Ze doen het weer

janet van der hoff
Berichten: 331
Lid geworden op: 29-01-2013 21:55

24-09-2015 21:51

Geld en een mooie kont, draait heel de wereld op rond.
Wil je 1 week gelukkig zijn ga dan trouwen,
wil je je leven lang gelukkig zijn ga vissen
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

24-09-2015 21:54

Beste stuurvrouw staat aan wal. :D Inmiddels zijn ze naar 3 gezakt. Wat volgens mij zegt dat het op hun stek alleen wat eerder op gang kwam. Commentaar is er altijd op alles. En in de huidige tijd dankzij internet sneller en meer. Maar inhoudelijk niet beter.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

24-09-2015 22:18

Of ze worden nu in de gaten gehouden wbt uitvaren :lol: :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!
lusix luyk
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-02-2015 16:09

27-09-2015 14:14

Wat ken iedereen zich weer druk maken. En wel leuk dat het altijd de zelfde zijn die de boel afzeiken als het niet op hun manier komt of buiten hun bereik legt.
Is toch een leuke promotie voor NL als die meiden winnen.
Als je er niet tegen kan dat een ander zo veel succes heb dan kom je zelf het nodige tekort.
Als we nou allemaal lekker gaan vissen en van in plaats elkaar afzeiken elkaar gewoon mooie vissen gunnen.
Iedereen heb zijn eigen invulling van zijn hobby. Laat dat lekker zo.

Sorry voor deze inval.
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

27-09-2015 18:47

Lusix luyk als je het thuis vanaf de bank volgt dan kan het als zeikeb overkomen. Ik heb het dit jaar vanaf de waterkant meegemaakt als marchall. Er word al gauw verder gevist dan 250 meter. Die dames ook. Niet in mijn sector maar wel geholpen om ze te kunnen pakken.

Waarom zou je met licht uit uitvaren als het donker is? Licht is verplicht tijdens de wedstrijd. Deelnemers doen er ook echt alles aan om elkaar erbij te naaien, geloof mij maar. Heel de dacht controle en toch is er een moment dat je bezig bent dat je het niet kan controleren. En.wat denk je van dynamite en.shimano teams? Die gaan ze echt geen gele kaart geven en al helemaal geen rode kaart.is de hoofdsponsor ross doet er alles aan om die gewoon door te laten vissen.

Het is heel leuk om daar als marchall rond te lopen en.geseik op te lossen en zou zo weer gaan volgend jaar. Maar het is allemaal gewoon doorgestoken kaart.
marinus gaasbeek
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-05-2003 02:00
Locatie: enschede

30-09-2015 01:09

Hoi,

Ja, ik wil toch graag mijn gevoel kwijt als ik deze reacties lees. Bert, je bent er weer in geslaagd reacties los te krijgen... complimenten ...lang niet gesproken ..alles goed met je? Het gaat je goed in alle opzichten!
Mijn gevoel bij dit onderwerp
De reacties die hier zijn geplaatst , zullen misschien voor een deel mogelijk berusten op waarheid, of iets wat daar op lijkt. Ik oordeel niet want veroordelen is dan al snel het geval.
Ik heb Bianca ontmoet bij de kleigaten van Smulders. Ze was daar toen aan het vissen met een vriend. Mijn zoon, Roel en ik, kregen daar al snel contact met dit stel. Ze hadden een kano bij zich, was grappig.
Ik weet niet hoe lang dit geleden is, maar ik denk zeker een jaar of tien terug.
Geloof me Bianca kan echt wel een rig knopen. Ik weet dat ze verstand van zaken heeft als het op het karper vissen aan komt. Ik ben 64 jaar en vis al lang op karper. Maar geloof me , ik doe haar ernstig tekort als ik zeg dat ik beter ben.
Waarom zijn we niet blij met dit tweetal? Zetten het vissen van vrouwen op de kaart toch!
Rinus
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

30-09-2015 08:22

Tuurlijk weten ze wat ze doen. Heb er mee gesproken op het wcc dit jaar. Ze kunnen echt wel vissen, maar ik betwijfel of ze nog steeds 2e waren geweest als ze niet voorbij de 250 meter vissen. Dit geld trouwes niet alleen voor hun maar voor meerdere stekken dje veel verder vissen
marinus gaasbeek
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-05-2003 02:00
Locatie: enschede

01-10-2015 00:20

Bianca en Lizette,

Vis lekker door, doe jullie ding.
Trek je niet teveel aan van sommige reacties.
Een topsponsor doet wonderen ... ja.. misschien is dat zo. Bij Formule 1 is dat zeker het geval. Misschien hier ook.
Maar trek je niets aan van luitjes die jullie hier veroordelen. Sorry, maar ik bespeur een hoop
afgunst.
Misschien reageren deze personen zo heftig, omdat ze graag zelf hadden willen deelnemen aan dit evenement, maar geen sponsor hebben kunnen vinden.
Ik ben boos, heb een paar biertjes op, dus ik stop met reageren.
Voor de mensen die nogal negatief reageren op deze dames heb ik een aantal adviezen.
Zorg dat je een topsponsor vindt .... laat wel zien dat je kunt vissen.
Vaar de lijnen niet te ver uit, mocht het al zo zijn dat je een sponsor hebt gevonden.
We hebben allemaal dezelfde passie...ik vind negatieve reacties er niet bij passen.
Ja, ik ga nu echt stoppen.
Ik ben trots op jullie!
Rinus
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

