Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

16-09-2014 20:36

Een 2 a 3 tal maanden geleden kocht ik bij raven een goedkoop karperstoeltje met als bedoeling deze te gebruiken voor korte avondsessies.Na enige tijd vertoonde 1 van de pootjes een barst maar dat kon ik oplossen door er een bride over te spannen.Iets later begonnen de naden onderaan te lossen en liep het risico erdoor te zakken.Nu wist ik ook wel dat ik geen dure topstoel had gekocht maar dit was toch vrij snel defect.Helaas had ik het kasbonnetje niet meer maar besloot toch eens een mailtje te sturen en te vragen of er een oplossing was.Kreeg heel snel bericht dat ik met de stoel mocht langskomen en ben dan naar de winkel gereden.Daar aangekomen heeft men heel netjes mijn stoel omgeruild.Moet zeggen dat de berichtgeving per mail heel correct was en dat alle informatie mij verschaft werd.Eind goed al goed dus.Heb ook al negatieve berichten gelezen maar zoals de titel al vermeld "als het goed is mag het ook gezegd worden".
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-09-2014 21:31

Dat mag zeker gemeld worden peter en zeker als het om raven gaat, want die staan daar niet echt bekend om ;)

heb er zelf 2x problemen mee gehad en was er ook klaar mee,... koop er persoonlijk nog geen loodje meer. Maar goed dat ze het voor je op gelost hebben, hopenlijk leren ze het een keer daarzo ;)

veel plezier met je stoeltje.

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
maurice van driel
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-03-2008 17:19

17-09-2014 08:37

als je dezelfde stoel terug gekregen heb .,, op naar de volgende 2-3 maanden . (maar netjes dat ze hem omgeruild hebben) ..,, ik koop er niks.
Nick Smit
Berichten: 264
Lid geworden op: 11-02-2014 16:03

19-09-2014 14:07

Zo heb ik zelf ooit iets besteld bij raven wat niet meer op voorraad was en wat uit de schappen zou verdwijnen. Ik ben toen gebeld door een medewerkster en ik kreeg de optie om een vervangend product te krijgen of mijn geld terug te krijgen. Ik heb toen gekozen om mijn geld terug te laten storten, het geld stond de zelfde dag nog op mijn rekening :)

Nick
Blog: Mijn Visserij
Laatste verhaal: Geblankt..
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

19-09-2014 16:57

heb dat stoeltje bewust gekocht 1:omdat het goedkoop is,2:omdat het zeer licht is,3:voor korte sessies.Wel met het volle besef dat het geen high quality is.Heb het stoeltje 35€ betaald op een kortingsdag dus echt gekloot ben ik er niet mee.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

19-09-2014 22:19

Gewoon naar een camping winkel gaan. Zat lekkere stoeltjes te koop.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

02-10-2014 10:28

Ik ga het ook ondervinden, zojuist een wrap besteld bij Raven.

Eerst gebeld met de klantenservice, stond op de site 5 op voorraad, maar ik dacht eerst maar even controleren. Toen de bestelling geplaatst en afgerekend, nogmaals gebeld met de klantenservice, bestelling was binnen, en volgens de klantenservice wordt hij vandaag nog verzonden, en morgen aangeboden door TNT, nu ken ik die pakketbezorger nogal goed, en ik weet dat hij tussen 11.00 uur en 13.00 uur de wijk bezorgd waar ik woon. Dus afwachten maar..!!!


Zei nu nog lachend... :lol: :lol: :lol: :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

03-10-2014 11:08

Nou ik heb het ondervonden, bestelling zojuist in goede orde ontvangen.

Zei hij lachend... :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

04-10-2014 08:17

Jan Witter schreef:Nou ik heb het ondervonden, bestelling zojuist in goede orde ontvangen.

Zei hij lachend... :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:



Niet meer dan normaal toch,..in mijn beleving is de winkel voorraad vaak minimaal en is de winkel afhankelijk van de groothandel,..ooit eens gezeik gehad met een winkelier die mij eerst vertelde dat ze het product in de winkel hadden staan maar achteraf bleek dat dit niet het geval was.
Plaats reactie