CarpZwolle 2016 3 daagse

Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

31-01-2016 18:45

Zo het zit er weer op. Bij deze mijn complimenten voor de organisatie. Goed om te zien dat er serieus naar de problemen van vorig jaar was gekeken. Er is echt alles aan gedaan om de beurs naar een hoger level te tillen.
En dat is in mijn ogen gelukt. Groeten van zomaar een bezoeker.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

31-01-2016 19:21

Was dit jaar inderdaad een stuk beter geregeld! Geen lange wachtrijen en opstoppingen!

Mijn complimenten!
Gebruikersavatar
Ivo Smeets
Berichten: 113
Lid geworden op: 29-12-2007 20:33
Locatie: Elsloo

01-02-2016 18:46

Wat extra pinautomaten zou geen overbodige luxe zijn. Scheelt weer wachttijd.

En wat meer keuze in eten tijdens de lunchtijd vind ik wenselijk. Vette hap is aan mij niet besteed.

Grtz
Weinig tijd is ook tijd!
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

01-02-2016 19:28

Je kan bijna bij elke stand pinnen toch? Voortaan even wat meer cash meenemen dus :wink:

Ik vond de beurs echt helemaal top. Buiten het feit dat ik voor het eerst zelf op de stand van TTB baits heb gestaan en daar echt van heb genoten, vond ik duidelijk merkbaar dat de keus om de beurs een 3 daagse te maken een goed keus was. De vrijdag was een rustige maar gezellige dag met ongeveer 4500 bezoekers. Iedereen kon overal makkelijk bij en hadden tijd voor een praatje. De zaterdag en zondag waren een stuk drukker maar nog steeds was het voor alle bezoekers goed te doen (naar mijn mening)
Heb zelf geen grote aankopen gedaan, maar wel wat klei materiaal gekocht. Na jaren denken van dat komt wel, ben ik eindelijk lid geworden van de KSN.
4 dagen beurs is knap vermoeiend maar het was het waard. Leuke mensen gezien en gesproken. Zowel bekende als onbekende. De sfeer onderling ( wat toch belangrijk is ) was top.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

01-02-2016 20:12

Grootste minpuntje was toch wel bij de hal van kwo.
Daar had de frietboer ff ze vet laten overlopen, wat een lucht zeg !!
Ik dacht dat pilaar ze flavour potje had open getrokken :P
Al met al was het zeker wel gezellig, 2 mooie vbk rijen karpers gekocht van een kilo per stuk voor in de vijver van me maat, sorry ksn maar daar konden jullie met die guppies niet aan tippen :wink:
Maar goed, ben wel al flink wat jaren lid van de ksn, dat maakt het dan weer goed toch....

Alleen het parkeren blijft toch een moeilijke situatie daar, parking is zo vol heb ik het idee
jorrit vander linden
Berichten: 67
Lid geworden op: 03-03-2008 23:23

02-02-2016 00:15

Rik koster schreef:Grootste minpuntje was toch wel bij de hal van kwo.
Daar had de frietboer ff ze vet laten overlopen, wat een lucht zeg !!
Ik dacht dat pilaar ze flavour potje had open getrokken :P


Dat waren toch de nieuwe cc moore bollen die je rook, deed me denken aan de oude hutchinson shellfish sense appeal, misschien was daar een porje van gesneuveld.
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

02-02-2016 17:10

Uit eindelijk toch gegaan,.en genoten,.alleen die boilieboeren mijn hemel ze hebben allemaal zogenaamd goud in handen.
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

03-02-2016 19:27

Het was inderdaad allemaal goed geregeld en een prachtige beurs!
Veel standen met goede informatie en leuke producten. Zelfs hier en daar kon je nog wat extra korting krijgen bovenop de beursprijs op sommige artikelen.
Wat me wel weer opviel is het grote aantal rommel en vuilnis dat er op de grond gegooid werd.
Op de parking werden er gewoon hopen kartonnen dozen achtergelaten van de producten die mensen gekocht hadden. Ronduit triest!
Ik vraag me af of de mensen die dit doen ook hun stekken zo achter laten?
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

03-02-2016 20:08

Is tegenwoordig allemaal gewoon. Als je er wat van zegt ben je een schijnheilig want je doet zelf ook wel eens wat. Lees het bioscooptopic maar.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

03-02-2016 22:52

Dennis Slagboom schreef:Is tegenwoordig allemaal gewoon. Als je er wat van zegt ben je een schijnheilig want je doet zelf ook wel eens wat. Lees het bioscooptopic maar.


Ik heb dat topic gelezen en ik vind het jammer. Er wordt al een hele voorstelling voorzien, en dan maken de mensen en nog een zooitje van. Het is gewoon jammer en triest om te zien, hoe de natuur volgedumpt wordt met troep van mensen die te lui zijn om het mee naar huis te nemen en daar in de vuilnisbak te gooien. Of omdat ze te gierig zijn om even een 10tje neer te tellen om dingen naar het recyclagepark te brengen indien het om grotere afvalhoeveelheden gaat.

Maarja, wie ben ik he? ...
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.