Bende in de bioscoop

mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 18:15

@Rik,

Je kunt altijd wel weer iets vinden waar het nog erger is, komt op het zelfde neer dat wanneer iemand zijn been gebroken heeft hij eigenlijk mazzel heeft, er zit immers geen tumor in en hoeft dus niet geamputeerd te worden..
Ik zou je nu uit kunnen gaan leggen waarom vuil achter laten een van mij grootste ergernis is binnen de huidige karpervisserij maar tegen zoveel dommigheid wil ik niet in gaan..
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-01-2016 18:23

Wij deden vroeger eerst winegums on onze mond zodat ze lekker nat en plakkerig werden en daarna vlogen ze de hele bioscoopzaal door.. en dit was nog niet eens heel erg gezien de andere dingen welke wij flikten zoals een tram vol met traangas / poepgas bij het uitstappen, tramhaltes met de grond gelijk maken. Hele wijken de lantaarn palen uittrappen, hele straten zijspiegels van auto's eraf slopen,telefoonhokjes opblazen met bompijlen/vuurwerkbommen etc etc etc

Aso he? Dat van Rik is kinderspel

Maar ja ik heb dan ook 7,5 maand in een jeugdgevangenis en 3,5 jaar op internaat gezeten :o

Shit happens.

Sinds 2002 ben ik een brave burger hoor. En zit sinds 2001 op kantoor geschoren en wel met overhemd aan voorbeeld burgertje te zijn. Zijn net mensen he die karpervissers?
Iedereen kan zomaar een hengel kopen... zou verboden moeten worden !

:-?
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 18:29

Leuk voor jou Michel dat je vroeger zo vreselijk stoer was, maar met welk nut wil je ons dat in deze topic laten weten?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-01-2016 18:33

mark bres schreef:Leuk voor jou Michel dat je vroeger zo vreselijk stoer was, maar met welk nut wil je ons dat in deze topic laten weten?


Dat ik het met Rik eens ben en niet van schijnheiligheid hou en het gros hier een stelletje zeikerds en aanstellers vind.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-01-2016 18:34

mark bres schreef:@Rik,

Je kunt altijd wel weer iets vinden waar het nog erger is, komt op het zelfde neer dat wanneer iemand zijn been gebroken heeft hij eigenlijk mazzel heeft, er zit immers geen tumor in en hoeft dus niet geamputeerd te worden..
Ik zou je nu uit kunnen gaan leggen waarom vuil achter laten een van mij grootste ergernis is binnen de huidige karpervisserij maar tegen zoveel dommigheid wil ik niet in gaan..


Beetje jammer dat je op de man moet spelen droeftoeter.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-01-2016 18:35

Niks stoers aan trouwens
Ik heb de prijs betaald voor mijn gedragingen vroeger.
Maar ik doe niet alsof ik heilig ben zoals de meesten hier
het vissen heeft mij wel enorm geholpen weer een beetje tot rust te komen na die wilde tijden.
eigenlijk zouden ze ex criminelen een visvergunning moeten geven als ze terugkeren in de maatschappij, vissen werkt veel beter dan maatschappelijk werk 8) :D
Laatst gewijzigd door michel Tja op 20-01-2016 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

20-01-2016 18:47

Beetje jammer dat je op de man moet spelen droeftoeter.



Precies, jammer dat het niet meer over de inhoud kan gaan Mark.

zucht... Iets over normen en waarden, net zoals het opruimen van je eigen puinzooi.....
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

20-01-2016 18:55

Iedereen is schijnheilig. Vooral de serieuzere vissers.

Geef nou eerlijk toe, wie vist er nooit op stekken waar het niet mag?
Nog nooit buiten het nachtvis seizoen(juni, juli, augustus) gevist?
Wildplassen/poepen.
En ga zo maar door.

Ik weet wel dat ik elke week een prent kan krijgen :D.
Gebruikersavatar
Thomas v Hastenberg
Berichten: 104
Lid geworden op: 21-12-2014 19:46
Locatie: Een of ander dorpje in Brabant

20-01-2016 19:07

Tja, het blijft inderdaad een kwestie over normen en waarden. Ikzelf zit dan nu in de puberteit. 3 gymnasium qua school, maar zelfs dan merk je nog verschil met atheneum, 2 talen verschil en een enorm ander publiek. Het wordt indd steeds vaker normaal gevonden, maar mijn vrienden gooien bv. ook niks op de grond, stukje manieren die je aangeleerd zijn.. En ja zeker we hebben t allemaal gedaan. Ik weet bv. dondersgoed dat je op een lokaal watertje midden in t dorp niet mag vissen, maar oh die spiegeltjes zijn zo mooi en in 30 cm water en ze letterlijk gwn kunnen aanraken. Dan komt de wijk-agent die je het bordje laat zien waarna jij natuurlijk ontkent het gezien te hebben. :lol:
We hebben allemaal wel wat dingen expres gedaan. Maar alsnog vind ik dat het iets is wat je aangeleerd wordt.