01-10-2015 01:16

Marinus

Zeker geen afgunst vanuit mijn kant. Gun het ze van harte, maar er moet wel eerlijk gevist worden. En.het is zeker niet alleen lizette en bianca die te ver varen er zijn er zoveel meer. Maar als je moet winnen.door verder te vissen vind ik onsportief. Je kan.jezelf pas eerlijk een winnaar noemen als je je ook aan.de regels houdt.
Ze kunnen zekers ook wel vissen trouwens heb met ze gesproken en zijn stik aardige dames, maar om zo een competitie te winnen vind ik niet kunnen.

Kijk naar stek 11 en 12 die waren savonds voorbij de afstandsboei gegaan. Vaarde recht voor de stokken van peg 14 die naar rechts stonden. Vanuit 11 en 12 kwam het verhaal precies weer andersom. Peg 14 ging veelste ver. En zo bleef het doorgaan.

De afstand word gedaan voor andere stekken als ze tegenover elkaar zitten. Maar dan moet het niet zo zijn dat als wanneer een team niemand tegenover zich hebben zitten op 300 a 400 meter mag vissen.

Als je ooit de kans krijgt om marchall te zijn pak je kans zou ik zeggen en maak zelf mee hoeveel en hoevaak de afstand limiet ovschreden word. Achter de pc is het altijd makkelijk lullen hierover, maar als je zelf marchall bent geweest merk je wel hoeveel gezeik het is. Even als voorbeeld. Als stek 2 vangt en 1 en 3 niet gaan ze al gauw controleren waardoor dat komt. Komt het door de afstand kan jij mooi je nachtrust opgeven.om te kijken snachts. Varen ze net licht uit.kun je al niet meer meten in.het donker.
marinus gaasbeek
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-05-2003 02:00
Locatie: enschede

01-10-2015 22:10

Hoi Damian,

Ik hoef zeker geen marchall te worden, om te weten dat er regels worden overschreden bij wedstrijden. Ook ik heb in het verleden wel eens de controleur gespeeld bij wedstrijden.
Maar, zodra als het om deze twee dames gaat .... niet het eerste topic hier, proef ik afgunst.
En dat verdienen ze niet. Mochten ze vissen verder dan de toegestane afstand, gewoon einde wedstrijd voor de vissers die dit doen! Ja, ook voor dit tweetal!
Als er niets wordt gedaan omdat de dames toevallig bij een sponsor zitten die het bestaan van dit soort wedstrijden mogelijk maken.
Stel dan de organisatie aan de kaak! Maak bekend dat ook bij dit soort wedstrijden het geld bepaalt wat er gebeurt.
Maar laten we stoppen met het afkraken van toch deskundige vissers, want dat zijn ze.
Een ander advies. Word nooit marchall bij dit soort wedstrijden, als je niet kunt optreden tegen wantoestanden.
Groetjes
Rinus
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

01-10-2015 23:12

Rinus zeker geen afgunst vanaf mijn kant. Ze kunnen wel degelijk goed vissen en gun het ze ook zeker wel als ze eerlijk spelen.
Over het advies rinus voor een deel gelijk als je niet op wilt treden als ze de regels negeren. Maar dat is niet altijd mogenlijk. De dames zaten niet in mijn sector maar van 2 klasgenoten van mij. (Sector 1) ik zat zelf sector 2. Wat ik uit probeer te leggen is dat het bijna niet te controleren valt.
Pak even peg 12 om de dames met rust te laten. De marchalls van sector 1 sliepen op peg 0. Eer dat de marchalls bij de stek waren was het al 15 min later. Je krijgt pas een belletje als ze voorbij de boei gaan. Binnen 15 min hebben ze allang de rig geplaatst en terug gevaart. Kan je dus niks tegen doen aangezien je geen hard bewijs hebt.
Ik heb foto's gezien waarbij peg 11 of 12 voorbij de boei is als je de foto bekijkt. Met de headmarchall overleg gepleegd en met sector 1 marchalls.
De headmarchall zei je kan alleen een waarschuwing geven want je hebt de adstand niet gemeten en foto's kunnen vanuit zo'n hoek genomen zijn dat het alleen zo lijkt.
Zou naar al te graag ertegen optreden, maar is vaak gewoon niet mogenlijk. Aangezien je niks kan doen zonder hard bewijs.
marinus gaasbeek
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-05-2003 02:00
Locatie: enschede

01-10-2015 23:44

Damian,

Ik heb het gevoel echt wel dat je serieus bent.
Dat lees ik wel uit de dingen die je schrijft.
Maar ik reageer meer op reacties van anderen.
Damian, het ga je goed en vang nog een hoop mooie vissen.
Fijn weekend.
Rinus
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

02-10-2015 08:16

Rinus

Moet nog werke dit weekend. Heb pas zaterdag avond vrij. Gij ook een.goed weekend. En veel succes als.je gaat vissen.