Smart tv

Plaats reactie
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

18-11-2016 20:32

Kunnen jullie op jullie smart tv gewoon inloggen op de kwo community site?
Mij lukt het niet...

Of kan de smart tv het niet aan om de site te openen , inloggen bla bla
Ik kom wel op de site om in te loggen voor de community , vul mijn gegevens in , druk op enter.... bam het zelfde veld krijg ik te zien, met alle vensters leeg......

Gegevens gecheckt. .... op mijn tablet geprobeerd, lukt gewoon... op de smart tv krijg ik het niet voor elkaar.
Is het een bekend probleem.... of is het weer iets typisch voor mij als digi beet????
Let me know

Gr Nelus
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

19-11-2016 19:03

Is er niemand die op deze manier de film(pjes) van kwo bekijkt???

Na ja.... als het niet werkt, dan snap ik het wel. Of is de smart tv nog niet zo populair? ?
Na ja, heb de U K film gezien. (Op de tablet) Oud en vertouwd gezellig wat je van de boys verwacht, helemaal leuk.
En het zou geen film van de boys geweest zijn als ze die laatste vis niet hadden gevangen... wauw wat een plaatje

Fijn weekend mensen :)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

19-11-2016 19:05

Smart TV not so smart or owner not to smart? That's the smart ass question :D :wink: ...

Mooi man, techniek.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

20-11-2016 00:39

Jaja ik weet het, digitaal tijdperk is niet alles voor mij... i know!

Maar het zou gewoon moeten werken. Het verbaast me gewoon dat niet iemand zegt..... ow bij mij werkt t wel hoor...
en nu niet zo maar zeggen dat t werkt omdat ik daar vraag :wink:

Maar goed, ik ziet t wel.

Geluk
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

20-11-2016 14:08

Hele stomme vraag van mij misschien, maar is je tv wel aangesloten op het internet?
Vis is vis
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

20-11-2016 15:53

hier word ik zo blij van .... Mijn dank is groot dat je met me mee leeft Ben :D

maar ,,,
Ik kom gewoon op het internet op en kan er gewoon mee surfen op het wereld wijde web.
Mijn probleem zit in het ,, dat wanneer ik inlog, enter druk, de site refresht en dat dan alle vensters leeg zijn (waar ik me gebruikers naam en wachtwoord moet in vullen)
en ik dus niet de film kon zien.

Ik zelf heb het nu maar onder het mom gegooid, dat de match , kwo community (opent deze wel), inloggen en de smart tv (Samsung) niet samen de ideale combo is.... en daarom was ik zo benieuwd of andere hier wel of geen problemen mee hebben.

Is toch chill , om op een normale tv de KWO film(pjes) te kijken.... dacht ik hahaha

na ja anyway
Ik had stiekem verwacht dat Michiel of MH holiday´s aka Martin,,, hij heet toch gewoon Mark???? :o :-? 8) :lol: haha
Dit thuis ook op deze manier doen... of zit het vrouwtje keurig achter de tv en de heren achter de laptop??? hahaha ik heb LOL bla bla back to the point.....


na laat ook maar..... ik geef het op 8)
Ik pak het wel een ander x op

Ben nogmaals heel lief van je... bedankt

Goedemiddag
Gr Nelus
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

20-11-2016 16:09

Ja nou ja ik ben zelf ook een digibeet.
Als hij dan refresht ende velden zijn weer leeg, staat er dan niet boven dat inloggen mislukt is door een bepaalde reden?

Ik heb een Samsung smart tv en een Samsung smartphone. Dan zou je denken dat die 2 te verbinden zijn maar zou niet weten hoe.
Vis is vis
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

20-11-2016 16:20

dat von ik ook wel apart... want idd er kwam geen melding... die tv dee gewoon alsof ze neus bloede , en ik mog en kon opnieuw inloggen , en dit bleef aan de gang.

Jaaaa je word vanzelf vinding rijk in dit soort dingen, dus ik dat ook geprobeerd , van me mobiel naar me tv , werkt normaal prima... maar nu nam ik het ook de tv niet kwalijk.

Dat was misschien teveel van het goede gevraagd... het werkte wel... maar niet naar behoren... mobiel onder de tv gelegd , hielp iets maar uiteindelijk werd het nix.

Het draaide net niet lekker soepel om er ontspannen van te genieten , dus maar snel de tablet op schoot gelegd en samen met het vrouwtje zitten kijken.... lache joh , die weet niet wat ze meemaakt met die Piel en MH holidays hahaha ADHD terreur (al viel deze nog mee von ik hahaha)

luitjes.... goedemiddag

Gr Nelus
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-11-2016 18:00

Een update van je smart tv ook al geprobeerd?

Groet, Peter

PS of een verlengde hdmi kabel van je pc naar je tv aanleggen(ligt aan positie hé), dan werkt het altijd!! :wink:
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

20-11-2016 19:55

Thanx voor de moeite Peter , ja update doet de tv auto , en had deze ook 1 x handmatig gedaan...

