Foto's Website Python (examen opdracht)

Plaats reactie
m van Zwanenburg
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2017 05:43
Locatie: Teylingen

15-01-2018 11:26

Goedendag
Voor mijn opleiding (Python https://nl.wikipedia.org/wiki/Python_(programmeertaal))
moet ik een eind opdracht maken.
Ik heb er voor gekozen een website te maken met de combinatie van Python en Django.
Als onderwerp heb ik gekozen voor hoe kan het ook anders karpervissen.
Het probleem is dat ik helaas niet beschik over creativiteit op het gebied van fotografie.
Ik ben opzoek naar foto`s van alles wat te maken heeft met karpervissen (hengels,karpers, tentjes etc)
om deze te verwerken in de website.
Graag zou ik hierbij dus een oproep willen doen voor foto's die ik vrij zou mogen gebruiken om deze opdracht uit te voeren.
Ze zullen dus niet commercieel gebruikt worden maar alleen voor mijn examen opdracht en misschien een korte tijd voor mijn portfolie (deze zal waarschijnlijk wel online zijn met een hyperlink vanaf linkedin)
alvast heel erg bedankt
martijn
pythonexamenopdracht@gmail.com
Fishin' is like dating,
It's all catch and release
until you find a keeper
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

17-01-2018 15:08

Mailbox, aardig vol nu zekers! Je kan ook vrij afbeeldingen/ foto´s/ openbare filmpjes kopiëren, middels google afbeeldingen/ video´s.

Groet.
Gebruikersavatar
Antoinette zuidinga
Berichten: 148
Lid geworden op: 10-12-2010 14:32

17-01-2018 15:21

@Robertino, dat is een misvatting, het is niet zo dat wat op google vindbaar is,. dat dat ongestraft gebruikt mag worden.
sportvissers zien altijd de zon in het water schijnen
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

17-01-2018 15:34

Ok ok, een goed cijfer met daaraan een diploma gekoppeld! Ziet er het kwaad niet van in, maar goed ....

Groet.
Plaats reactie