P.S. Nerd ben ik zeker bij lange na niet, maar ik ruim t afval langs de waterkant van een ander ook gewoon op.

Gr. Thomas
Gewoon genieten van t leven, Enjoy!

PB Schub: 26 pond
PB Gras: 17 pond

Snoek: 78 cm riviersnoek
Baars: 30 cm
Brasem: 60 cm
Zeelt: 54 cm
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

20-01-2016 19:18

Wat heeft het ermee te maken dat je gymnasium doet en dat die wel alles weggooien? Ken zelf zat mensen die gymnasium gedaan hebben en alsnog hun troep zo op de grond gooien. Heb zelf 3 jaar havo gedaan en laatstje jaar mavo. al mijn vrienden gooiden ook alles gewoon in de prullenbak.
Heeft het dan te maken met opleidingsniveau?
Denk het niet!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-01-2016 19:55

iedereen is anders,andere achtergrond,ander opleidingsniveau (soms zelfs geen opleiding),andere denkwijze.de een komt uit een welgesteld gezin met goede fatsoensnormen ,de ander zoekt de straat/waterkant op om aan het gezin te kunnen ontsnappen maar uiteindelijk bepaal je zelf wat je met je leven doet,gelukkig kan dat hier in NL

een utopie bestaat niet, en constant iedereen en de wereld te willen verbeteren zal meer frustratie dan resultaat opleveren imo

een beter milieu begint bij jezelf en die overdreven bemoeienis van tegenwoordig levert weinig resultaat op,op de frustraties na dan.

maw bemoei je met jezelf en laat het goede voorbeeld zien en hopelijk open je bij iemand de ogen

@John, heb je demonstratief in de bioscoop iedereen laten zien hoe het wel moet met een vuilniszak op je schouders,mensen aangespoort mee te helpen ?

dat dacht ik al...
lucht lekker op he zo een zeik topic? jammer alleen dat het zo nutteloos is.
ook jammer dat er met geen woord over de inhoud van de film gesproken wordt..

net mensen die karpervissers... bizar gewoon.... :o
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-01-2016 19:57

damian ripson schreef:Iedereen is schijnheilig. Vooral de serieuzere vissers.

Geef nou eerlijk toe, wie vist er nooit op stekken waar het niet mag?
Nog nooit buiten het nachtvis seizoen(juni, juli, augustus) gevist?
Wildplassen/poepen.
En ga zo maar door.

Ik weet wel dat ik elke week een prent kan krijgen :D.


Bij dit lijstje heb ik dan weer een voledige score!
Voormij zit er een verschil tussen op mijn bootje een nachtje buiten het seizoen vissen en moetwillig dingen slopen of er een teringzooi van maken. Maar inderdaad het mag allebei niet.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

20-01-2016 20:01

Michiel Pilaar schreef:Beste R.

Ik vind je reactie een beetje vreemd en inhoudelijk niet zo sterk... Pannenkoek?

Uiteraard is de zaal bewust afgehuurd. Blijkbaar verloren een aantal mensen hun fatsoen. Nogmaals: vervelend dat dit is gebeurd. Of dit inherent is aan de hedendaagse Nederlander of karpervisser: in die discussie ga ik me niet mengen. Immers, dat is iets waar we toch niet uitkomen :wink:

Gr. Michiel


Reactie is niet vreemd hoor zit gewoon beetje te fucken... en dan hoeft het ook niet inhoudelijk sterk te zijn toch???
En Soms worden sommige uitspraken anders gelezen dan bedoelt, verder ga ik er ook niet op in......en pannenkoek is gewoon een pannenkoek no offence hoor ; ) of vind je wentelteefje beter haha... come on dont take it al to serious.

Cheerio..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-01-2016 20:59

Nu allemaal je muil houden, heb gisteravond "de Tarentino" in de bios bekeken, toppertje weer uiteraard, maar wat schetste mijn verbazing bij het verlaten van de zaal!!!???

Blijkbaar zijn niet alleen karpervissers hersenloos.
Bij een een volgende meeting Michiel, ff een nawoord en heb jij een goed vaderschap getoond!!

Groet, Peter

ps ik was niet de enige karpervisser die die avond the hatefull eight bekeek, kwam een gozer naar me toe en vroeg vis jij op karper!!??
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 21:58

Rik koster schreef:Beetje jammer dat je op de man moet spelen droeftoeter.


Die heb ik verdiend Rik, ik lees nu na een paar borreltjes(tennis avond) mijn en jou reactie nog eens terug en moet je eerlijk bekennen dat mijn reactie naar jou toe te kort door de bocht en te makkelijk (impulsief) is geweest.
Mijn reactie komt ook voort uit frustratie wat ik tijdens het vissen mee gemaakt heb op bepaalde wateren met als gevolg nachtvis verboden of dat je met de nek aan gekeken wordt voor het simpele feit dat je ook op karper vist.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-01-2016 22:33

Peter van Loo schreef:Nu allemaal je muil houden, heb gisteravond "de Tarentino" in de bios bekeken, toppertje weer uiteraard, maar wat schetste mijn verbazing bij het verlaten van de zaal!!!???

