Najaarsoffensief

Plaats reactie
Rick Snelders1
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-11-2015 22:58

02-11-2015 23:07

Na een tijd, wat zeg ik: het hele jaar geen karper in handen gehad te hebben, begint het toch weer te kriebelen. En heb ik besloten vrijdag een nachtje achter de hengels te verblijven.
Ik heb een, voor mij bekend water uitgekozen. De stek heb ik al eens eerder bevist en ook vis gevangen. Lekker makkelijk, vanuit de auto vissen, gelukkig heb ik een ruime auto. En als ik de banken plat gooi heb ik een ruime slaapplek. Dit alles ter bevordering van de bagage natuurlijk!
Mijn plan is: elke avond (vanavond begonnen) ruim 1,5 kg bollen te voeren met een goede flavour erover. En dan 1 nachtje zitten en kijken wat het oplevert.
Ik ben benieuwd, willen jullie dat ik jullie op de hoogte houd? :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

03-11-2015 05:39

Rick in ben echt op van de zenuwen wat dit gigantische OFFENSIEF allemaal ter weeg gaat brengen. Als het goed loopt pak je dan nog een nacht of wordt dat te gek?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-11-2015 06:43

Ligt eigenlijk geheel aan welk type water je vist, en dan met name of er wat diepte is, en of er een goed bestand aan vis op zwemt.
De ondieper wateren zijn toch al flink afgekoeld en dan (kan) die 1.5 kilo al snel te veel zijn, hoeft uiteraard niet.
Ook wel handig om te weten wat er zoal in je boilie verwerkt zit mbt de spijs vertering die niet al te rap meer door loopt met temperaturen rond de 10 graden, een flavour zou ik persoonlijk vervangen voor bijvoorbeeld csl. Zo verhoog je je voedingswaarde en de verteerbaarheid van je aas en attractieve aspect.ook de diameter van je aas zou ik klein houden tot een max van 15 mm en een groot oppervlakte aanvoeren.zo creër je dat de vis niet stil gaat liggen en dat je meer vis aan zult trekken.
Al met al laat maar weten hoe het je vergaan is, als ik denk welke Rick je bent, en op welk water je dit gaat toepassen denk ik dat je te veel voert, het water welke ik denk dat je bevist ligt de vis al behoorlijk stil, maar het blijft v (g)issen
robertino smith

03-11-2015 06:50

:lol: Het is de Rick wie je denkt, dat je daar tijd voor hebt :wink: elke avond voeren!!! Van mij mag je ze vangen 8) .

Groet.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

03-11-2015 07:12

Rick Snelders1 schreef:Ik ben benieuwd, willen jullie dat ik jullie op de hoogte houd? :-)

Maak me gek :P
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

11-11-2015 21:05

Volgens mij heeft Rick zitten slachten maar houd ie het stil!!! :lol:
Let op slagboom !
Plaats reactie