Carp Zwolle?

Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

06-03-2017 13:44

De Key Cray zal ongetwijfeld een leuke boilie zijn maar gezien de ingrediënten verwacht ik dat deze pas gaat lopen na een dag of 3 á 4.

Maar met die prijs zijn ze helemaal van het padje, als ze het voor 10 euro de kilo verkopen dan verdienen ze er nog aan.

Als je instant wil vissen dan kun je beter een zakje mainline kopen.

Maar goed, een ieder moet doen waar hij/zij zich zelf goed bij voelt.
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

06-03-2017 21:15

Marc Fransen schreef:De Key Cray 5 kilo zak ligt nu inderdaad in de winkels voor € 94,95. Dus € 60 meer dan waarvoor deze op de beurs verkocht werd.
Ik heb mijn 2 entree kaartjes dus in ieder geval er al uit. Afbeelding
Wel spijt dat ik niet gelijk wat meer zakken gekocht heb.
Marc


Zoals de ouwe heer Moszkowicz lang geleden al verkondigde aan zijn zoons "vraag een heel hoog uurtarief anders denken ze dat je een slechte advocaat bent". Wat een marketingstrateeg was toen al dat zeg..:-).
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

05-02-2018 16:55

Dit jaar nog iemand geweest?
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

05-02-2018 19:52

Jazeker! Niet eens een topic dit jaar!
Complimenten voor de organisatie die toch ieder jaar weer verbeteringen doorvoert. Zoals de parkeerkaarten veranderd in uitrijkaart en wat ik echt een pluspunt vond was een extra ingang aan de zijkant.
Het schema van de lezingen was wel veranderd, maar bij Pilaar en Hofman was het weer gewoon volle bak. Is ook leuk hoe die gasten het doen. Verder was de beurs druk, maar goed te doen. Lekker poffertjes gegeten, traditie. Ik heb bij proline een licht rubberbootje besteld en bij allinpartikels ook het één en ander meegenomen. Verder ben ik fantastisch goed geholpen bij Jarocell. Het meest kansloze product van de beurs: Een Solar tentje deurmatje!
Al met al een leuke dag gehad.
Let op slagboom !
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

06-02-2018 17:39

Goeie beurs, dat is zeker, gezellige sfeer, kaartjes online bij ticketscript besteld, voordeelprijs betaald en vervolgens werd er 2 dagen later onder hetzelfde betalings kenmerk nog eens €6,45 van mijn rekening afgeschreven.
marcel klein
Berichten: 54
Lid geworden op: 17-08-2008 18:02

06-02-2018 18:42

Ben er geweest met mijn vismaat en een jongeman die ook graag mee gaat vissen.

Had een x tal dingen die op de beurs wou bekijken met name de titan hide en de low moonchair, had wat dingen besteld bij Raptor dus die kon ik daar gelijk mooi oppikken.

Voor mij is het 15 kilometer rijden dus voor die 14€ en een likkie benzine mag ik deze beurs graag bezoeken al is het maar om een handjevol bekenden tegen te komen die je normaal bijna niet ziet.

Uiteraard kom je weer thuis met popups die je helemaal niet nodig heb en waardoor je oude potjes popups weer weg gaat geven om ruimte in je aas box te houden.

Ook wel genoten van de lezing van Mark en Michiel en de jongeman die met mij mee was vond dit uiteraard ook erg leuk dus ik vond het zeker een geslaagde beurs.

Voor de deals hoef je er niet heen te gaan want als je een beetje geduld hebt kun je online vaak betere deals scoren,behalve met aas dan daar kon je wel hele leuke deals scoren.


Ik ben voornemens om volgend jaar misschien maar eens naar een ander setje banksticks te kijken dus ga volgend jaar zeker weer.