Na jaren weer tuuuuuuuuuuuuuuut

Plaats reactie
Andries Jacké

13-07-2003 11:59

He jongens en dames ik ben hier nieuw dus zeg even hoi.

Na even struinen op het net, kwam ik op dit forum terecht. En na 2 jaar weggeweest van het water, besloot ik weer te proberen.

Heb het water goed verkent en heb de best mogelijke stek uitgekozen in mijn ogen.
3 dagen geleden begonnen met een voerstek aan te leggen. Het moest gister gebeuren dan maar (had geen geduld meer). En in de late avond uurtjes een lekkere run. Geland, een schub van 12+ pond. Nou een leuk begin.

Vanochtend 6 uur zitten en ingooien die handel. 2 uren voorbij en het begint, een harde run, zettuh die haak en klaar. Vlak voor het scheppen vliegt ie los. Dus ff lekker staan te vloeken en maar weer opnieuw inwerpen. 3 kwartier later een snoeiharde run, aanslaan en alles weg. Denk het knoopje niet goed. (slip was verders goed afgesteld).

Wordt je na 2 jaar afwezigheid weer lekker op je fouten afgestraft. Na een uur weer een run en deze gelukkig geland.

Jongens ik snap niet dat ik het heb laten liggen. Deze vakantie blijf ik lekker op deze plas vissen, e nu weet ik weer waarom ik vroeger mintens 2 x per week een sessie hield.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-07-2003 12:20

Welcome back, Jack!!!!
Groet,

John
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

13-07-2003 12:22

Ha Andries(is zeker fries),dat is ff balen twee vissen verspelen,misschien kun je beter met een zelfhaak systeem vissen,
als ik het goed lees hierboven gebruik je dat niet ,op plasjes vaak succesvoller.
Verder veel plezier weer met je oude liefde
het karpervissen
Gr RINUS
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

13-07-2003 13:27

Andries,
We zijn niet voor niets zo gek!!!
Wat is nou mooier om een karper te vangen??????

Ja, ja, uiteindelijk begint het weer, die drang! Ik moet vissen!

Welcome back Andries!
Have fun, and catch some

mvg, Koen
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

14-07-2003 12:03

Mijn vrouw verklaart mij ieder weekend weer voor gek, dat karpervissen is een hardnekkig virus, als het je gegrepen hebt laat het je niet meer los!

Vissen is nu eenmaal een sport waarin je fouten kan en mag maken maar probeer te analyseren wat er fout ging om ervan te leren en het de volgende keer anders te doen!

NIETS IS ZONDE OM EEN VIS TE VESPELEN!!
Heb er zelf ook ervaring ee gehad, het gaat nu beter maar een losser kan alijd is een keer gebeuren! Succes met je vansgten!

marijn
Plaats reactie