Blijkbaar zijn niet alleen karpervissers hersenloos.
Bij een een volgende meeting Michiel, ff een nawoord en heb jij een goed vaderschap getoond!!


Groet, Peter

ps ik was niet de enige karpervisser die die avond the hatefull eight bekeek, kwam een gozer naar me toe en vroeg vis jij op karper!!??


Rustaaaaaag
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

21-01-2016 12:47

Word tijd dat de dooi intreed!
Gebruikersavatar
Thomas v Hastenberg
Berichten: 104
Lid geworden op: 21-12-2014 19:46
Locatie: Een of ander dorpje in Brabant

21-01-2016 13:24

Inderdaad Martijn.
Ik probeer alleen te zeggen dat t een stukje waarden en normen zijn die je zelf thuis mee hebt gekregen! Het is jammer, maar geef zelf dan t goede voorbeeld.. Ik ga hier verder niet op reageren.
Nu maar even opletten in de les :roll: en dan dadelijk naar mn lokale putje :wink:

Gr. Thomas
Gewoon genieten van t leven, Enjoy!

PB Schub: 26 pond
PB Gras: 17 pond

Snoek: 78 cm riviersnoek
Baars: 30 cm
Brasem: 60 cm
Zeelt: 54 cm
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

21-01-2016 20:47

Hoi Mark,

Deels heb je gelijk. Toen ik nog een KSN pet ophad en Regio Noord-West Nederland runde met Dave en later met Edward hebben we bijv. de Ringsloot teruggekregen in de vergunning. Ik dacht, vorig jaar, het is tijd voor een nachtvergunning en een derde hengel. Gaat dus niet door. Er zijn dus weer klootzakkies geweest, die de boel weer hebben verziekt. Vuil, met de auto de weilanden inrijden etc.
Noem maar op. Heb 5 man laten royeren vorig jaar. Ik was er klaar mee.
Toen zag ik dit in de bios en toen kon ik het niet laten.
Een doel is ook om een stukje bewustwording te kweken.

Groetjes John
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

21-01-2016 21:11

helemaal gelijk John,niemand kan mij met enig argument overtuigen,slechte jeugd,opleiding etc,ruim gewoon je eigen zooi op,
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

21-01-2016 21:20

Henk wat heeft de opleiding in vredesnaam ermee te maken?
Er zijn zat gasten zonder opleiding die ook al hun zooi opruimen?

Het gaat vooral om de opvoeding die ze thuis meekrijgen.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-01-2016 21:42

Het gaat om iemand zn eigen daden.
En ik weiger aangesproken te willen worden op een ander zn daden
Iedereen kan stigmatiseren wat ze willen maar een ieder is verantwoordelijk voor zn eigen daden en daar heeft een opleiding of pappie en mammie niks mee te maken.
Het over een kam scheren van grote groepen mensen slaat nergens op. (Voetbalsupporters,asielzoekers,karpervissers,houseparty bezoekers,moslims,kleurlingen,mensen met een bepaalde achtergrond etc) het is altijd de groep die de sjaak is door daden van een enkeling,dan kunnen ze net zo goed alles verbieden. .
En buiten in de natuur zijn er ook veel andere groeperingen die hun zooi niet opruimen.
Ik voel me dan ook totaal niet aangesproken en als iemand wat te zeuren heeft langs de waterkant moeten ze maar met bewijs komen.en ik ruim ook niet de troep van een ander op, tenzij het gevaar oplevert voor de dieren die er komen (visdraad,haken,netten,touw,biernetjes etc) en wens er ook niet op aangesproken te worden, zij ze nu helemaal besodemieterd?!?
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

21-01-2016 22:25

Jawel Michel, een pappie of mammie (wie anders) hebben er toch wel wat mee te maken. Ik kom uit een gezin van 10 en niet eentje is aan de aandacht kunnen ontsnappen.
De complete groep straffen helpt ook wel iets, maar dan moet het ter plekke gebeuren in zo'n zaal.
Als de hele groep pas de zaal uit mag als de zooi van het individu opgeruimd is dan gaan ze denk ik nog wel wat zelf regulerend te werk.

En ja, er zijn er veel en te besodemieterd.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-01-2016 23:17

Wat "wij" nodig hebben is gewoon een veel hogere contributie, meer contoles,vorderingen ,de schandpaal en de lange lat
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
janet van der hoff
Berichten: 331
Lid geworden op: 29-01-2013 21:55

22-01-2016 00:09

Ik ben het er ook niet mee eens dat mensen rommel achterlaten aan de waterkant.
Maar wie van jullie mannen heeft er ooit in de vrije natuur een wippie gemaakt, een knoop in het rubbertje gelegd en stiekem in de bosjes gegooid?
FOEI
Wil je 1 week gelukkig zijn ga dan trouwen,
wil je je leven lang gelukkig zijn ga vissen