Ik ga er nu echt vanuit dat de site (het world wide web) wordt ondersteunt door me tv , maar het inloggen , en of het filmpje bekijken , het community artikel niet wordt ondersteunt door de tv....

Helaas pindakaas

Gr Nelus
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

20-11-2016 22:17

Is toch chill , om op een normale tv de KWO film(pjes) te kijken.... dacht ik hahaha
Uhm.., laptop, kabeltje, TV.

..Tenminste, zo doe ik het (met youtube films, DVD) als niet zo smart persoon met een niet zo smart TV :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Heijo de Vries
Berichten: 57
Lid geworden op: 20-05-2014 17:16

21-11-2016 10:01

Is het niet zo dat nadat je inlogt en dat alles bij jou gerefreshed wordt, dat je dan rechts bovenaan de site gewoon ingelogd bent, maar dat de site verder de inlogpagina laat zien?

Ik heb zelf ook een Samsung smart tv en heb al meerdere keren via de tv de films op KWO bekeken. Wel moet ik toekennen dat het inloggen ook bij mij niet zo soepel ging, maar het lukte wel altijd..

Wat verder wel opviel is dat ik niet kon scrollen naar de volgende pagina met films.. dus alleen de eerste pagina was zichtbaar en ik kon niet naar de volgende bladeren...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-11-2016 14:28

Uhm,.... misschien dat je het kan streamen met screen mirror of iets??

het is maar een idee he ;)

cheers.


ps: heb ook getest op me samsung en inloggen gaat inderdaad niet zoals het hoort..
Oja joh!!!
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

22-11-2016 13:10

Heijo de Vries schreef:Is het niet zo dat nadat je inlogt en dat alles bij jou gerefreshed wordt, dat je dan rechts bovenaan de site gewoon ingelogd bent, maar dat de site verder de inlogpagina laat zien?

ja idd , dan staat er rechts bovenin je bent ingelogd , en wanneer ik dan op het artikel UK klikte , moes ik weer opnieuw inloggen , paar x tegen beter weten in toch geprobeerd , helaas zonder resultaat :evil:


Heijo de Vries schreef:Ik heb zelf ook een Samsung smart tv en heb al meerdere keren via de tv de films op KWO bekeken.

AHHA!!!!!! het kan dus wel !! potverdorie , nou ben ik wel nieuwsgierig geworden.

Heijo de Vries schreef:Wel moet ik toekennen dat het inloggen ook bij mij niet zo soepel ging, maar het lukte wel altijd..

Vertel!! vertel !! in hang in je lippen whahaha leuk woord grapje :wink: :wink: :wink:
Hoe dan? Wat dee je anders?

R de Winter schreef:Uhm,.... misschien dat je het kan streamen met screen mirror of iets??

Nelus Man schreef:Jaaaa je word vanzelf vinding rijk in dit soort dingen, dus ik dat ook geprobeerd , van me mobiel naar me tv , werkt normaal prima... maar nu nam ik het ook de tv niet kwalijk.Dat was misschien teveel van het goede gevraagd... het werkte wel... maar niet naar behoren... mobiel onder de tv gelegd , hielp iets maar uiteindelijk werd het nix.


dusssss , nee helaas geen gewenst resultaat , maar meneer Winter,, toch bedankt voor je meedenken

En de rest trouwens ook , ik waardeer het thumbs up 8)

Gr Nelus
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

22-11-2016 13:13

Heijo de Vries schreef:Ik heb zelf ook een Samsung smart tv en heb al meerdere keren via de tv de films op KWO bekeken.

Ging jij dan met je smart tv op het web , naar de site .........
want daar gaat het mij om he , het gaat mij niet om of je het op tv heb gekeken.
Hdmi kabeltje van je laptop / pc (die ik allebei niet heb) die begrijp ik nog wel... nee ik bedoel echt internet van je smart tv


Bvd

Gr Nelus
Gebruikersavatar
Heijo de Vries
Berichten: 57
Lid geworden op: 20-05-2014 17:16

22-11-2016 19:35

Hallo Nelus,

Ja ik ging gewoon met mijn smart tv op het net naar de site, inloggen en het werkte..

Hetgene dat steeds fout ging bij mij met het inloggen, was dat ik mijn gebruikersnaam invoerde en dan terug wilde naar het scherm zodat ik mijn wachtwoord ook kon invullen. Dit ging iedere keer fout, want de site ging dan inloggen zonder dat ik mijn wachtwoord had ingevuld, dit lukte dus niet....
Hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen weet ik niet meer, maar het lukte wel...
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

24-12-2016 16:39

Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Nelus Man
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-02-2016 16:59

30-12-2016 12:28

Dank je wel voor je inzet Marco M :wink:

Het werkt alleen nog steeds niet bij mij.... maar niet getreurd.
Ik denk dat ik dat Google Chrome kastje ga kopen , dat zie ik wel zitten.

Gr.
Nelus
Plaats reactie