Sportvis academie Zwolle

Plaats reactie
Briann Alma
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-02-2014 18:41

10-03-2014 18:57

Hallo,

Sinds dit jaar doe ik de MBO opleiding Mediavormgever. Ik wou eerst de sportvisacedemie in zwolle doen.. Maar omdat ik niet elke dag uren wou reizen naar school heb ik het niet gedaan.. Nu zit ik nogsteeds te twijfelen.Vandaar wat vragen aan jullie.

Is er iemand die deze opleiding doet en wat moet je precies doen etc. onder schooltijd?
Is er na de opleiding genoeg aanbod voor een baan?
Kan je deze banen ook niet zonder opleiding doen? Zoals visgids, verkoper hengelsportzaak.

En natuurlijk alle andere ervaringen zijn welkom, en kunnen mij mischien over de streep van gewoon doen trekken. :lol:

Gr
tom blokhuis
Berichten: 95
Lid geworden op: 09-01-2013 16:51
Locatie: Losser

10-03-2014 19:18

Hallo Briann

ik wil deze opleiding zelf ook gaan doen in zo verre ik weet kun je er wel een baan mee krijgen.
onder schooltijd heb je gewone basis vakken, viskweek maar het is en groen opleiding je moet dus ook stages doen bij b.v. natuur onderhoud en een waterschap. misschien is dit wel een heel goede tip zoek goed de site door er staan vrij vel antwoorden van je vragen op b.v. van de vakken en als je deze opleiding wil gaan doen is het handig om te weten dat je je tot 1 april kan inschrijven hierbij de site: http://www.groenewelle.nl/mbo/sportvisacademie/ hoop dat je hier het een en ander aan hebt

Gr Tom
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

10-03-2014 20:01

Hey allen!

Eind Maart heb ik een meeloopdag op de sportvis academie in Zwolle.
Heb nu al 2x Hbo geprobeerd maar door gebrek aan structuur en te hoge werkdruk is dit geen succes gebleken. Vandaar dat ik me nu aan het oriënteren ben op een Mbo opleiding, en wat is dan mooier als een opleiding die samengaat met je grootste hobby.

Ik zal na de meeloopdag eventjes laten weten hoe mijn ervaringen waren!

Mochten er hier op het board huidige studenten zitten van de sportvis academie dan hoor ik ook erg graag over ervaringen/lessen/verhoudingen praktijk&theorie etc.

Groetenn!
Rick.
M.v.g. Rick van den Acker
Briann Alma
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-02-2014 18:41

10-03-2014 20:54

Rick Acker schreef:Vandaar dat ik me nu aan het oriënteren ben op een Mbo opleiding, en wat is dan mooier als een opleiding die samengaat met je grootste hobby.
.



He-le-maal mee eens! :lol:
Plaats reactie