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

17-03-2002 17:25

Vandaag ff gepent na 4 uren voor Jan met de korte achternaam achter de piepers te hebben gezeten. Binnen een half uur 1 eraan, ik kon hem mooi blokken voordat ie onder de bomen schoot & toen ging ie het ruime water op, weer geblokt omdat anders als nog om de bomen kon zwemmen(ik zat in een kleine opening) & toen brak de hoofdlijn.....:sad:.......was anders mijn eerste vis van het jaar geweest, want ik hem nog bijna niet gekarpert dit jaar..
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Ed van Peppen
Berichten: 131
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Delft

29-04-2002 10:23

Betse Rob,
Om in de winter te gaan pennen, zeker op de grotere wateren moet je toch de zgn. winterverzamelplaatsen van de karper weten. Dit is een van de weinigen voordelen van het wintervissen, naast dat het rustig aan het water is, de karpers, zeker op kanalen en vaarten zoeken elkaar s'winters op. Als je zo'n holding earea hebt gevonden, kun je zeker met de pen, maar ook met de waker een leuke sessie beleven. Tip; jachthavens en lage bruggen met veel palen zijn vaak echte winterstekken.mgv Ed
Plaats reactie