Gezocht: de beste vissers van Nederland

tuvalu media

15-10-2014 11:44

Beste forumleden,

Voor een nieuw televisieprogramma zijn we opzoek naar de beste én meest culinaire visduo’s van Nederland. Want in dit programma moet de vis moet niet alleen worden gevangen, maar ook lekker worden klaargemaakt! Welk tweetal kan in elke weersomstandigheid een vis op het droge krijgen en het meest spectaculaire gerecht serveren?

Het programma werkt toe naar de grote finale in het ultieme visland: Noorwegen. Welke teams mogen naar Scandinavië en kunnen zichzelf, na een zinderende finale, de ‘beste visser van Nederland’ noemen?

Begint jouw culinaire vishart al te sneller te kloppen? Dan zijn we opzoek naar jou!

Stuur een mail met een foto van jou en je vis- of kookpartner en je motivatie waarom jullie niet mogen ontbreken in deze spectaculaire viswedsrijd naar: vissen@tuvalu.nl

Met vriendelijke groet,

Niels
Tuvalu Media
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

15-10-2014 11:52

Ik denk dat u beter op een zeevis forum terecht kunt.
Karpervissers eten over het algemeen hun vangst niet op , maar behandelen deze met respect en zet deze weer terug in haar element.

Gr. Bojan
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-10-2014 12:01

Beter verwijderd iemand dit topic ASAP..

Vis op eten!!!!! Weet het niet maar als je zo door gaat eten we jou op.. :-)

zou idd lekker naar beroepsvissers op zee gaan kijken of hun je willen helpen.
Hier gaat niemand je helpen dat is een feit of het moet een pool zijn haha.

Maar als je toch hier ben, waarom maak je geen programma over karpervissers leuke mini serie of iets, geloof me daar ga je punten mee scoren. Want vistv en alles zijn we wel klaar mee,....

Succes.

Kleine tip: google een keertje wat voor soort vissers er zijn alvorens iets te plaatsen op het eerste de beste visforum wat je tegen komt. En lees de regels, voor en achternaam verplicht hier meneer media.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

15-10-2014 12:38

Toch veel succes met het programma. Vis gevangen als b.v. kabeljauw in Noorwegen is van zichzelf al erg lekker eigen sappen voegen iets toe wat we hier missen. Ook al noemen we het verse vis hoor het houtvuur al knetteren.

Groet,
Peter
robertino smith

15-10-2014 12:38

:lol: van die dingen :P Off topic, verkeerd forum :roll:

maar goed
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

15-10-2014 13:23

Nou, nu krijgen jullie DE kans van je leven om met je porem op nationale tv te komen en dus veel beroemder te worden dan bijv. die Willem Barnas , en dan doen jullie kinderachtig over een vsije die je niet wil slachten? :lol:
Ja sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en posten dan dot soort kansloze topics. :lol: tja blijkbaar een wanhopige mediafanaat die niks leukers kan verzinnen.....
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

15-10-2014 13:59

tuvalu media schreef:Beste forumleden,

Het programma werkt toe naar de grote finale in het ultieme visland: Noorwegen. Welke teams mogen naar Scandinavië en kunnen zichzelf, na een zinderende finale, de ‘beste visser van Nederland’ noemen?



Doet mij denken aan die zgn linedance wereldkampioenen, kan elke week in Vegas en als je de zaal huurt krijg je ook nog een beker :wink:
Zitten Geer en Goor vol? Dat niveau zal het wel zijn ben ik bang.....
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

15-10-2014 15:06

Haha......de mooiste vraag hier op het forum denk ik.

we slepen van alles mee om de vis zo comfortabel mogenlijk op de kant te houden en vooral niet te beschadigen.







om hem nu vervolgens zijn kop in te slaan en op te vreten.

ik vindt het nu al leuk.
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

15-10-2014 16:00

Vissen kan ik als geen ander, reken mezelf toch tot een van de beste vissers van nederland.... ik vang alleen amper iets.....

Daarnaast kan ik ook heel lekker iets klaar maken... is alleen geen vis. (hoewel op een enkel vlak wel enige gelijkenis te bespeuren is)
robertino smith

15-10-2014 16:13

Daarom was deze link wel grappig,


http://www.youtube.com/watch?v=RYe1sccggVw

maar goed,

Groet.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-10-2014 18:41

Als ik ff google op dat baklava media maken ze alleen maar flop programma's dus ja beste visser van nederland die zijn eigen vis vangt en maakt haha en dan naar HET vis land Noorwegen wordt gestuurd.... Uhm ja

Maar waarom dan vissen in noorwegen om beste visser van nederland te worden beetje vaag en nogmaals wat heeft het bereiden nu te maken met beste visser.... Koekoek weet niet wat voor shit je rookt, maar het werkt wel merk ik...Haha.

Cheers.
Oja joh!!!
robertino smith

15-10-2014 18:58

:-? Brandaris om precies te zijn, link ff geleend uit dat andere boeiende topic, rammelaar bij?

