Carpboard niet bereikbaar via Firefox

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-12-2012 20:51

• Op mijn telefoon's Android browser, carpboard werkt prima
• Op internet explorer. carpboard werkt prima

• Op firefox versie 16.0.2 & 17.0.1 krijg ik sinds kort dit:


Afbeelding


O en ik ben niet de enige vrienden van mij hebben dit ook dus ligt niet aan mij!!!
Als ik zoek op google carpboard met subcategory, dus bijv carpboard+ materiaal dan kom ik wel in dat topic
druk ik dan op "home"dan weer deze melding

webmaster, please solve this!!
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

03-12-2012 21:00

Hier hetzelfde probleem
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

03-12-2012 21:12

Hier geen probleem, en ik gebruik niets anders dan FF
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-12-2012 21:18

Ik heb problemen met Safari op de i-pad, maar niet met firefox op de laptop. Safari linkt voor de forumindex naar een pagina die niet bestaat. Dit is gemeld en Edward is ernaar aan het kijken. Mogelijk dat dit een variant van hetzelfde probleem is.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-12-2012 21:18

2 maten van mij hebben het ook, en dion ook dus er is iets aan de hand. Snap er geen snars van
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-12-2012 21:34

Ik lijk het gevonden te hebben. Internet cache schoonmaken. De cache houdt pagina's vast van gisteren toen er gezocht werd naar inloggen via de hoofdpagina. Op die pagina's staan fouten die nu meegenomen worden.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-12-2012 21:37

Als ik in firefox de link: http://www.karperwereld.nl/board/index.php copy paste veranderd hij ook automatisch naar: http://www.karperwereld.nl/carboard/forum

dat klopt ook niet lijkt mij.
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

03-12-2012 21:39

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Kees!!! opgelost!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

thanks!!!
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Ivo Smeets
Berichten: 113
Lid geworden op: 29-12-2007 20:33
Locatie: Elsloo

03-12-2012 21:56

Of even je browse geschiedenis verwijderen incl. cookies en de hele shizzle.

Daarna moet ie het ook weer doen. Had het zelfde probleem, na het bovenstaande uitgevoerd te hebben had ik nergens meer last van.

:wink:
Weinig tijd is ook tijd!
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

03-12-2012 22:16

Ik had het ook,heb niks schoongemaakt of iets gedaan.Ik ging gewoon naar karperwereld en drukte daar op carpboard.Dan deed hij het wel.Drukte ik via mijn favorieten meteen op carpboard,dan had ik de foutcode weer.Gewoon carpboard opnieuw bij favorieten gezet en klaar!
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

05-12-2012 10:58

De oude berichten blijven staan, wanneer ik "bekijk nieuwe berichten" aanklik.
Ook nadat ik onder berichten "alle berichten als gelezen markeren" heb aangeklikt.

Heb ik ergens iets verkeerd aangevinkt staan?
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

05-12-2012 12:14

dick spijker schreef:De oude berichten blijven staan, wanneer ik "bekijk nieuwe berichten" aanklik.
Ook nadat ik onder berichten "alle berichten als gelezen markeren" heb aangeklikt.

Heb ik ergens iets verkeerd aangevinkt staan?


Inmiddels opgelost.
Plaats reactie