Bizarre vangsten?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

25-02-2016 20:43

Na al eens een hoed en een laars te hebben gevangen was het gisteren weer prijs.
Een ... dvd speler :o :o :o je houd het niet voor mogelijk wat mensen allemaal het water in kieperen.
We hebben er wel goed mee gelachen.
Hebben jullie ook zo wel eens rare vangsten? :o :o :o
dvdspeler (Custom).JPG
(79.2 KiB) 1659 keer gedownload
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

26-02-2016 06:38

:lol: :lol: Haha , en doet ie het nog :lol: :lol:
Nee, ik heb de nodige rotzooi "gevangen", maar buiten plastic zakjes, papier, ijzerdraad, winkelwagens, fietsen, en een koelkast, heb ik geen bizarre dingen als tv's of DVD spelers gevangen. :D

PS. ik heb in de auto standaard een inklapbaar anker met 10 meter touw eraan bij me

Frenk

** RUIM JE ROTZOOI OP! **
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-02-2016 07:50

Krijg nou tieten,... deze is van mij ik was hem al kwijt :P
maaruh zat er nog een vis dvdtje in of niet hahaha...

cheers.

Ps: frenk je zegt wel geen bizarre dingen, maar een koelkast vind ik toch aardig bizar.....
Oja joh!!!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

26-02-2016 08:53

Tja, veel struiken bij (afgelegen) plassen en weteringen worden gebruikt als vuilstortplaats, en niet alleen in de struiken. Deze week nog als item in het journaal: boswachters zijn tegenwoordig ook vuilopruimers.....
En zo'n koelkast in het water, met al die giftige stoffen erin, dat wil je niet hebben in je water. Daarbij komt dat zo'n groot wit ding "altijd" opvalt en zichtbaar is onder water, en een giftig obstakel vormt.

Dus: anker erbij, trekken en sleuren en de gemeente bellen (tip: milieu-ambtenaar) en het wordt afgevoerd. Ik heb ook al meerdere kliko's uit het water gevist. Al dan niet door vandalen of harde wind.
Zie : https://carpphotopassion.wordpress.com/ ... #more-2288

Ieder doet zijn best er een schoner milieu van te maken .... :)
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-02-2016 09:22

Ik had eens een jochie van een jaar of 14 aan een rapala, 2 haken vlak onder zijn oor, 1 dwars door zijn oor!
Stond stilletjes ineens achter me, en laat ik nou net een ver worp je willen maken zeg 8) of bedoelen we dat niet hier hehe
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

26-02-2016 12:32

Een .22 blijft nog wel mijn meest bizarre vangst.
Volgens mij bestaat er trouwens al wel zo'n topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

26-02-2016 20:31

Heb nog gevist naar Korda Underwaterdvd's maar helaas :D :D :D
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Michel Mester
Berichten: 486
Lid geworden op: 14-04-2014 15:18

26-02-2016 22:29

Heel veel plastic tassen,vuilniszakken eenden,meerkoeten en mezelf :P
Kansloos gezeik!
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

27-02-2016 11:54

Ik heb eens een deel van een menselijk geraamte gevangen. Een paling was door het gat van een bekken gekropen en dat haalde ik boven. Het was ergens in het Biesbos gebied, en ik bedacht dat het mogelijk met de watersnoodramp te maken heeft gehad. Wel bizar toch?
siemen post
Berichten: 215
Lid geworden op: 22-01-2016 10:23

27-02-2016 17:42

heel lang geleden!
als kleine jongen mocht ik vissen op een kleine put, waar vuilnis wagens mochten dumpen.
ik met mn maatje daar spinvissen.
aan de kant, waar dus gedumpt werd, vonden wij menselijke bot resten en schedels onder kaken...etc..
wij vonden gaaf, en mee naar huis genomen.
thuis, vonden ze dit wel heel erg vreemd!en moest het weer terug brengen.na enig speur werk van mijn vader, bleek dat een gemeente hier verder op,
een oude begraafplaats had geruimd,
en hier dus terecht is gekomen.
dit vond ik toen der tijd wel heel erg bizar!
de put is inmiddels gedempt, en bestaat niet meer.
wel weet ik dat een aantal vissers, een schedel thuis hebben liggen.

en verdomd!! het was wel een top stek. :o
Gebruikersavatar
Antoinette zuidinga
Berichten: 148
Lid geworden op: 10-12-2010 14:32

04-03-2016 21:16

siemen post schreef:heel lang geleden!
als kleine jongen mocht ik vissen op een kleine put, waar vuilnis wagens mochten dumpen.
ik met mn maatje daar spinvissen.
aan de kant, waar dus gedumpt werd, vonden wij menselijke bot resten en schedels onder kaken...etc..
wij vonden gaaf, en mee naar huis genomen.
thuis, vonden ze dit wel heel erg vreemd!en moest het weer terug brengen.na enig speur werk van mijn vader, bleek dat een gemeente hier verder op,
een oude begraafplaats had geruimd,
en hier dus terecht is gekomen.
dit vond ik toen der tijd wel heel erg bizar!
de put is inmiddels gedempt, en bestaat niet meer.
wel weet ik dat een aantal vissers, een schedel thuis hebben liggen.

en verdomd!! het was wel een top stek. :o


Allemaal lijkenpikkers :lol:
sportvissers zien altijd de zon in het water schijnen
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

06-03-2016 14:57

Beste,
Buiten plastieken zakjes wel al eens tijdens een verre worp....begon mijn lijn opeens nog eens te versnellen :o ....een meeuw had mijn aas opgepikt in de lucht!...heb deze na een tijdje kunnen binnenhalen en van de haak kunnen ontdoen...was wel een heel gedoe want deze was heel agressief en pikte constant in mijn hand en vingers :lol:
Mvg Peter
Ps:peter...de vissen gaan dit absoluut niet zo tof vinden dat jij nu hun favoriete dvd speler uit het water hebt gehaald....wat moeten ze nu met al die Korda dvd's....en met de breedbeeld tv die daar nog ligt...zonder kabel of satteliet!? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

06-03-2016 16:54

peter cooreman schreef:Beste,
Buiten plastieken zakjes wel al eens tijdens een verre worp....begon mijn lijn opeens nog eens te versnellen :o ....een meeuw had mijn aas opgepikt in de lucht!...heb deze na een tijdje kunnen binnenhalen en van de haak kunnen ontdoen...was wel een heel gedoe want deze was heel agressief en pikte constant in mijn hand en vingers :lol:
Mvg Peter
Ps:peter...de vissen gaan dit absoluut niet zo tof vinden dat jij nu hun favoriete dvd speler uit het water hebt gehaald....wat moeten ze nu met al die Korda dvd's....en met de breedbeeld tv die daar nog ligt...zonder kabel of satteliet!? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


zal ze eens fotograferen boven mijn cradle als goedmakertje :lol: :lol: :lol:
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Plaats reactie