Ach er zijn van die dingen, komt ie, LEKKER BELANGRIJK!!!

Groet.
robertino smith

15-10-2014 19:03

Maar om je vraag te beantwoorden, komt ie hooor,

tuvalu media schreef:zijn we opzoek naar de beste én meest culinaire visduo’s


:)
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

15-10-2014 21:37

er zijn wel een hoop karpervissers die elkaar opvreten, mss ook een mogelijkheid :-)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2014 21:41

Wat 'n knurften hier :o
Zoetwatervis ik vaak goed te kanen hoor, bereiding ervan vaak makkelijker dan men denkt.

Nooit gerookte Forel of baarsjes gebakken in roggebrood gehad zeker?
Een goed gerookte brasem is anders ook goed te hachelen en een bijkomend voordeel van brasem eten is; dat je op den duur minder 'last' van die dingen hebt!
Karper tot een pondje of tien gaat nog nét, maar mijn favoriet word het nooit..nét effe te vet en smaakt al snel naar dikke modder.

Zeuren zeiken janken, het is toch ook nooit goed.. en daar ken ik weer een leuk liedje van. 8)

Maar boven alles,
Gezocht: de beste vissers van Nederland.
Getuigd van lef te reageren..of schatten jullie de eigen kansen soms wat te hoog in?
Karpervissers zijn wel de meest luie van de minste vissers, dat wel. :wink: :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Henk ter Maat op 15-10-2014 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

15-10-2014 21:48

Heb je ook een recept voor windes? 8)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2014 21:50

Jazeker, ik wel Emilio.
Een dikke 40 jaar al..
Groet'n Henk..

still growing Old.
robertino smith

15-10-2014 22:03

:) En kandidaat nummer 1 hebben wij al, recepten genoeg, nu kandidaat nummer 2 voor het duo! Rest alleen nog aanmelden bij Tuvalu media.

Succes.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2014 22:09

Nou,
ik ben niet zo goed in het uitbuiten en commercieel misbruiken van dieren die normaal gesproken in het wild of vrije natuur plegen te leven.
Om er zo nu en dan voor eigen gebruik in het pannetje of oventje te doen vind ik minder bezwaarlijk.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

15-10-2014 22:10

Henk ter Maat schreef:Jazeker, ik wel Emilio.
Een dikke 40 jaar al..


Eerste publiekstem is al binnen! :D
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2014 22:22

Groet'n Henk..

still growing Old.
robertino smith

15-10-2014 22:27

:-? Zal wel weer aan mij liggen, heb je het nu over betaalwateren Henk? :roll: Correctie, keur het niet goed, keur het niet af DAAR. Catch & Release is flink gepromoot! Maar goed, kandidaat nummer 2 heeft zich gemeld.

Succes.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2014 23:11

Nou nee, heb het niet over betaalwater.
Maar wens niet gebruikt te worden voor commerciële activiteiten waar die beestjes die ik vang uiteindelijk toch wel voor geslachtofferd gaan worden..

//Tuvalu Media ontwikkelt en produceert tv-programma’s, dramaseries, speelfilms en documentaires voor nationale en internationale omroepen, zenders en andere opdrachtgevers. Ook zijn we actief op platforms als YouTube met eigen kanalen. De afdeling Corporate creëert bedrijfsfilms, commercials, online video en events voor bedrijven, overheden en non-profit organisaties.

Tuvalu ontwikkelt en produceert tv-programma’s, dramaseries, speelfilms en documentaires voor nationale en internationale omroepen, zenders en andere opdrachtgevers. De afdeling Corporate creëert bedrijfsfilms, commercials, online video en events voor bedrijven, overheden en non-profit organisaties.

Tuvalu Media is een van de vijf grootste producenten van Nederland en wil zich onderscheiden in de manier waarop projecten worden gerealiseerd. Met respect voor de kijker, de opdrachtgever en de mensen met wie de productie wordt gemaakt.

De producties van Tuvalu Media worden gewaardeerd in binnen- en buitenland. Recente voorbeelden zijn de nominatie van Ali B Op Volle Toeren voor de Gouden Televizier Ring, het format Cover My Song dat in Duitsland Der Deutsche Fernsehpreis 2012 won\\.

http://www.tuvalu.nl/production/bezopen/

En de groeten van Max.
Groet'n Henk..

still growing Old.
robertino smith

15-10-2014 23:42

Sorry hoor Henk, ben weer wat wijzer, ze hadden hun huiswerk maar beter moeten. Kom weer uit op dat Catch & Release, veelvuldig gehoord in mijn hobby, hadden zich ook kunnen melden op een roofvis forum (snoekbaars, ook een delicatesse)! Word dan minder knurfterig op gereageerd, ik, kom niet verder dan gerookte zalm, gerookte paling, gerookte makreel (door de moksi alesi), kabeljauw (bakkeljauw), kibbeling. Dit alles van de visboer, de markt en Toko.

Groet.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-10-2014 07:39

Geen kwie kwie ? :P 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(